SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Täällä on pakko olla joku ovi jossain mistä täältä pääsee pois..*hmph*

[q]Jammailija:

Tässä sitä ollaan villinä sinkkupoikana*jiihaa*!
[/q]

sitten vaan Bepoppiin etsimään sopivaa naista

Tulkaas joku nätti tyttö treffeille?

Kokeilen jos tällainen direct-approach olis parempi

Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks...

[q]k!tty:
Tollasen vois melkein tilata: http://www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!

Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"

[/q]

Tuleekohan toi tyttö mukana siinä tilauksessa... sen verta söpö tyttö, että ton tyynyn vois tilata ihan sen takia vaan *vink**pahis*

Mikäs täällä ollessa. Voi ottaa pari olutta silloin kun siltä tuntuu, raapia munia samalla kun kattoo telkkaria ja kävellä reikäset kalsarit jalassa keittiössä ilman, että joku valittaa vieressä Niin ja sängyssäkin on tilaa ja ei tarvii koko ajan halata ja puida parisuhdetta kello kolme aamulla

[q]Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit...
[/q]

Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku.

[q]Capital:
---
Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit...

---

Tollanen saalistaja nyt löytää vaikka 5sentin kolikon atlantinvaltamerestä. Ajattele meitä taviksia.

Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku.
[/q]

Niin, ja kyllähän mukavan näkösiä tyttöjä on kaupunki pullollaan, mutta minkäs teet kun on itse niin ujo

-

Sinkkuuden vuosipäivä. Tästä on hyvä jatkaa.

[q]Nikitah:
Mä olen valitettavasti sen oppinut, että todellakaan ei kannata luottaa heti keneenkään uuteen ihmiseen. Musta on tosi ikävää että kokemukset pakottaa kyyniseksi, mutta parempi sitä on suojella itseään kun aina joutua höynäytetyksi ja loukatuksi.
[/q]

yhdyn sataprosenttisesti tohon... millonkohan oon itse tässä kyynisyydessä siinä pisteessä, etten vaan halua olla enää kenenkään kanssa. Taitaa olla vaan ajan kysymys. Nyt jo huomaa kasvattaneensa itselleen suojamuurin ympärilleen, ja se vaan paksunee loputtomiin mitä enemmän näitä pettymyksiä tulee vastaan Kummasti sitä vaan aina ryhtyy samaan leikkiin kun sopiva tilaisuus tulee eteen

Onneeeee *sydän*

[q]salaisinko?:
---
Mumuli:
...missä ne kaikki suloiset herkät tyttöset on

---

omistan sellaisen ^__^
[/q]

Ja tänne se (Plip) tulee vaan vittuilemaan... Pysytään jumalauta siellä omalla puolella...
PRKL, ei mitään rotia ! ! !

[q]Lene:
Koska ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella ja koska mukamas on aina jotain parempaa ja parempaa... Mutta ehkä tuo tuollainen on vain hyvä ja hyödyllinen opetus ja kokemus.

Ja tietenkin, jos on liian lähellä joitakin asioita niin niitä ei näe niin selkeästi tms.

PS. On ihan pakko olla äänessä.
[/q]

Joo siis en mä väitä ettenkö mä mitään oppinu. Ärsyttää vaan ku asioiden tajuaminen vaati näin paljon.

Noh.. "Elämä on" ja ei voi mitään Armeijan jälkeen, mä poistun täältä niin pian kun vaan pystyn (siis sinkkuluukusta *nauru*)

Edit:

Minen tykkää olla jouluna sinkku. Pöh.

[q]Rocca:
---
Zimeon:
---
Rocca:
---
Tom_Cruel:
---
Rocca:
vapaata riistaa, saa ottaa mukaan...ja käyttöpäivä ei pitäis mennä viel kumminkaan umpeen
---
jos ostaa kaksi saa kolmannen ilmaiseksi, ö.... eiku... *igor**igor**igor*
---
tai vaikka pistetään kaikki kolme päivää ilmaseks ja vähäruokanen
---
Siivoatko kans ? Peset ikkunat ?
---
Mä teen mitä vaan naiset ekana *hih**vink*
[/q]

Pyh, mä tuun hakee sut Tiedän missä postilaatikkosi asuu

Etsitään sisäsiistiä tyttöä Turun alueelta.
Tiskaus ja pyykinpeseminen katsotaan eduksi.

ps. Myös pölyttynyt pölynimurini kaipaa itselleen seuraa.

*sydän*

[q]Zimeon:
---
Rocca:
---
Zimeon:
---
Rocca:
---
Tom_Cruel:
---
Rocca:
vapaata riistaa, saa ottaa mukaan...ja käyttöpäivä ei pitäis mennä viel kumminkaan umpeen
---
jos ostaa kaksi saa kolmannen ilmaiseksi, ö.... eiku... *igor**igor**igor*
---
tai vaikka pistetään kaikki kolme päivää ilmaseks ja vähäruokanen
---
Siivoatko kans ? Peset ikkunat ?
---
Mä teen mitä vaan naiset ekana *hih**vink*

---

Pyh, mä tuun hakee sut Tiedän missä postilaatikkosi asuu
[/q]

mut pakko kieltäytyy tai pitää siit postilaatikosta kovin kiinni...*uuh**nauru*

Yksinäistä mutta turvallista...

Andain - Beautiful things
Tätä on sit niin kiva kuunnella itekseen..

jaah, kaipa sitä tännekki vois ilmottautua...

O