Mikä ärsyttää?
Se, että toi mun puhelin soi tasaisin väliajoin ja siinä ruudussa näkyy numero, jota en tiedä ENKÄ VOI VASTATA! Että miten kirvelee!!!
Nytkin samaan aikaan kun toi puhelin soi tossa mun vieressä laitoin numeroa 020202:een ja on kuulemma salainen.
Saakeli! Toimi, ääni, toimi! Tarvitsen sinua!
[q]hemuz, 13.12.2008 18:58:
---
Janisa, 13.12.2008 18:55:
Se, että toi mun puhelin soi tasaisin väliajoin ja siinä ruudussa näkyy numero, jota en tiedä ENKÄ VOI VASTATA! Että miten kirvelee!!!
Nytkin samaan aikaan kun toi puhelin soi tossa mun vieressä laitoin numeroa 020202:een ja on kuulemma salainen.
Saakeli! Toimi, ääni, toimi! Tarvitsen sinua!
---
Missä sun sihteeri?
Mä ehkä laittaisin viestin...
[/q]
Haha! LOL
Jos tarkoitat miestä, niin se on himassansa äksäpoksin kimpussa ja jos tarkoitat oikeeta, niin se on varmaan jossain pikkujoulukrapuloissa. Mutta mä voin ottaa sutkin kyllä lainaan hetkeksi.
se kun MIKÄÄN ei voi toimia täs paskalafkas!
[q]Amma:
Eipä ihmisillä liikaa lanttu leikkaa myöskään metron, sporan ja junan ovista kuljettaessa. Sisälle haluavat seisovat suoraan ovien edessä (ja joskus myös sivuilla) niin, ettei kulkuvälineistä varmasti pääse ulos. Pitäs vissiin ottaa sumutorvi mukaan, jotta sais latua. Prkl. Ois kovasti fiksumpaa, jos esim. sisälle haluavat seisoisivat ovien sivuilla antaen ulos pyrkiville suoran tien ulos kulkuvälineestä (niin kuin kuulemma suuressa maailmassa on ainakin joskus tapana).
[/q]
Ihan kuin suoraan mun "suusta"!! Ollaan kaverin kanssa monta kertaa kärvistelty, kun porukkaa lappaa sisään VASEMMALTA puolelta ovea. Ei pysty snaijaamaan...Eikä siinä vielä mitään, mutta kun jengi ei ole tajunnut sitä(kään) kirjoittamatonta sääntöä, että ensin ulos, sitten vasta sisään.
[q]Android, 5.8.2005 12:08:
---
Timce, 5.8.2005 12:03:
Mistäs mä voin tietää mitä kukin viestiketju pitää sisällään, ellei sitä ensin avaa. :)
Ei mua tunkio ärsytä, vaan tuo kyseinen topicci juttuineen.
LUKKO! :D
---
Ja se pitää lukita, koska se ärsyttää sinua? Jos Klubitus toimisi sillä periaatteella, 90% kaikista topiceista olisi jo lukossa. Ainakin jos minusta olisi kiinni. Eiköhän topiceja yleensä lukita sen takia että on jo olemassa vastaava topic. Herää toki kysymys, mitä varten tunkio sitten on olemassa? Olen toki itse ehdottanut anqqalle mahdollisuutta piilottaa yksittäisiä topiceja, mutta se ei näemmä vielä ole toteutunut.
Timce ärsyttää mua...
BÄNNII! :D
(ihan vain näyttääkseni miten hyvin suora demokratia toimisi täällä)
[/q]
Lasketaan ne nyrkit ja vedetään astetta rennommalla asenteella; Huomasithan tuon nauru-hymiön lopussa?
linkki
khihihi..
edit: bugger
koko mun elämä ärsyttää...ja sitä enemmän kysymyksia mitkä ei saa ikinä vastausta ku kaikki on niin hämärää. Ärsyttää että mun soittimet on 3000km päästä -.-
tää saatanan Philadelphia! o_O
kaikki ihmiset ihan sikatylyjä ja vihasia (+peruspummitki meinaa
käydä päälle), hostellit puolet kalliimpia ku New Yorkissa... eikä
täällä ny oikeesti ole ees mitää nähtävää!
onneksi ei tarvi olla pitkään tääl.. en suosittelis!
[q]hemuz, 22.9.2008 09:24:
---
crissy, 22.9.2008 09:19:
---
Niit on myös molemmis käsissä.. täs on kuvaa mille näyttää nyt
---
yyh. On aika rujon näköstä. Luulis et selvittäisivät enne, ku viet likan tarhaan. Kohta se on sit kaikilla ja sit ruvetaan syyteleen
[/q]
Niinpä! terkkarilääkäri ei antanu saikkua vaan sano et jos yleiskunto huononee nii sit takas, muuten normaalisti tarhaan.. Mun olis siis pitäny viedä tuon näkönen ipana tarhaan tietämättä mikä on!!
Onneks tänään pääsee lastenlääkärille..
Istuin just bussissa, jolla kesti Kampissa kolmen pysäkin väli 45 min.
Onneks kuljen yleensä ratikalla.
