SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Kun yksin oon.. dadam.. Heh, no joo ei ole naurun asia. Mutta mielummin näin yksin konemusiikki-ihmisenä.. tai mikä nyt olenkaan.. kun kaksin metalliukon kanssa.. huiui..

Oon tääl ikuisesti.

[muokattu 15.4.2004 21:34]

sinkkuna on kiva olla ja helppookin perjaattees ei sitä miestä/naista etsimällä löydä..se tulee vastaan jos on tullakseen... ainakin näin meillä maalla

[q]greenie:
---
Cloudberry:
1. ”Harry” oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)
---
Uskoisin, että sun ensimmäisellä syyllä taitaa olla jotain tekemistä tuon toisen kanssa. Itse pidän tollasia kriteerejä täysin triviaaleina, ellen suorastaan naurettavina. Mut hei, ehkä mä olen just siksi täällä - kuten sinäkin ;)
[/q]

Eeih.. en usko että se siitä johtuu. Tuo \'periaateboikotti\' on kaveripiirin insideläppä. Periaateboikotissa ovat myös mm. saksalaiset, jääkiekkoilijat ja rastatukkaiset. (Ja arviolta noin 98% maapallon väestöstä? *nauru*) Ei se tarkoita ettei niitä silti voisi bongailla, tai mennä niille jutteleen ihan tosimielellä..
Okei, rima on oikeastikin korkealla, mutta kyllä se vielä tän ikäisenä kestää ollakin, jos aina välillä on kuitenkin jotain äksöniä.. ei oo ihan epätoivoista vielä tämä elämä
\”Vaadin paljon, mutta antaisin vielä enemmän..\” *hyräilee*
Kyllä syyt mun sinkkuiluun on ihan muualla kuin nirsoilussa. Ja kyllä se tästä suuttaantuu, just wait and see..
Muuten, jos tuo mun \'sopiva ikähaarukka\' on sun mielestä triviaali ja jopa naurettava kriteeri ni ehkä sun ongelma on se, ettet tiedä mitä haluat ja etsit.. vai mitkäs sun kriteerejä sitten on, ehkä ne on vielä naurettavampia kuin omani? Ja hei, tämä ei ole tarkoitettu riidan haastamiseksi. Mua vaan väsyttää ja tympii etten ollu eilenkään radalla sinkkuilemassa vaan \”tehokasta peliaikaa\” meni hukkaan kun leikin taas vaihteeksi kotia yötä myöten toisten ihmisten ihanassa talossa heidän suloisten lasten kans heidän kauniiden tavaroiden keskellä..
Olisi oikeasti virkistävää vaihtelua saada miesnäkökulmaa noihin kriteereihin ja riman liian korkealla olemiseen liittyen.. Tyttöporukalla niitä on tullut putitua jo liiankin kanssa.

[q]bLobo:

Tein just selibaattipäätöksen.

[/q]

Hullu! Viet kaiken ilon sinkkuilusta ja jätät kaiken kehnon kuten yksinäisyyden ja ahdistuneisuuden..

Jaaha tänne määkin kuulun =D Kuulunu jo puol vuotta =D

Nyt on täysin sellanen olo, että voisin lähtee täältä pois... ei vaan oo näkyvissä sitten mitään, minkä takia lähtis *igor*. Pari hyvää ystävää niin onnellisia seurustelujensa kanssa että vohou *taputapu*... miten tää kevät saa mutkin ajattelee tämmösiä, eikä se mee ohi

[q]Avernian:
---
Fresia:
Pari hyvää ystävää niin onnellisia seurustelujensa kanssa että vohou *taputapu*...

---

Kuulostaa tosi hyviltä ystäviltä kun et voi olla niitten puolesta onnellinen.
[/q]

En ihan itsesääli tyyliin tuota toteamusta tarkottanut, sarkastisesti vaan totesin, kun ei sillä toisella niin upee suhde ole... sen toisen puolesta taas oon äärettömän onnellinen. ei kaikkea aina jaksa selventää kirjottaessaan...

mä oon ainakin nauttinut olostani täysillä täällä. Tosin enhän täällä vielä tolkuttoman pitkään ole ollutkaan. Aivan mahtavaa aikaa ollut etsiä ja löytää itsestään ne puolet, jotka parisuhteen aikana katoaa. Seuraava haaste onkin sitten joskus parisuhteessa koettaa sovittaa 3 elämää yhteen ja katsoa miten se homma oikeasti toimii.

Nyt aion nauttia siitä tunteesta, että voin tapailla / treffailla ihan ketä vain missä vain. Olettaen tietysti, että tää toinen osapuoli suostuu lähtemään kahvittelemaan ja tarinoimaan.

Nauttikaa keväästä, hymyilkää ei se elämä ole paskaa, pitää vähän suhtautua toisella tapaa. =)

Paljon hetkiä teille kaikille

Mellu-:
[q]sinkkuna on kiva olla ja helppookin perjaattees [/q]

Sana ”periaatteessa” nollaa väitteen....

En oikein saa selvää että onks tää kivaa vai ei.. mitä enemmän miettii sitä vähemmän on varma mistään, näin yleensäkin..

Täällä...toistaiseksi Asiat sen verta hyvällä mallilla et saattaa tulla lähtö jossain vaiheessa...aika näyttää

[muokattu 11.6.2004 14:35]

[q]Mellu-:
ei sitä miestä/naista etsimällä löydä..se tulee vastaan jos on tullakseen...
[/q]

Ja yleensä silloin kun sitä vähiten odottaa

paskat sanon mina...
joskus hulluudessani kavin sanomassa etta sinkkuilu on iha jees... thoh... haluun naiseeeen!!!!!! sellasen sulosen kivan mukavan pehmeen tyttosen tuohon kainaloon... onko liikaa vaadittu!!!

Hitto kuukaus jo täällä takana, onneks rupee kesä tulee... mahtavaa *sydän*

[q]Lene:
No just tuota ajattelin. Grrrrrrr... Tossun alla kerpele (lue: prkl)...
[/q]

Eiköhän ne ihan siellä tUssun alla(lue: päällä) ole

Täs ois yx bilemies otettavax - napatkaa mut*pahis*

[q]DominikH:
---
typ0:
paskat sanon mina...
joskus hulluudessani kavin sanomassa etta sinkkuilu on iha jees... thoh... haluun naiseeeen!!!!!! sellasen sulosen kivan mukavan pehmeen tyttosen tuohon kainaloon... onko liikaa vaadittu!!!

---

Tuo sieltä itelles, ja samalla mullekkin ........*blush*

Alkaa vituttaa tää sinkkuilu*nyyh*
[/q]

nii kai sita pitas rekkalastillinen halukkaita aasialaisia tuua... mut hemmetti ku ei naakaa tajua elamasta sitte yhtaa mitaa... opiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskeluopiskelu sit ku on valmistuttu mennaan kiirella tyo elamaan etta voidaan elattaa vanhemmat.. aika loistavaa

mut todella... tuntuu se olevan liikaa vaadittu.. mites ois alkoholisoitunu juoppo teinipissis jostain aseman nurkalta?

jaa kai munkin täytyy tänne nyt sit ilmoittautua....

mut onneks kesä on tulossa hauskaa on ainaski tiedossa

Täynnä on pian 200 sivua sinkkujen \'vuodatusta\'... luulisi jo kohta jonkinlaista pariutumista tapahtuvan Klubituksen sisällä.

Vai päteekö täälläkin vanha sääntö ”kuormasta ei syödä”?

[muokattu 22.4.2004 16:39]

*huuuuuuoooookkaaaauuussss*
kesäkissa aika alkakoon

O