SINKKULUUKKU
joo niitä vaatimuksia riittää ... toiset enemmän ja toiset vähemmän tärkeitä ...
Miksei ole olemassa sellaista tietokantaa, josta voisi hakea kaikki kriteerit täyttäviä miehiä ...
Kun ei niihin sattumalta kaduilla tai baareissa tai missään törmää ... ei ole reilua ettei niitä kaikkia koskaan edes näe, vaikka niistä jotkut voisi olla hyvinkin sopivia ...
tahtoo nähdä koko tarjonnan
Eri asia on sitten se, kelpaisiko itse yhdellekään niistä 'sopivista' yksilöistä
vai pitäisikö sittenkin alkaa hilaamaan sitä rimaa alaspäin
[muokattu 26.8.2003 14:32]
Illuissa silloin kun sulla oli vauhti päällä *hihi*
Mutta ei jäänyt jälkiä tms. *piis**iloinen**piis*
[q]bubbelgum:
Mutta mutta, mä oon kyllä sitä mieltä että jos sitä alkaa tosissaan ettii ittellensä jotain kumppanii, niin ei siitä mitään tuu...
Kannattaa vaan keskittyy elää omaa elämäänsä, ja osata olla onnelinen yksinki..
Kyllä se joku sitten jossain vaiheessa tulee vastaan joka sopii just mun elämään
[/q]
Niinpä ... vielä kun osaisi olla onnellinen ... ei nimittäin suhteessakaan oikein onnistunut. Tai ehkä olen onnellinen, mutta en vain tiedosta olevani
Mutta en usko, että joskus joku tulee vastaan etsimättä ... tai eihän sitä koskaan tiedä ... joka tapauksessa: mitä useampiin ihmisiin tutustuu niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä niistä joku jopa saattaisi joskus kelvata
[q]Epailija:
Korvaa tuo kriteerit täyttäviä miehiä versiolla kriteerit täyttäviä naisia, niin veit aika pitkälti varpaat suustani. Ja parempi saakutti kelvata, meissähän ei ole mitään vikaa! *hih**iloinen*
[/q]
*piis**joo**piis*
[q]Armin:
Sanon vuokrasopimukseni irti! Vihdoinkin! Muttä kärsivällisyyshän on hyve ja minut on nyt palkittu!
Enkä halua tulla tänne enää ikuna takaisin
*hyppii riemuiten pois*
[/q] .... vie meidät muutkin mukanasi, jookos
[q]hallucinogen:
Pitäskö munkin tosiaan alkaa vikittelemään täältä luukusta jotain...tytööööt, kiskis *vink**iihhih*
[/q]
Jos ei uuteen vuoteen mennessä löydetä ketään niin aletaan seukkaamaan *nauru**nauru*
[q]Amma:
---
-xx-:
---
hallucinogen:
Pitäskö munkin tosiaan alkaa vikittelemään täältä luukusta jotain...tytööööt, kiskis *vink**iihhih*
---
Jos ei uuteen vuoteen mennessä löydetä ketään niin aletaan seukkaamaan *nauru**nauru*
---
Eiiiiiiii! Niina, sä ET ole NOIN epätoivoinen!
Kyllä me sulle joku (muu kuin *possu*) löydetään..
[/q]
Hyvä kiitos! ... juu toivottavasti löydetään
EPIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSS
*sydän* !!!!!!! onnea onnea onnea vaan !!!!!!!! *sydän*
Omaa uloskirjautumista odotellessa ... tuo antaa toivoa meille muillekin, koska Epis on varmasti ainakin yhtä nirso kuin minäkin
[q]hallucinogen:
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla
[/q]
Ai taasko hallun varanaisia varataan ... sori omasta puolestani *piis**hih*
Voi meidän pikku possua ... mutta juhannukseen on onneksi vielä pitkä aika, jahti käyntiin vaan
[q]kilobitti:
---
-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
---
Hyvä periaate sinällään, mutta kyllä kai kaikilla (ainakin mulla) on ns. perus-parisuhde-raideri Yrittämällä olla kuulostamatta tylyltä, kyse on lähinnä siitä miten toinen ajattelee joistain asioista. Esim. jos naisen asenne musiikkia kohtaan on aivan sama, en vaan voi käsittää mitä meillä olisi yhteistä*hih* Sama koskee älyllistä tasapainoa, en voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jonka koen tyhmäksi tai jonka seurassa tunnen itseni hitaaksi idiootiksi.