[size=7]Eiks tänään vielä oo autoton päivä...[/size]
[q]crissy, 21.9.2008 16:41:
Se et käytiin päivystykses tuon ipanan kanssa ja lääkäri sit ehdotteli kaikkea vauvarokosta, allergian kautta ihottumaan..
tausta: 4.5v likka jolla pe illalla nous kuume, la lämpöö ja pieniä näpynalkuja suupielissä. tänään ei kuumetta mut näpyt pahentunu.
crp oli 16 ja muut arvot normaalit. Anto rasvan ja passitti himaan. Huomenna mun tarttis viedä neiti tarhaan, tietämättä onko edes tarttuvaa. Olisin vieny hemoon lastenlääkärille mutku ei oo ku huomenna vasta eka aika vapaana.
ei oo kuulemma enterorokkoo ja vesirokkokaan ei näytä tolle.
[/q]
herpes?
[q]hemuz, 22.9.2008 09:14:
---
crissy, 21.9.2008 16:41:
Se et käytiin päivystykses tuon ipanan kanssa ja lääkäri sit ehdotteli kaikkea vauvarokosta, allergian kautta ihottumaan..
tausta: 4.5v likka jolla pe illalla nous kuume, la lämpöö ja pieniä näpynalkuja suupielissä. tänään ei kuumetta mut näpyt pahentunu.
crp oli 16 ja muut arvot normaalit. Anto rasvan ja passitti himaan. Huomenna mun tarttis viedä neiti tarhaan, tietämättä onko edes tarttuvaa. Olisin vieny hemoon lastenlääkärille mutku ei oo ku huomenna vasta eka aika vapaana.
ei oo kuulemma enterorokkoo ja vesirokkokaan ei näytä tolle.
---
herpes?
[/q]
http://www.aijaa.com/v.php?i=2776505.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2776509.jpg huono kuva kun kamera on kökkö
Ärsyttää ku jonkun perkeleen madonnan takia tosta meidän kadulta kaadetaan puut ja koirapuisto laitetaan kiinni
[q]onni3mk, 22.9.2008 17:51:
[size=7]Eiks tänään vielä oo autoton päivä...[/size]
[/q]
Kyllä vain, ja sekin näkyi aamuruuhkassa oikeastaan vain siten että tälläkertaa nekin jotka normaalisti kulkevat julkisilla niin lähtivät omilla autoillaan koska "kaikki kulkee tänään julkisilla niin lähdempä omalla autolla kun pääsee niin kivasti hehheh".
Siis toi autoton päivä on lähinnä vitsi, keskustassa oli ihan oikeesti enemmän autoja kuin koskaan.
Joo ei oo pakko tulla kylään. Ei oo pakko nähä jos ei haluu, mut voi siihen puhelimeen vastata tai ilmottaa ettei haluukkaan.
[q]hemuz-, 19.3.2007 17:07:
---
Timce, 19.3.2007 14:40:
Pakko kans avautua Hesarin jakajasta. Kaveri tulee hissillä 7. kerrokseen ja lähtee jakamaan lehteä portaita pitkin, tilaten hissin jokaiseen kerrokseen!? Siis mitvit?! Ja kun toi meidän hissi pitää tarpeeksi meteliä pysähtyessään, mutta kiitos tämän jakajan mielettömyyden, tekee sen peräti 7 kertaa.
Ei oo järkeä.
---
Mä laittaisin hesarille palautetta tosta. Jos ei rappuja jaksa alas tulla, ni johan on laiska jakaja
[/q]
Niin, siis kyllä se portaita pitkin menee alas, mutta joka kerroksessa painaa hissin nappia. Syytä käytökseen en tiedä.
[q]crissy, 22.9.2008 09:19:
---
[/q]
yyh. On aika rujon näköstä. Luulis et selvittäisivät enne, ku viet likan tarhaan. Kohta se on sit kaikilla ja sit ruvetaan syyteleen
[q]kimonoid, 20.2.2009 00:40:
tää saatanan Philadelphia! o_O
kaikki ihmiset ihan sikatylyjä ja vihasia (+peruspummitki meinaa
käydä päälle), hostellit puolet kalliimpia ku New Yorkissa... eikä
täällä ny oikeesti ole ees mitää nähtävää!
onneksi ei tarvi olla pitkään tääl.. en suosittelis!
[/q]
Jos olisit etukäten maininnut meneväsi Philadelphiaan, niin oisin lämpimästi suositellut vain läpiajoa kyseisessä kaupungissa. Kaikista mahdollisista vierailemistani kaupungeista USA:ssa, Philadelphia on ehdottomasti lähimpänä helvettiä.
P.S. Nosta vaan äkkiä sitä kytkintä ja jatka matkaa.
P.P.S. Philadelphiallahan on myös hallussaan yksi korkeimmista murhatilastollisista luvuista Yhdysvalloissa.
[q]plink, 5.7.2007 21:18:
joku saatanan mulkku käy joka ilta vislailemassa kavereilleen tossa kadulla mun ikkunan alla. hankkis vitun spede kännykän, ettei tarvitse kommunikoida villin lännen menetelmillä. pitänee hommata ilmakivääri, että voin ammuskella sitä sinitarralla.
[/q]
Ei jumaliste. Asutaanko me samassa talossa? :D
(Hämeentie 52)
[q]plink
hehe, ei aivan, mut sen verran lähellä kuitenkin et kyseessä lienee sama runkkari. mä voin ottaa huomenna dynamiittia mukaan duunista ni pidä sä siitä kii ku mä tungen pötkön sen perseeseen.
[/q]
Tämä selvä. Otan tonget viä messiin ja revin siltä varpaankynnet yksitellen pois.
Meillä oli tässä talossa yks Harri, joka diilas huumeita ja kaikki kävi tossa kadulla huutelemassa sitä iltaisin. Se oli kans aika veemäistä.