SINKKULUUKKU
[q]remotion:
Nonii, tää tais ny päättäyä täällä olo ainakin noin puolivirallisesti. Oli sen verran muistettava vuoden ensimmäinen yö*vink*
[/q]
Mitä sä oot menny tekemään?*hih*
Myfinesthour:[q]alien:Myfinesthour:megaman:en tiedä et pitäiskö olla iloinen vai surullinen kun tänne kirjoitan... *uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh*
hmmm..... *justjoo**hmph**ding*
vittuun seurusteleminen!!! *dissaa**dissaa**dissaa*
.... on tullut aika SIKAILLA!!!!! *pahis**pahis**pahis*
Hmm.. Jonkin aikaa ilman sikailua tuottaa kyllä kivemman lopputuloksen. Heti kun alkaa streittaileen kaikilla tasoilla, niin yhtä-äkkiä maailma on täynnä ihkupalleroita. Oma asenne=toisen asenne. Känniääliö=ääliö. Sikailija pääsee rypemään. Tämän saarnan tarjosi MFH*iloinen**piis*
Meidän sikailut on ainakin johtaneet siihen että me ryvetään puhtailla lakanoilla kauniiden naisten kanssa...*vink* Pitää vain osata possutella oikealla tavalla ja silleen, että naisetkin viihtyvät. Eikä siihen känniä tarvita...
*possu**hellokitty**possu*
Ähhhh... No jos sikailu on rypemistä puhtaiden lakanoiden välissä niin, että naisetkin viihtyy, niin toki tekisi mieleni sikailla. Ajattelin vaan sitä sikailua, minkä monet mieltävät sikailuksi. Possuttelu ja nöfnöttely onkin sitten toisia juttuja,
*possu**sydän**pupu*[/q]
Kukasta kukkaan mahdollisimman nopeasti taitaa olla tässä sikailussa hakusessa. Etoo vähän vitusti sekä miehet, ETTÄ naiset, jotka tätä harrastaa ja ainakin itseltä tulee jämpti "EI!" jos joku horo tällaista yrittää (ja on yrittänytkin) Itelle sekstailu on muutakin, kuin se pelkkä akti.
That´s cool*joo*
Kyl mäki vielä joskus jonkun teknonaisen löydän*hymy*
[muokattu 5.1.2004 13:28]
Sinkkuus on juuri siistiä. Ei ole ketään kuka määrää,kuka valvoo ja kuka muka luulee tietävänsä kaiken. Ja loppupeleissä, siä kuitenkin petyt, ja hajoat ja kokoat itsesi uudelleen, jos tulee pettymys suhteessa.
Sinkut 4-ever!
*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
[q]Lene:
Hmm... kuka määrää, kuka valvoo, kuka muka luulee tietävänsä kaiken. Ei tämä kukaan muu voi olla kuin äiti. Sulle on vissiin jääny joku kompleksi. Ole mies äläkä mammanpoika.
[muokattu 30.11.2003 18:44]
[/q]
Voi olla, en ehkä itsekään ole varma asiasta, mutta tietyllä kokemuksella voin sanoa,että usein se menee juuri noin. Vaikka ei haluaisikaan. En sit tiiä mistä tuo johtuu, mutta se varmaan jä psykiatrin mietittäväksi jos tuosta alan ongelman itselleni rakentamaan
[q]Lene:
Olikohan tossakin nyt suuri muutos? *ding*[/q]
No onhan se nyt ihan eri asia jos ensin on loppukesä hengailtu samassa kaveriporukassa ja juteltu ja on ollut hauskaakin, ja sitten se ei yhtäkkiä ilman yhtään hyvää syytä kestä edes nähdä mua samassa huoneessa. Tilanne meni säälittävästä/huonosta vielä huonommaksi ellei suorastaan toivottomaksi. Eli taas oon mokannu, kai, eikä oo haisuakaan miten, että kai siitä saa olla paha mieli?
Tai oli paha mieli sillon aamuyöllä väsyneenä, ja teki hyvää purkaa sitä, mutta nyt nukkumisen ja kunnon ruuan jälkeen on taas ihan sellanen fiilis, että enköhän minä voi elää asian kans.
[q]Kun se vittuilee niin se välittää ja on kiinnostunut?[/q]
Ei. Mutta enpä minä sellaista väittänytkään..
Sitäpaitsi, jotkut on sillain sosiaalisesti ja verbaalisesti rajoittuneita, että suuri osa viestinnästä toisten kans on sellasta vinoilua.. Ja mulle on ihan sama, vaikka keskustelukumppani ei ois mun kans samaa mieltä, naurais mulle tai inttäis vastaan (perustelujen kera totta kai), jos vaan pääsen jutteleen mulle tärkeistä ja mua kiinnostavista asioista, ne kun sijoittuu lievästi marginaaliin..