Toisaalta, harvemmin mitään sähköä syntyykään jos perusasiat on täysin eri tasolla -> raideri toimii alitajuisesti*hih*
[/q]
Joo täytyy myöntää, että ne vaatimukset kuitenkin löytyy (vähintäänkin) alitajunnasta. En minäkään olisi täällä luukussa näinkin kauaa 'viihtynyt', jos kelpuuttaisin ihan (tai edes melkein) mitä tahansa
Vieläkin vaikeampaa on löytää sellainen tyyppi, joka viihtyisi myös minun kanssani
[q]Amma:
Hetken jo luulin kaipaavani jotakuta parikseni, kunnes jälleen kerran tajusin, että yksinhän on aika kiva olla.. Täällä siis taas hyvillä mielin (kunnes uusi ilkeä ihastuminen hyökkää kimppuuni ja sekoittaa pääni - hetkeksi)...
[/q]
Hyvä Amma, kyllä me pärjätään ...
[q][Nuclear]:
Mun mielestä ihmisten ois syytä harkita miksei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Mulle tulee henkilöstä hieman teinimäinen fiilis jos hänestä sanoo jotain pahaa ja hän vetää herneet nenukan kautta nieluun asti. Jos joku ainakin mua mollaa, niin pyydän häneltä perusteluita ja jossei niitä kuulu tahi ne eivät ole vakuuttavia, niin jätän hänen kommenttinsa omaan arvoonsa. Huvittavaa on jos joku sanoo jollekin V*tun pelle, niin mollattu polttaa käämit. Itteeni moinen lause vain huvittaisi, kertoo aika paljon sen sanojan älykkyydestä IMO.
[/q]
Järkevä asenne, kannatetaan
Omalta kohdaltani voin kertoa sen, että kestän mitä tahansa kritiikkiä aika huonosti. Jotkut negatiiviset kommentit voivat jäädä vaivaamaan, vaikka 'tiedän' että ne ovat asiattomia ja että ne voisi ihan hyvin unohtaa.
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu
Puoli vuotta vasta takana ja ties kuinka kauan vielä edessä
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin
[muokattu 19.11.2003 15:57]
[q]kilobitti:
Luulen että helpoiten pääsee pois, jos ei aktiivisesti yritä*vink* haku päällä-fiilis näkyy ja silloin mikään ei onnistu. Sen voi havaita esim. siitä, että kun rupeaa seurustelemaan (eikä edes mainoistaisi sitä), kysyntää on vaikka kuinka paljon, kun on sinkku, tilanne on päinvastainen.
[/q]
Tämän logiikan mukaan kannattaisi ryhtyä seurustelemaan jonkun ei-niin-ihanan tyypin kanssa ja katsoa mitä eteen tulee
Toisaalta ei mulla oikein ollut kysyntää silloinkaan kun seurustelin ... hm ...
Joka tapauksessa, tämä luukku tuntuu tällä hetkellä jopa kotoisalta, osaisikohan täältä enää edes poistua
Mä palaan tänne, ei kai kukaan ehtinyt viemään mun paikkaa sieltä nurkasta
Oli kiva käydä välillä jaloittelemassa, mutta tämä on kuitenkin mulle se oikea paikka tällä hetkellä, en mä pärjää tuolla ulkona
[q]remotion:
Hyvin sanottu, tätähän sitä itsekin pelkää, et on löytänyt sen toiseksi parhaan vaihtoehdon mutta ei olisi kuitenkaan tyytyväinen, sitten ei uskalla edetä kun pelkää virheitä ja sydänsurua, vaikka kaikki näyttäisikin olevan nyt hyvin. Harkitseminen kai onkin viisasta mutta ei välttämättä (siis todellakaan) yhtä hauskaa kuin suinpäin ihastuminen.
