Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Wiko, 24.11.2008 18:39:
Ärsyttää kun nännit on taas niin kipeenä vknlopun tanssahtelutuokion jäljiltä että vaikeuksia pitää ees paitaa päällä...Argh!
[/q]

Katoin eilen krapulaleffana just ton "Run fatboy run"in ja siinä se vetäs ennen maratonia nänneihin liukkaria, että kannattaa sunkin koklaa. Myös vanhakikka eli laastari toimii...

Kyll on vaikeeta saada alansa työtä. Nyt tämä työllistymisprosessi on kestänyt jo 6,5 viikkoa ensimmäisestä yhteydenotosta ja ehkä, siis en usko kun vasta oikeasti saan puhelun, saan tietää huomenna mitä työtehtävää ehdotetaan.. vaikeeta.

Mun mielest seksi toisen kans on yleensä kahdenkeskinen ja henkilökohtainen asia. Mua vaan kummastuttaa ihmiset, jotka haluu ruotia jonkun toisen kanssa harrastamastaan seksistä ääneen ja kaikkien kuullen.

Ja onpa vastaan tullut henkilöitä, jotka tuntevat tarvetta avautua juuri silloin, kun hänen ex-seksikumppaninsa nykyinen puoliso on samassa tilassa. Ku nää on näit tilanteita, jotka sattuessaan herättävät kysymyksen: Miksi?

[q]Super-Kerttu, 13.10.2008 12:53:
Tää vitun lihominen! Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!?

Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!?
[/q]

Jep I join the club. Mä oon tullut siihen tulokseen et aina talvea vasten lihoo kai mun keho kuvittelee raukka parka paleltuvansa täällä suomen "talvessa" ja yrittää sen perusteella sitten kerätä ihrarengasta ympärilleen. Ja tää lihominen vaikuttaa itsetuntoonkin

[q]Jammailija, 14.10.2008 16:38:
Ja onpa vastaan tullut henkilöitä, jotka tuntevat tarvetta avautua juuri silloin, kun hänen ex-seksikumppaninsa nykyinen puoliso on samassa tilassa. Ku nää on näit tilanteita, jotka sattuessaan herättävät kysymyksen: Miksi?

[/q]
Tarpeesta korostaa itseään? Loukatakseen toista? Antaakseen takaisin? Mustasukkaisuudesta? Jne. jne. :)

Eiks je?

En saa mitään aikaseksi. Nyt kyllä. Otan itseäni niskasta kiinni ja ja ja...

[q]Lenita, 3.8.2007 14:09:
---
Lyylikki, 3.8.2007 14:03:
Suomenkielentaidottomat työkaverit.

---

Todellakin! Mulla on työkaveri, joka laittaa liikaa välejä joka paikkaan.
Sanojen väleissä saattaa olla kaksi tai useampi välilyönti ja aina ennen kysymysmerkkiä tai huutomerkkiä on yksi.*igor*

Aina ei kehtaisi korjata, kyseessä on kuitenkin vanhempi ihminen kuin minä.
[/q]

Ja kun itse asiassa entisvanhaan opetettiin, että pisteen tms. päättävän välimerkin jälkeen pitää olla kaksi välilyöntiä. Olen meidän isän kanssa asiasta joutunut vääntämään kättä useampaan otteeseen.

Jollakulla työkavereista on menkat ja se jättää aina vessan roskiksenkannen auki tulpanvaihdon jälkeen *sars**sars**sars*

Luonnollista ehkä joo, mutta SILTI!

[q]sapeli, 5.10.2007 09:22:
---
Lyylikki, 5.10.2007 09:09:
Mun serkku, jolta tuli tekstiviesti tänä aamuna.

"Sofia viettää syntymäpäiviään 20.10. klo 14. Ilmoita pian pääsettekö tulemaan."
---

Ehkä se on lähettänyt ton saman tekstarin monelle ihmiselle samanaikaisesti? Tommosia kekkereitä järjestäessä on tietenkin hyvä tietää suunnilleen kuinka moni on tulossa että saa hankittua tarpeeks kakkua yms yms
[/q]

Joo, on varmasti lähettänyt, mutta on juuri hänen tapaistaan esittää tuollaisia aikavaatimuksia. Heti, nyt, pian. "Ilmoitathan pääsettekö tulemaan", olisi ollut mielestäni ihan riittävä. Peräti ilman ilmoitathan sanaakin. Tuskin hänen 2 viikkoa aikaisemmin täytyy tietää, ketä on tulossa. Hän vain haluaa sitoa ihmiset tulemaan (sähän lupasit).