[q]Vaiko silloin ei tunne itseään niin yksinäiseksi, kun joku on vittuilemassa? *lmao*[/q]
Ja kuinkahan tarpeellinen ja asiallinen kommentti/kysymys tuo nyt oli.. Hmm. Annas kun mietin.. Niin, ehkäpä mulla on vähemmän yksinäinen olo, vaikka tässä notkun koneella, hörpin aamukahvia ja odotan yksin että kämppis soittais, tai joku ees, ja tämä \"ongelmakin\" tuntuu heti vähäpätöisemmältä, kun joku ventovieras minua ja mun tilannetta tuntematon vittuilee siellä kaukana asiasta, joka ei edes koske häntä itseä. Yeah. Kiitos siitä. (Taisit muuten olla sinä kun aloit Kevätkilonpudotus-topicissakin neuvoon mua? Oli muuten niin *justjoo*-kommentti etten vaivautunut edes vastaamaan, sori. Me ei kai vaan liplatella ollenkaan samoilla aaltopituuksilla..)
Mutta nyt kun kerran otit asian esille niin kyllä, samaa olen itsekin ihmetellyt, että why oh why mulla pitää olla joku kieroutunut fetissi noihin angsti-hamppareihin. Mahdollisimman vaikea, hankala, yhteistyökyvytön, huonosti käyttäytyvä, tunnevammainen ja sanalla sanoen mahdoton tapaus kiitos. Semmosten kilttien, kunnollisten ja fiksusti käyttäytyvien seurassa mä vaan tylsistyn kuoliaaksi.. Mutta toisaalta, eipä sellaiset yleensä jaksa minua katella, että ei sen puoleen. Sinkkutyyppi-testin tulos oli Vaeltaja, mutta mussa on salettiin ainesta myös Orvoksi ja Masokistiksi..
Ei mutta oikeasti; kyllä elämässä pitää olla haastetta, ja vaikeat ihmiset vaan saa mut kipunoimaan -sekä hyvässä että pahassa.
*lonks* one two, one two -testing, testing. -näyttää siltä että täältä itseni löydän.
VOI EttÄÄÄÄ...!*nyyh*
Saakos olla välillä epätoivoinen tähän sinkkuiluun...
[q]Akira^:
Jos ei heilaa helluntaina, niin ei sitten koko kesänä. Enää pari pvää. Prkl.
(ilmottautuu sinkkujen raivokkaaseen maailmaan, missä ei sieluja säästellä)
[/q]
Helluntai on vasta 30.5. siihen on vielä aikaa
[q]Elwira:
Joo enköhän mä tuu oleen vanha piika... olisi kyl kyl kiva löytää kesällä kolli jota voisi rapsutella ja olla vaan. *sydän* Mut katellaan rauhassa...*känni*
[/q]
No alatzä olee mun kaa sillee? *pus**vink*
[q]pHaze:
---
WuLan:
Mitenkäs se sananlasku menikään... Jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena!
---
Eikun Jos ei heilaa helluntaina, niin västäräkistä vähäsen.
[/q]
BUHAA...
niin ja sitten on vielä tämä Jos ei heilaa helluntaina, niin ei AIDSia adventtina
Päivälleen kaksi vuotta sinkkuiltu et alkaiskohan nyt puhaltaa sit uudet tuulet vaikka
täällä ei ole kivaa...
we ruuuule!!!
toisinaan sitä nukkuu kauniin naisen kanssa ja toisinaan ei ja nyt on taas se ei
[q]John:
Nuo ovat juuri niitä asioita joista nautin sinkkuna olemisessa...
[/q] *ei käsitä*
No hienoa sulle..
Seriously, there must be something wrong with you, dude.. Tai jos se vika on mussa ja olen poikkeava ni jotain lääkitystä ja terapiaa varmaan tarttis jo pikkuhiljaa..
tänne tietysti kuuluu :<<
heh. joo. eli en tunne sitä mun x tytön, X ugelia. mut sen tiedän et ei niillä tule olemaan enää mitään, niinkuin ei mullakaan sen tytön kaa. noi hommat on juteltu, se vaa ahdistaa kö se Y on kiinni vieläkin siinä tytössä ja se syö meidän aikaa..tosi hankala tilanne ja prkle kun sen voi tehdä vieläkin hankalammaksi..dämn !
mut dänks kuuntelusta
[q]Armin:
Mikäs täällä on jumittaessa, vaikka luulen kyl et kukaan ei tuu mua täältä luukusta hakemaan et täytyy kyl varmaan tehdä itse jotain, mutta kun tapaisi edes jonkun kenen eteen viitsisi tehdä jotain... kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....
Mutta joo, ruikuttamista ei kannata edes aloittaa koska se on ensiaskel epätoivoon. Päivä kerrallaan varovaisesti silmät auki niin ehkä joku huomaa minutkin (tai minä huomaan ensin... jotenkin tuntuu et taidan kulkee hiukan laput silmillä kun en tajua ikinä mitään... *kikakika* )
[/q]
dämn! mitenkä sua ei oo muka kukaan houmannu.huom huomannu..*pihkassa*