SINKKULUUKKU
joo joo täälläpä täällä
haluuks joku olla mun kaveri?
[q]GoA:
Sinkkuna on hyvä olla. *uskottelee itselleen*
[/q]
*yrittää uskotella itselleen*
[q]kuu:
Haluan miehen, edes hetkeksi *sydän*
[/q]
Joo niin minäkin ... mutta sellaisen
[q]Epailija:
*Perustaa Siveät Sinkut ry:n*
[/q]
Joo mä olen toinen jäsen
Heiiiii .. hobittiko muka jättää meidät ... nyyh ...
Pysykin poissa
Mä olen onneksi välttynyt tollasilta
[q]kuu:
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*
[/q]
sama
mitähäh -xx- poistuu sinkkuluukusta *nauru**plur**pihkassa**vink**iloinen*
Kiitos kaikille seurasta, tämä luukku alkoi jo tuntua kotoisalta mutta ei tule yhtään ikävä
Niin siis nyt kaikki halukkaat sinkut mukaan risteilylle ja saunailtaan ja kaikkeen mitä nyt keksitäänkään =)
Ilmoittakaa minulle niin lisään teitin ryhmäviesteihimme
_o/ sinkku (jos se nyt on vielä jollekin jäänyt epäselväksi *nauru**nauru*)
[q]pr0ton:
pitää varmaan poistua kohta. täällä uskalla kauaa olla ku tarjontaa on niin vähän. jää vielä ikisinkuks
[/q]
Joo kohta tulee häätö jos et omia aikojas ymmärrä häipyä
[q]anqqa:
voisin melkein allekirjoittaa tuon. senpä takia en nyt aiokaan päästää ketään liian lähelle, koska tiedän satuttavani tahtomattani. siispä toivottavasti tällä kertaa pitkä sinkkuus edessä, edellinen yritys kesti vain puolisen vuotta.
[/q]
Mä tunnistan myös tuon ongelman itsessäni ... siis sen, että en halua päästää ketään liian lähelle, koska pelkään kuitenkin satuttavani tai tulevani satutetuksi jossain vaiheessa
En oikein edes uskalla aloittaa mitään vähänkään vakavampaa, koska silloin mielestäni tulisi kyseessä olla henkilö, jonka kanssa voisin kuvitella viettäväni loppuelämäni.
Ja tuota elämänkumppaniksi soveltuvuuttahan ei saa selville muuten kuin uskaltamalla antaa suhteen vakavoitua.
Mutta yrittänyttä ei laiteta, välillä täytyy vain uskaltaa antaa mennä ja toivoa että tämä kerta eroaisi edellisistä. Omista harvoista kokemuksistani voin sanoa sen verran, että kaikki kuitenkin tuottivat enemmän hyviä kuin huonoja muistoja (käsittääkseni molemmille osapuolille). Tuon tajuamiseen minulta vain meni aika kauan
missä pitää ilmoittautua...?
[q]Roger Roger:
Tuolla on hirvee keskustelu aiheesta: Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?. Mä lukisin ennemmin sellaista ku: Kuinka löytää tyttöystävä?*joo*
[/q]
sen tapainen joku taitaa olla jo (?)
Ainakin tollainen löytyy:
Hyvä tapa millä valloittaa toisen sydän?
[muokattu 6.8.2003 09:56]
[q]dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)
[/q]
Entäs jos ei riitä *igor**nauru*
[q]Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon [...]
[/q]
Joo valittamalla pääsee paljon helpommalla. Miksi turhaan tehdä aloitteita tai yrittää tutustua kivoihin tyyppeihin, kun voi vaan surkutella kohtaloaan ja valittaa kun ei ikinä löydy ketään *igor**nauru*
[q]Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?
[/q]
Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
*sydän*
[q]-x-:
tekis mieli jo pois täältä
---
howdy:
No eikös sulla ole se pervo mestari sielä hollilla *slurps**vink*
[/q]
Ei ole
[q]hallucinogen:
jeejee vihdoinkin pois täältä
Harmi vaan en naiset on ollu liian fiksuja aina et ne antanu monoa jossain vaiheessa mutta sitä odotellessa, pitäkää hauskaa
[/q]
Onnea matkaan ...
Yritetään pitää hauskaa
[muokattu 21.7.2003 09:22]