Mutta juu, hän on hieman omalaatuinen tyyppi, joka vaatii paljon huomiota. Sitä huomiota olisi vain helpompi antaa, jos sitä ei aina vaatimalla vaadittaisi. Tässä taustalla on niin paljon asioita, joita ulkopuolisena on mahdotonta ymmärtää. Melkeinpä keneltä tahansa muulta saman sisältöinen viesti ei olisi saanut verta kiehahtamaan.

Tavarantoimittajat aina vaan.

[q]Jone,
Eri asia on sit onko siitä sinisen aukon käyttämisestä nyt sit olevinaan jotain konkreettista hyötyäkin. En oo kyl vielä havainnut.
[/q]

Sinällään jokapäiväiseen elämään niistä sinisistä huulista ei ehkä ole niin merkittävää hyötyä. Kaikki varmasti kuitenkin muistavat tapauksia, joissa pankkikortin magneettijuova on kopioitu ja tehty uusi kortti, tunnusluku urkittu ja tili imetty tyhjiin. Kun käyttää sirukorttia tämä on mahdotonta eli sirukortin käyttö on siltä osin turvallisempaa.

Sirukortille myös mahtuu enemmän tietoa, kuin magneettijuovaan eli tulevaisuudessa ihmiset saattavat selvitä vain yhdellä sirullisella kortilla. Ketäpä nimittäin ei rassaisi kymmenet kortit lompakossa ja toinen mokoma kotona.

Tarttee itsekin kokeilla tuota "lämmitys" kikkaa, jos alkaisi paremmin toimia. Ärsyttää suunnattomasti tuommoinen, kun ei toimi.

Jumatsuikka mä hajoon näiden termien kanssa!

[q]Zandy, 24.11.2006 11:35:
Tänne töihin soittelevat ihmiset!!!

Mä en pysty ymmärtämään miten epäloogisesti ihmiset ajattelevat. Jos pitää saada tietoa rokotuksista, tietoa siitä mihin maahan minkäkin rokotuksen tarvitsee, tietoa siitä mitä aineita oman lääkärin määräämä lääke sisältää tai muuten vaan vaikeroida jostain kivusta tai särystä, niin soitatko ensimmäiseksi

a) omalle lääkäriasemalle, yths:lle, lähimpään terveyskeskukseen tai mahdollisesti työterveyskeskukseen

vai

b) sosiaali- ja terveysministeriön hallinnonalan tutkimuslaitokseen ?

Ei kansanterveyslaitos ole mikään jokamiehen terveysasema, johon voi valittaa päänsärystä ja talviflunssasta!!! Menee hermo näihin jatkuviin turhiin puheluihin....

[/q]

Ei oikeesti! Jaksamista niitten peelojen kanssa!

Kiinteistöyhtiön tympeä täti, jonka vuoksi asiat jäi sitten hoitamatta!

Suomenkielentaidottomat työkaverit.

En minäkään mikään mahdoton äikkävelho ole, mutta ärsyttää suunnattomasti, kun erisnimet kirjoitetaan pienellä, lauseiden väliin ei laiteta pistettä, eikä lausettakaan tietenkään aloiteta isolla kirjaimella. Tosin lauseen alkukohta on välillä vähän hakusessa, kun ne pisteet ovat unohtuneet minne lie.

Ei se Siftin painaminen sen kirjaimen kirjoittamisen yhteydessä VOI olla niin vaikeaa.

[q]crissy, 26.1.2007 09:05:
No se vanhasen exä-kuronen-vosu on tekemäs kirjaa Matista..

ei muija tajuu oikeesti lopettaa ajoissa! Kuinka noin lyhyestä seukkaamisesta voi saada kirjan aikaseks!! vitun palikka muija!
[/q]

Joo ja vitun palikka kustantaja, se joka sen kustantaa! Matille kyllä täydet pisteet siitä, että tajus pistää pisteen seukkailulle ennen kuin tapahtui mitään peruuttamatonta (kihlat, häät tms.).

[q]Freja, 15.8.2007 11:19:
"reilut" työkaverit. ois kiva jos vaikka sovittais yhdessä, että milloin kukin menee syömään (esim se joka on tullut seiskaan, menis eka, ja sitä rataa), eikä sitten vaa tosta noin vaan huomata että "jaa, oon yksin nälkäsenä vailla tietoa missä tyypit on ja koska ne lähti ja koska ne tulee takas ja koska mä si pääsen syömään".

