SINKKULUUKKU
Meitsi pääsee vihdoin ja viimein pois täältä loukusta....kyl se sit kestikin..=)
kertokaapas mulle yks juttu.
kö minä oon edelleenkin hyvissä väleissä 'ex' kans..välillä tuntuu et vähän liiankin hyvissä väleissä. mut asiaan. eli tämän minun entisen tyttöni entinen miäs
ni tuppaa olemaan ongelma tai siis mitenkä mä sen selitän..prklllle..niin no, siiskö tuntuu et me vuorotelllaan, siis tuntuu kun meillä ois jokku fäge vuorot millon sais nähä jne jne..
eli täh?*nauru*
SIIS, hodari 2 nakilla!wtf?onko jotain järkee, tjtn?
*vilkuti*
niomic: heppapeput ??
Elämä on knaiffii...
[q]
Herran jestas sapeli! Mitäs sä nyt viellä täällä luukussa teet? hyvän näköinen mies olet...mene nyt samperi ja OTA joku!
(Siis vaikka hetero olenkin, kyllä sitä voi muita miehiä aina vähän kehua/potkia persuksille! *nauru*)
[/q]
Mut..eihän se nyt mee sillee, et kaikki hyvännäköiset vaan menee ja ottaa jonkun..Musta tää luukku on täynnä, kauniita, rohkeita ja komeita ihmisiä..Miksei ne kaikki sit vaan ota itelleen sitä partneria..*ding*
Mikäs siinä olis ollessa, jos elämä olis niin helppoa et ulkonäöllä sais kaiken..tai jtn..[q][/q]
no joo, jotain sinnne päin.mut siis en ns.tunne tätä uusinta X.
mut joo..tai siis*nauru*
huh, täsä tuloo jo kuuma kö pähkäilee liiikaa..
[q]HRDance:
---
Keeerin:
Mä en oikein tiedä mihin boxiin mä kuuluisin..*ding*
---
Valitse tai luovu molemmista
[/q]
Se valinta on vaan niin vaikeaa..Molemmat tuntuu vääriltä vaihtoehdoilta..
Nyt kun kevät taas tekee tuloaan ja kesä kurkkii jo kulman takaa..Niin olen erittäin onnellinen, että olen sinkkuna!! Mikäs sen mukavampaa kuin viettää kesää ihanien ystävien kanssa. Tietenkään en sulje kesäheilaa pois..Mutta luulen etten sellaista tarvitse.. Syliin pääsee kuitenkin aina tarvittaessa.. Niin että nautitaas sinkut olostamme ja iki-ihanasta tulevasta kesästä!! *sydän*
[q]mc emilia:
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne!
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!
[/q]
Oikea asenne Emilia!!!!
..Jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä..
Jaahas se tietää taas sitä, että yksinhän tämäkin kesä menee taas..No mutta onhan se ihan kivaa! Ja niinkunmun rakas hyvä ystäväni mua eilen lohdutti ..Jos ei heilaa helluntaina , niin juhannuksena sitäkin enemmän..
Että ei se kesä niin huonolta näytä sittenkään!!
hmm.. Oonkohan mä jotenkin outo, ku viihdyn sinkkuna.. Niin moni teistä kiroaa sinkkuna olemista.. Sinkkuna saa olla ja mennä miten lystää.. Ei tartte selitellä kellekään.. Saa olla kenen kanssa haluaa eikä tartte koko ajan todistella toiselle, et me ollaan vaan kavereita ton miehen kanssa..
Onhan seukkaus ihan jees..ehkä hetken..mut sit siitäkin tulee tylsää.. Haukkukaa vaan mut, mut mä nyt olen tämmönen.. Tokihan olis aina joskus kiva ku olis joku kainalo mihin kömpiä iltaisin..Mut onneksi on ihanat ystävät..
Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*
[q]Jammailija:
Täs ois yx bilemies otettavax - napatkaa mut*pahis*
[/q]
Mut..mitenkäs se meidän juttu menikään??!!
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..*justjoo*
Tässähän täytyy kohta jo käydä heruttamaan ja vonkaamaan miespuolisia..ettei ihan impeytyisi!!
Mua ei sit aina kannata ottaa niin todesta!!
Se vaan taitaa olla niin, et toi seukkausluukku hylkii mua..Tänne siis joudun kai taas takaisin..*grr*
[q]a:
---
Keeerin:
Se valinta on vaan niin vaikeaa..Molemmat tuntuu vääriltä vaihtoehdoilta..
---
Mä en kailottais ympäri maailmaa jos en kelpais muuks ku fuckbuddyks .)
[/q]
Ja mitähän vitun pahaa olen sulle tehnyt, et sun pitää mulle aina olla niin ilkee.. Sä et edes tunne mua joten pidä pääs kiinni..En mäkään sua täällä arvostele..
Mä en oikein tiedä mihin boxiin mä kuuluisin..*ding*
[q]Rocca:
---
Keeerin:
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*
---
Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä Tullu huomatuks
[/q]
Kiitos kannustuksesta.. Joo eiköhän tästä taas selvitä.. Sinkkuna taas vaan seikkailemaan..*vink*
*sydän*
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka täältäkin pääsisin pois..
*sydän*
[q]W:
KUUNTELE
[/q]
No nyt sen pää alkaa pehmetä!!!