SINKKULUUKKU
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa
[q]Howdy:
Njoo mutkun näyttäs kovasti siltä että ne suhteet ei oikein näissä piireissä kestä .. pitäs kai ottaa semmonen maalaistalon maatuska niin ehkä saattais natsaa
[/q]
Ehkä ne vois toimia, jos oltais sokeita. Mun mielestä porukka katsoo liikaa siihen ulkonäköön *toruu*
[q]nibes:
se On kumma juttu että sillOin kun seurustelee tOsissaan, niin Olis menOO vaikka muille jakaa. mutta sitten kun pitkä ja piinaava suhde On Ohi..kaikki On hävinny ku pieru saharaan!*hmph*
eli ilmeisesti sitä On vain keskityttävä itseensä.
seurustelua en tOdellakaan ikävöi, haluun pysyä tällä puOlella pitkään.*jiihaa*
[/q]
No jaa en mä tiedä .. eipä meikällä ole ainakaan ollu vientiä seurustellessa .. kai mä oon sit niin perkeleen ruma vanha pieru ettei ketää kiinnosta *nauru**iloinen*
Heijjj... mäki haluun kuuhun tai bahama saarille...
[q]Viola81:
Nyt kun kevät taas tekee tuloaan ja kesä kurkkii jo kulman takaa..Niin olen erittäin onnellinen, että olen sinkkuna!! Mikäs sen mukavampaa kuin viettää kesää ihanien ystävien kanssa. Tietenkään en sulje kesäheilaa pois..Mutta luulen etten sellaista tarvitse.. Syliin pääsee kuitenkin aina tarvittaessa.. Niin että nautitaas sinkut olostamme ja iki-ihanasta tulevasta kesästä!! *sydän*
[/q]
Joutuu yhtymään tähän
[q]Howdy:
[/q]
Toisaalta luulis että natsais hyvinkin kun ei tulis ainakaan kiistaa viikonloppu menoista tai Justin Timberlake vs. Proteus taistoo?
[q]Lene:
Mä oon maalta kotoisin. *blush**iihhih* Eikä mene yhtään sen paremmin. Ei silloin, ei nyt.
All hope is lost.
[muokattu 22.4.2004 18:01]
[/q]
Hih, oon huomannu et maalta olevat tytöt on normaalia mukavempia :P ainakin tähän asti mitä oon tavannu ni on ollu :)
huoks... kun oliskin vielä maalla ja 14v....
nyt mä sit vaan odottelen laatuapajana sitä 30v-juoksuaikaa... olis jotakin vaihtelua elämässä =)
-laatuuhuuapajattomana
[q]UnityF:
---
Rx:
nojoo ehkä munki pitää nyt sitte syksyn saapuessa ilmoittautua tänne...
---
ai etsä meekkään ens jussina naimisiin...
mä oisin niiiiiiin halunnu soittaa sen kiksusetin... ;)
[/q]
teemu löysi toisen miehen... *nyyh**nauru*
[q]styrOX:
jaa kai munkin täytyy tänne nyt sit ilmoittautua....
mut onneks kesä on tulossa hauskaa on ainaski tiedossa
[/q]
Mäki voisin ilmottautuu*jiihaa*
[q]blaine:
Hih, oon huomannu et maalta olevat tytöt on normaalia mukavempia :P ainakin tähän asti mitä oon tavannu ni on ollu :)
[/q]
no täähän selittää sen, miksi niin monet luulee mun alunperin olevan maalta
[muokattu 23.4.2004 07:13]
totta herra a.... niin totta =)
mut sama käy kyllä kaikille kaupunkilaistytöillekin... kerran... toista kertaa ei enää satukaan niin pahasti
-maalaismakkarauhuu
[q]a:
Vihjailetsä .)
[/q]
pitäähänsitävähän ;)
-vinkuhuuvinksinvonksin
[q]Howdy:
[/q]
Kyllä kestää.*sydän*
T: 2 1/2 vuotta yhdessä
[q]a:
Kysyntää mainostetaan kun tarjontaa ei ole .)
[/q]
Tai toisinpäin...
-uhuutarjottimellakysyy
[q]Roger Roger:
---
Howdy:
---
Ehkä ne vois toimia, jos oltais sokeita. Mun mielestä porukka katsoo liikaa siihen ulkonäköön *toruu*
[/q]
Joo totta .. ei sen ulkonäön kanssa todellakaan eletä .. vaan sen luonteen ..
julkihuuto on paras huuto.... =)
-eikskukaantajuuhähuhuu
Mä voisin poistua tältä alueelta nyt... Tiedän kans toisen joka vois...*plur*
[q]Howdy:
[/q]
Joskus kestää, joskus ei. Nimim. pokasin Illuista itselleni miehen 4,5 vuotta sitten. :)
Miten ihmiset jaksaa ravata näiden kahden luukun väliä... tiistaina tullaan, vannotaan ikuista sinkkuutta ja kirotaan toinen sukupuoli alimpaan helvettiin ja sitten keskiviikkona lähdetään NII-IN rakastuneina
No mutta, tämä nyt vaan on taas katkeran ja kateellisen panettelua
Täällä olen ja pysyn... no vannomatta paras