SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]-x-:
Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ...

---

shaman:
Kyllä minä välillä juttelemaan tulenkin jos vastaan sattuu sellainen ilmestys ettei voi ohittaa noin vain

Mutta kerroppas se miks naiset harvemmin ainaki omalle kohdalle sattuu tulee juttelee yms. yleensä aina toisinpäin.. enkä usko sen ulkonäöstä olevan kiinni.
[/q]

En tietenkään kaikkien naisten puolesta voi puhua, mutta omalta kohdaltani voin kertoa seuraavaa: Jos mies ei mitenkään ilmaise kiinnostustaan niin ei se sitten ole tarpeeksi miehinen minun makuuni
Muutenkin olen aika kranttu joten voi tulla vietettyä jonkin aikaa täällä luukussa

[muokattu 15.7.2003 09:58]

[q]toma:
”Naiset pitävät rentuista ja retkuista”, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?
[/q]

Ehkä sen kähmimisen voi jättää väliin, mutta muuten kannattaa ehkä kokeilla tuotakin =)
Pitää olla hyväkäytöksinen, huomaavainen, kiltti ja tottelevainen, mutta kuitenkin hieman etäinen ja välinpitämätön. Ja sitten vielä ne muut vaatimukset

[q]Epailija:
Hmh. Mulle taas tuntuu käyvän juuri niin, että välillä niitä tyttöjä on siellä oven takana ”tyrkyllä”, mutta ne vaan sattuvat olevaan aina niitä ”vääriä” tyttöjä... Eikä tämä nyt tosiaan ole mitään lesottamista, eikä onneksi todellakaan yleistä. Ne parikin kertaa kyllä on siinä mielessä liikaa, että vaikka moinen innostus olisi kuinka imartelevaa, niin harmittaa kuitenkin aina se, että joutuu pahoittamaan toisen mielen ihan vain sillä, ettei voi vastata tunteisiin.*igor*
[/q]

Replace 'tyttöjä' with 'poikia' -> samankaltaisia kokemuksia
Vaikka harmittaisikin toisen mielen pahoittaminen niin ei se minua suuremmin häiritse. Tietysti jonkun aikaa tuntuu ikävältä, mutta elämä on laiffii
Imarteluahan ei koskaan saa osakseen liikaa, tai en minä ainakaan
Ei niitä ”oikeita” siellä oven takana tyrkyllä kuitenkaan ole. Tai ei ainakaan tähän mennessä ole ollut. Ehkä pitäisi käydä taas kurkkaamassa rappukäytävään

sinkku ja happy about it. ainakin nyt

[q]toma:
[...] harmi vain että monilla tuntuu olevan jonkinlainen (ehkäpä alitajuinen?) tapa arvioida tutustumisen alkuvaiheessa toisen ”potentiaali” ja sitten pitää siitä kiinni.
[/q]

Mulla on varmaankin tollainen paha tapa ... kait osaan ajatella 'sillai' vain tosi harvoista tyypeistä ... kovinkaan moni ei ole siihen potentiaalisten lokeroon päätynyt ... ja nekin tyyliin ”ehkä toi vois olla kiva tyyppi” eikä niin että ”ton mä haluun” =D

[muokattu 3.8.2003 11:16]

[q]cheat:
täällä edelleen, säälittävää.*nyyh*
[/q]
eikä ole ... ja sä löydät vielä arvoisesi miehen *joo**hymy*

[q]Epailija:
---
hallucinogen:
Epäilijä, kaikki mitä sä oot nähny tai kuullu musta on pelkkää illuusiota, oikeesti mä istun kotona vaan ja luen harry potteria
---
*nauru**nauru* Mulla on illuusiosta videokuvaakin! *pahis**nauru* Mutta hei, mä voin ehkä tulla sun kiltiksi kuskiksesi sitten kun menet morjenstamaan kuu:ta ja sen kämppistyttöjä. Ollaan kuin *enkeli**enkeli*.
[/q]

mä voin kanssa tulla messiin, käyn morjenstamassa vanhemmat lahdessa =)

edit: ja kuvaa + videokuvaa tosiaan löytyy

[muokattu 28.8.2003 13:24]

[q]Amma:
Kaipa tämä on sitten oma valinta, koska ehdokkaita olis kyllä tarjolla. Taitaa vaan rima olla jossain taivaan yläpuolella. Ja sitä en tietenkään saa, jonka haluisin.
Sitä paitsi kun ”saa” seurata sivusta monen naispuolisen toimintaa, joiden rima on jossain pohjamudissa (..kaikillahan se rima on..), niin on onnellinen, ettei ole vajonnut niin alas. Ja taas viihdyn yksikseni. Sekavaa..