Tän kun vielä tajuais itsekin...*hahjust*
[/q]
Harkitseminen ei todellakaan ole hauskaa ja asian tajuaminen ei yhtään helpota tilannetta ...
Ehkä mä vain olen niin tyhmä, että tyydyn joskus johonkin muuhun kuin siihen mystiseen ihmeelliseen täydellisen sopivaan olentoon, jota ei varmasti edes ole olemassa, ja jota en kuitenkaan edes ansaitsisi
Ja sitten kun tajuan asian niin ahdistun ja jään taas yksin
Tai ehkä vain olen niin onneton tapaus, että en osaa tyytyä mihinkään enkä keneenkään, vaan etsin toisesta vikoja, joiden perusteella olisi hyvä syy jättäytyä taas yksin odottamaan sen jonkun muun paremman saapumista, mitä ei tietenkään tapahdu
Tai hyvinkin luultavasti teen tästä vain itselleni suuremman ongelman kuin se oikeasti on
Okei, tilitys loppukoon tähän
Ämmän kanssa olen hyvinkin samoilla linjoilla
edit: puuttuneesta sanasta kiitokset epikselle ;)
[muokattu 7.1.2004 11:19]
Yksinkertaista mutta totta
[q]Lene:
Mutta kivoista ja älykkäistä miehistä tulee hyvä mieli ja fiilis, kun sellaisia tapaa - missä tahansa siis. Älykästä miestä ei olekaan ollut vielä kumppanina. Ihmekös, ettei ole mikään toiminu.
[/q]
Jepjep ... älykkyys kun ei valitettavasti näy päällepäin niin ei välttämättä huomaa nähneensä jossain joskus ohimennen älykkään miehen!
Hyvännäköiset sen sijaan huomaa, mutta minäkään en enää oikein jaksa kiinnittää niihin huomiota. Tai no, niitä voi kyllä ihailla turvallisen välimatkan päästä
Sinänsä ikävää, että joskus voi jäädä joku fiksu ja hyvännäköinen tapaus huomioimatta, koska ajattelee että se on kuitenkin varattu/tyhmä/tylsä/ei kiinnostunut minusta/jotain muuta oleellisesti sopimatonta
Kehoitan kokeilemaan älykästä miestä, tai vähintäänkin älyllisesti tasavertaista
Eihän mitään yksinkertaista tapausta kovin kauaa jaksa (?) ... tai tuokin riippuu ehkä henkilöstä.
[q]Epailija:
... Niin ja olen ihan samaa mieltä, että eron jälkeen ei ole hyvä vähään aikaan edes harkita mitään. Se ei ole reilua yhtäkään (niin, niitä tosiaan on yleensä kolme) osapuolta kohtaan. Niin, ellei sitten suhde tosiaan ollut pelkkää kulissia, jolloin mahdollisesti kaipaamaan jäänyt puoliso saattaa olla ainoa, jota kohdellaan epäreilusti.
[/q]
Hih joo mä pistin poikki viiden vuoden jälkeen ja mies löysi kuukaudessa uuden vakavan suhteen ... ja ei, kumpikaan ei jäänyt kaipaamaan eikä mun mielestä ketään kohdeltu epäreilusti
Mä olin silloin heti eron jälkeen mielestäni valmis aloittamaan jotain uutta. Oikeasti oli kuitenkin hyvä, että opettelin elämään yksin enkä ahdistanut itseäni tai potentiaalisesti kiinnostavia tyyppejä seukkaamisen vuoksi seukkaamisella
Pointti: kaikki riippuu henkilöstä ja suhteen laadusta