SINKKULUUKKU

Back to häröily O

ainoo minkä unohin tuosta ko. listasta on sellai plussa et mies osaa tehä jonkulaista ruokaa koska itse olen universumin huonoin ruuanlaittaja

edit: anyone?

[q]jazka:
it seems that im gonna be here forever....*nyyh*
[/q]

älä jaska valita senkun vaan valitset!!! vai ooks nirso?? :)

Ei täältä oo pois pääsyä, ku on kerran tänne ittensä ilmottanu. Ois pitäny jättää väliin

Doom.....

Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa *sydän*
Ja huomenna on taas asiat toisin

taas yks viikonloppu meni eikä sitä tulevaa poikaystävää näkynny vieläkää.. hmm.. missäköhän se on?*täh*

sinkkuelämän loppuminen pisti kyl vähän itkettämään.
oli se vaan niin ihanan herkkää.

*niiskutl*

BOORING. MITÄ NYT VOI ENÄÄ TEHDÄ TIISTAISIN. satana.

............... :D elän aina päivää edellä muita. hahahahaa

[q][zuho]:
See ya later *pahis*... Tai sit ei *iloinen**pihkassa*
[/q]

Mitä mitä mitä???? Onko sulla joku tsirbula? Sun pitää kertoo mulle heti kaikki NYT HETI KERRO KERRO KERRO?!?!?
Kavereille (ertenkin yhtä ihanille ku mulle ) pitää kertoo kaikki heti nyt!!! Säki tiesit lähes kaiken mun viimesimmästä suhteesta...

[q]sts:
---
salaisinko?:
*piirissäjatkuvastihyppeleht*

---

luin: pirissä jatkuvasti hyppelehti... :D Valikoiva lukihäiriö
[/q]

no täällä kyl ihan piirissä hypin kun ei olla poiskaan menossa niin pakko kehittää jotain tekemistä

ollakko sinkku vai eikö olla sinkku. hmm siinäpä vasta kymysys. ite viihyn sinkkuna mutta miettimis hetikiä tulee jo usein.

[q][Nuclear]:
---
Darianna^:
no mutta jos mulla oli jalka oven välissä jo? vai pitääks mun karata sun kanssa luukusta

---

Ei pidä, koska oon jo tuolla toisessa luukussa.
[/q]

nonni,sitte ei saa laittaa luukkua kiinni että muutkin pääsee sinne enkä mä kyllä karkaiskaan mulla o toinen uhri tiedossa

ja Astaroth ei toi jaksa enää naurattaa.. päin vastoin alkaa säälittämään noi jotka tosta edellen jaksaa vauhkota. Vanha,ellen paremmin sanois

"Women? FUCK women. Always when I try to quit, they pull me back in."

[q]rose:
Aina voi lohduttautua sillä, että kun on jotain suhteeksi luokiteltavaa niin se on kumminkin hankalaa. Sitten kun ei ole mitään, niin kaipaa sitä jotain. Kaikkein parhaiten on kun ei ajattele koko asiaa. (En kai ole jo kyynistynyt?)
[/q]

Aivan totta! ja yleensä sitten vielä käy niin, kun ei seurustelu/vastakkainen sukupuoli vois vähempää kiinnostaa, eikä edes ajattele koko asiaa, niin tärppää

[q]fallen angel:
mä meen nyt pois...*plur*
[/q]

riikka mitä mitä?? :)

[q]Garo:
Tuli just mieleen... eipähän tarvitse miettiä mitä ihmettä antaa tyttöystävälle joululahjaksi kun sellaista ei ole

- Garo
[/q]

tää on kyl hyvä pointti,säästyypähän taas vähän rahaa ku ei tarvii toista "hemmotella"

Kyl joo täält pikkuhiljaa alkas haluta pois.. no ehkä karsivällisyys palkitaa jossaa vaihees elämää...

[q]Avernian:
No munien raapiminen ei ollut mitenkään noista paha. Kyllä munia voi raapia vaikka anopinkin edessä. :D
[/q]
Ja haistella sormia sen jälkeen?

[q]Kaaottisen mukava:
---
Jazmine:
Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa *sydän*
Ja huomenna on taas asiat toisin

---

Sinkkuudes on just toi huono puoli et sillon ku on meno päällä on aivan sairaan hauskaa (ja aina tulee tehtyy paljon asioita jotka ehkä kaduttaa myöhemmin*jiihaa*), mut jossain vaihees on aina pakko hieman rauhottaa tilannetta ja rupee taas huokailee... kunnes sit taas! Tylysti sanottuna ei oo sitä "plan B:tä" sateiselle päivälle... *iloinen**iloinen*
[/q]

Näin se vähä menee Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. .*uuh* Turvallisuus ennen kaikkea...

[q]Ana-5000:
"Women? FUCK women. Always when I try to quit, they pull me back in."
[/q]

Just when I thought I was out
they pull me back in.

[q]Avernian:
clip
[/q]
Sulla on ollu tuuria Odotankin et joku pieni possu tulee seuraksi niin voin tehdä tuota ilman et kukaan valittaa *Vink*

Mun mielest tääl on kyl ihan kivaa!

Mitenköhä sitä tänne o joutunu?

O