SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Pygmi:
---
a:
---
unik:
Mikäs sitten on jos ei ole sinkku mut ei seurustelekkaan? *täh*
---
Ömm, ”vittuuks se sulle kuuluu” :p Mä tuen ainaki

---

minä myös!
[/q]

Jos se on häröilypanosuhdehärpäkkäsekoilua

[q]a:
---
unik:

---

Ömm, ?vittuuks se sulle kuuluu? :p Mä tuen ainaki
[/q]

Tota pitää varmaan kokeilla sitten seuraavalla kerralla

se On kumma juttu että sillOin kun seurustelee ”tOsissaan”, niin Olis menOO vaikka muille jakaa. mutta sitten kun pitkä ja piinaava suhde On Ohi..kaikki On hävinny ku pieru saharaan!*hmph*
eli ilmeisesti sitä On vain keskityttävä itseensä.
seurustelua en tOdellakaan ikävöi, haluun pysyä tällä puOlella pitkään.*jiihaa*

[q]Epailija:
Älä huoli, ei se kestä. *g*[/q] Ei tässä yhteiskunnassa koska ihmiset eivät osaa koskaan tyytyä mihinkään.
[q]Mut niinq kato kyl mä saisin kenet vaan mut q ei niinq vaa tunnu löytyvän tarpeex tasokkait tsixei. Ei mun kaltasen super-uroon tarvi kato tyytyä mihinkään. Kun mä bongaan jostain sen A-luokan kyljyksen, niin mä vain menen ja niinq otan sen. Mut ei täält Suomest löydy semmosii, vaan pitäs varmaan mennä jenkkilään. Siellä kun on muutenki selvästi enemmän bling bling ja tasokkaampi meininki. Mesta just tällasen karjun maquun.
[/q]On se hyvä että tiedostaa mitä haluaa ;) Mua vaan hiukan huvittaa se, että pitäis postimyyntikuvastosta saada valita paras päältä, ja sit kun kaikki ei olekaan täydellistä, hypitään edes takas kahden luukun väliä. Ja aina pitäis saada muilta sympatiaa.

[q]a:

En mä useinkaan noin sano, sehän ois tekopyhää. Nauti kuule tyttö ku vielä voit .)
[/q]
Pakkohan se on kun lopuksi kuitenkin kuolee =)

[q]Howdy:
---
Pygmi:
---
a:
---
unik:
---
Ömm, ”vittuuks se sulle kuuluu” :p Mä tuen ainaki
---
minä myös!
---
[/q]
sitä itseään

[q]Epailija:

Uskoisin nyt kuitenkin, että täydellisyyttä aika harva varmaan loppujen lopuksi hakee...
--
[/q] Samaa mieltä*piis*

mites taas tuntuu siltä että tämä laatikko toistaa itseään tasaisin väliajoin...
Aina tulee joku joka kokee olevansa jonkinlaisessa asemassa neuvomaan muita siinä miten sen miehen tai naisen löytää ja kuinka ei vaan pidä odotella sitä unelmien puoliskoa ja lisäten loppuun tietenkin että sinkut ei oikeesti haluakaan sitoutua...tähän ei muuta sanomista ole kuin so?

[q]a:
No jos nyt ihan parisuhteista puhutaan niin asianosaisten pääkopan tilasta ja elämäntilanteesta riippuen jotkut suhteet nyt vaan kestää tunnin tai pari päivää, toiset kaks viikkoo, kolmannet vuosikausia ja neljännet loppuelämän. Turha siinä on kitistä ja etenki jos juttu ei toimi puhista tuulimyllyjä vastaan.
[/q]

Totta tämäkin. Aina kyse ei kuitenkaan ole mistään tuulimyllyjä vastaan käymisestä, vaikka siltä saattaisi aluksi tuntuakin. Mutta olet ihan oikeassa siinä, että turha siitä suhteesta on mitään kärsimysten tietä tehdä vain sen takia, ettei halua luovuttaa. Jos ei toimi, niin ei se välttämättä omista yrityksistä kiinni ole. Kuten eräs on joskus sanonut: If you first don't succeed, try, try again. Then quit. There's no use being a damn fool about it.

Niin ja sitäpaitsi kitinä käy terapiasta.

[q]a:
Joo alkuun se on kova se uho ku se et pääsee kertoo kaikille olevansa varattu on elämän tärkein asia ja ainoa sisältö, ja sit ku meneeki vituiks ollaan tosi hipihiljaa ihan vaan nolotuksen voimalla .)
[/q] Onnekseni mulla on muutakin sisältöä elämässäni, joten selviän sittenkin kun se maito on maassa. :)

[q]yana:
---
cheat:
mites taas tuntuu siltä että tämä laatikko toistaa itseään tasaisin väliajoin...
Aina tulee joku joka kokee olevansa jonkinlaisessa asemassa neuvomaan muita siinä miten sen miehen tai naisen löytää ja kuinka ei vaan pidä odotella sitä unelmien puoliskoa ja lisäten loppuun tietenkin että sinkut ei oikeesti haluakaan sitoutua...tähän ei muuta sanomista ole kuin so?

---

eiks tan pointti oo saada jotain vinkkeja?
vai siis vaan surkutella itsesaalissa sita miten perseesta on olla sinkku ja tehda kaikille varmasti selvaksi miten helppo ja saalittava tapaus on =)

[muokattu 14.4.2004 17:57]
[/q]

Vissiin vähän molempia.olettaisin.ite en ole täällä ainakaan koskaan surkutellut tosissani sinkkuuden kurjuutta...

...ja tosissaan...voiko tähän tilanteeseen tai paremminkin tästä ulospääsyyn saada mitään vinkkejä..? Yleensä nämä kriitikot ovat seurustelevia henkilöitä, että eiköhän vaihdeta topic samantien seukkajien pätemis luukuksi

[muokattu 14.4.2004 21:37]

[q]Lene:
Paratiisihotellin Zack oli niin exän näköinen ja oloinen, että huh huh... Ja sitten se putosi pelistä pois. Mun silmieni ilo.
[/q]
Mitä viddua?! Jäi väliin nyt la but oisin luullut et David ois monotettu pellolle man boobiensa kanssa. boooriing.. :P

häröilypanosuhdehärpäkkäsekoilua ?
Eli siis fuck-buddy? Fuck-buddy, best buddy

[q]conaysto:
joo halia kaikille

[/q]
conaysto< *hali*....*huoh* nyt kun sais käpertyy jonku ihanan pojun kainaloon ja pussata toooooosi paljo, niin olisin onnellinen...*sydän*

[q]Howdy:
---

[/q]

erinomainen määritelmä!

ihme reme...

[q]unik:
häröilypanosuhdehärpäkkäsekoilua ?
Eli siis fuck-buddy? Fuck-buddy, best buddy

[/q]

käyks kristo tai mä?

Täällä taas*justjoo* On se niin kiva tulla jätetyksi*igor*...eiköhän se tästä taas joskus*poks*
Vois mennä nollaamaan taulun huomenna*känni**poks*

Kuukausi tulee täyteen täällä boksissa, ja elämä suorastaan säteilee!

O