Mutta en periaattessa oo vielä heittänyt toivoa ihan täysin lopullisesti kaivoon. Elämäni on tällä hetkellä kaikesta huolimatta aika hyvässä kuosissa. Kuljen mieli avoimena bileistä toisiin ja nautin siitä mistä voin.
[/q]

Jesh, kuulostaa tutulta. Tähän saakka olen viihtynyt kyllä yksiksenikin, mutta ei sitä aina jaksa ...

[muokattu 6.8.2003 12:23]

njoo siis tännekin.

SINKKURISTEILY alustavasti torstai 2.10 - la 4.10 Tukholmaan

ilmotkaa pikaisesti minulle, jos haluatte mukaan =)

niin ja jos haluatte meidän sinkkujen enemmän tai vähemmän häröihin ryhmäviesteihin niin ilmoitelkaa siitäkin

[q]-x-:
...
Mutta sinkkuluukkubileet lupasin jo järjestää, jos haluatte mukaan niin rohkeasti vaan
edit: enkä myöskään yhtään pelaa omaan pussiin *iloinen**vink*
edit: nyt on myös avattu SINKKULUUKKUBILEET topic, tervetuloa
[/q]

Siis sinkku(ainakin melkein)luukku bileisiin tulossa tupa täyteen. Asian herättämän valtaisan kiinnostuksen vuoksi uusia tapahtumia suunnitteilla sinkkuluukun vakkareille (tai ainakin tänne ilmoittautuneille)
Voin lupautua co-hostiksi, jos jollain on hyviä ideoita mitä tehdä ja missä. Laittakaa vaikka tuonne SINKKU[LUUKKU]BILEET topicciin niitäkin, tai sitten privana suoraan meikäläiselle

[muokattu 12.8.2003 08:23]

[q]dab:
Tss... Neljä vuotta jo takana. Kyllä siihen tottuu, mitäs turhaan seurustelemaan vain seurustelun takia.
[/q]

Miten te oikein pystytte tohon? Ai joo te varmaan harrastatte läheisyyttä muutenkin kuin vaan seukkapuoliskon kanssa.

[q]alien:
---
kuu:
Minäkin pääsin tänään tänne teidän seuraksenne.Lopetettiin tänään poikaystävän kanssa kolmen vuoden seurustelu Aika kurjaa, mutta ehkä parempi niin.
---
ai noin vain? vaikeimmat ajat on varmasti vielä edessä... ei ne tunteet kuole välttämättä muutamassa kuukaudessakaan, mut nyt vaan kannattaa pitää hauskaa ja nauttia vapaudesta!
[/q]

Minäkin lopetin noin vain ... tunteet oli kyllä kuolleet jo aikaisemmin, lähinnä tottumus piteli vielä yhdessä.

[q]kuu:
Minäkin pääsin tänään tänne teidän seuraksenne.Lopetettiin tänään poikaystävän kanssa kolmen vuoden seurustelu Aika kurjaa, mutta ehkä parempi niin.
[/q]

Voi toista ... mutta toivottavasti oli hyvä ratkaisu

[q]Roger Roger:
APRILLIA! syökää silliä.*pelle**pelle**pelle**pelle**pelle**pelle*
[/q]

hiiiih ... ehdinkin jo huolestua jonkun naisihmisen puolesta

Mulla ei edes ole ollut hauskaa
Tai no joo, on kyllä ollut hauska tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä muutakin kuin nyhjätä kotona
Mutta siis mitään äksöniä ei ole ollut

[q]cheat:
ei tarvi ajatella ketään, voin nähdä kavereita niin paljon kun haluan, ja flirttailla vapaasti ilman paheksuvia katseita... voiko ihminen paljon muuta pyytää
---
J-Tone:
Vähän rakkautta vaikka :)
[/q]

Täällä edelleen, sinkkuetkoista huolimatta *justjoo**piis*

.......

edit: eikä osaa edes kirjoittaa

[muokattu 26.8.2003 13:02]

[q]hallucinogen:
Teillä ei oo tarpeeks haku päällä tai sit te haluutte yksinkertasesti homehtua täällä?
[/q]

En halua homehtua täällä ja haku on päällä, mutta mutta ....
Jos ei olis niin nirso niin elämä olisi huomattavasti helpompaa
Tai jos osaisi flirttailla

Nekin oli ... tosin pienimuotoiset ...
mutta jatkojen jatkot turussa ja laivareissu suunnitteilla

[q]
dalifemme77:
Veikkaisin et harvemmin baarista edes löytyy mitään potentiaalisia.Eiköhän suurin osa käyttäydy kuin idiootti jos viinalla on läträtty.Naiset sekä miehet.

Epailija
Siksi pitääkin iskeä silmänsä niihin selvänä oleviin.
[/q]

Aivan niin

Enkä mäkään nyt mitenkään hakemalla hae (jos olisin hakenut niin jo luulisi jotain kolmessa kuukaudessa löytyneen ...)

Mutta siis olis kiva kun olis joku joskus tai jotain

O