Nnnngh
[/q]

Toi on kyllä NIIN perseestä. Sitten on vielä näitä "metusalemeita", jotka on viimeiset 20 vuotta käyneet syömässä klo 11.23, niin eihän sitä yksinkertaisesti VOI mennä mihinkään muuhun aikaan. Ja jos yrität heidän kanssa sopia, että voisitko mennä 15 min aiemmin/myöhemmin, niin ei käy. Vaikka muut olisit syömässä ja kukaan ei jäisi vastaamaan puhelimeen, niin ei muuta kun ryykätään vaan sinne syömään.

Ei mua haittaa varsinaisesti, jos joku lähtee aina klo 10.30. Ei silloin kukaan "normaali" halua vielä syödä, mutta kun se suma on siinä 11.30-12.30 niin taas peräänkuuluttaisin sitä joustoa sinne työyhteisöihin.

[q]tiiplis, 18.11.2008 10:03:
Onko valtion virastojen tyypeillä todellisuudentaju --- hämärtynyt
[/q]

[q]MiMoSa, 20.8.2007 13:03:
Lehtimyyjät! Just äsken soitti yks oikein raivostuttava yksilö. Se suuttu oikein mulle, kun en suosutnu tilaamaan ja alko paasaamaan, et mieti nyt vähän miten halvalla saisit sitä ja tätä jne jne. Sit se vielä sanoa, että mitä sä sit edes kyselit mitään(kun kysyin et mikäs se joku lehti oli), jos et kerran mitään halua tilata. Meinasin jo lyödä luurin korvaan kun ei menny jakeluun.*senkin* Sit lopuks se vaan sano, että jos et kerran halua käyttää tätä loistavaa tilaisuutta hyväkseks, joka ei tule toistumaan (eipä varmaankaan *lmao*) niin hyvää päivänjatkoa sitten vaan. Joo, kiitos ja sitä samaa helvetti sullekin!*toktok*
[/q]

Juuri torstaina kielsin puhelinmyynnin. Okei, kielto astuu voimaan 1-3 kk viiveellä ja on voimassa 3 vuotta. Eipähän tartte enää mulle soitella. Kiitti mo.

Puhelinmyynnin voi kieltää numerossa 0600 93404 (Elisa) tai 0600 13404 (Sonera).

[q]sale, 20.8.2007 19:39:
Just äsken soitti joku puhelinmyyjä nainen ja kauppasi jotain kalanmaksaöljy tabletteja..Kohta varmaan soittelevat keskellä yötäkin ja yrittävät kaupata jotain*hmph* Tulee noita puheluita sitä tahtia et taidan minäkin soittaa tuohon kieltonumeroon jos vaikka rauhottaisi tilannetta...
[/q]

No mulla ei sinällään joo olis mitään suoramyyntiä vastaan, mutta kun se myynti tapahtuu niin, että ei yhtään ajatella, että mitä myydään ja kenelle, niin se pistää vituttamaan. Sitten kun yrittää sanoa niille myyjille, että "en taida kuulua Kotilieden kohderyhmään", niin alkaavat kaupata Meidän-Taloa tai jotaikin muuta yhtä persereikälehteä.

Jos puheluita tulisi kohtuullinen määrä eli vajaa kerran kuussa, niin ehkä silloin jaksaisi sitä vielä sietää, mutta itselleni tulee puheluita noin 2 kertaa viikossa. Muutaman kerran erehtynyt johonkin lehtitarjoukseen tarttumaan, niin kyllä ne sitten jaksavat jokaisesta tarjouksesta soittaa.

Se mikä myös pistää vihaksi, on niiden myyjien tyyli. Jos vähänkään annat niille mahdollisuutta, niin ne pajattavat sen about 5 minuuttia, vaikka sua ei kiinnostaisi vähääkään. Kerran yksi myyjä esitti kysymyksiä, johon jouduin kaikkiin vastaamaan "ei". Sitten se esitti kysymyksen tyyliin: "Sinuahan ei varmasti haittaa, jos laitetaan tämä lehti tulemaan?" Ilmeisest oli huomannut, että tuolla tavalla sai ihmisen sanomaan myös tuohon kysymykseen ei, joka tarkoittaisi siis sitä, että hän saisi lehden myytyä.

Jouduin sitten ripittämään kyseisen myyjän ihan kunnolla. Annoin tulla täyslaidallisen siitä, mitä mieltä olin hänen myyntitaktiikastaan. Vähän harmittaa, että en ehtinyt myyjältä kysyä nimeä, yrityksen nimeä ja vieläpä esimiehen nimeä, sillä se lopetti kyllä puhelun meilko nopeasti sen jälkeen, kun oli saanut mut kiukustumaan.

O