Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Heli, 24.11.2008 22:39:
oon leikannu otsiksen vinoon. not in the good way.
nyt joudun sutiin sen pinneillä ylös, voi pientä poloa.
[/q]

[q]LiiNa, 16.10.2008 09:53:
Tää pimeys, harmaus ja sade ja se että sitä ei pääse pakoon mihinkään ulkomaille lämpimään.
[/q]

Ei täälläkään, mutta jos britit ja irkut jaksaa tällasta keliä ympäri vuoden ja vielä iloisin ilmein, niin kyllä suomalainenkin jaksaa, on mun johtoajatus näissä säätiloissa. Sit vaan omega-rasvoja syömään, niin pysyy se kaamosmasennus kauempana.

Mutta miten lähtis pois tää outo päänsärky, johon buranakaan ei ole auttanut?

Oon vaan niin raivoissani yhdestä asiasta, mitä yks kaverini on mennyt tekemään. En pysty käsittään. Ärsyttää ihan hemmetisti, en tie mitä sanoisin et se uskois kuinka tyhmä se on.

[q]josbe, 14.10.2008 17:55:
---
Jammailija, 14.10.2008 16:38:
Ja onpa vastaan tullut henkilöitä, jotka tuntevat tarvetta avautua juuri silloin, kun hänen ex-seksikumppaninsa nykyinen puoliso on samassa tilassa. Ku nää on näit tilanteita, jotka sattuessaan herättävät kysymyksen: Miksi?

---

Tarpeesta korostaa itseään? Loukatakseen toista? Antaakseen takaisin? Mustasukkaisuudesta? Jne. jne. :)

Eiks je?
[/q]
Näinpä*joo*.

[q]Kon-tiki, 16.10.2008 11:50:

Ei täälläkään, mutta jos britit ja irkut jaksaa tällasta keliä ympäri vuoden ja vielä iloisin ilmein, niin kyllä suomalainenkin jaksaa, on mun johtoajatus näissä säätiloissa. Sit vaan omega-rasvoja syömään, niin pysyy se kaamosmasennus kauempana.

[/q]

Joo, britit & irkut dokaa viel enemmän ku suomalaiset kossuu ostamaan siis! *känni*

-M

[q]Mark, 16.10.2008 13:26:
---
Kon-tiki, 16.10.2008 11:50:

---

Joo, britit & irkut dokaa viel enemmän ku suomalaiset kossuu ostamaan siis! *känni*

-M
[/q]''

niinno, se olis aika epäortodoksinen tapa poistaa päänsärky, kieltämättä

Eilen alkoi nelostiellä hieman nyppiä eräät autoilijat. Jos kerran ajetaan nelikaistaista motaria, jossa eri suuntiin menevien kaistojen välillä on reilun kymmenen metrin levyinen penger, niin eihän silloin perkele mitään pitkiä ruveta läiskimään pois päältä, jos kaksi reunimmaisilla kaistoilla ajavaa autoa kohtaavat toisensa. Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise ja toisekseen autokoulussakin opetettiin, että pitkät laitetaan pois päältä vasta sitten kun kahden kohtaavan auton välinen tienpätkä on kokonaan valaistu - ja kyseisessä tilanteessa tämä ei toteudu missään vaiheessa. Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä, niin omapa on henkensä, mutta pakkoko sitä on alkaa vilkutella pitkiä protestiksi, jos joku toinen on vähän tarkempi omasta ja kuljettettavan turvallisuudesta. Stana.

On joku parvekeremontti menos ja viimiset pari viikkoa noi on poraillu noita parvekkeita irti. Menisin iltavuoroon ja sais nukkua vähä pidempään, mut samantien kun kello lävähtää 9.00, niin tärähtää kyl porakii käyntiin. Muina aamuina viel hetken pyörimisen ja ääneen totuttelun jälkeen on viel pystyn nukkumaan, mutta tänä aamun olikii vuorossa meidän parveke, niin ei enää onnistunkaa. Tippuu vissii tavaratkii hyllyiltä! *igor**toktok**grr**eiei**senkin*

Pesukone poksahti viimeviikolla. Viikko sitten kävi korjaajasetä katsomassa, totesi että termostaatti on rikki, tilataan uusi. Sovittiin, että uusi termostaatti laitetaan tänään. Tarkka aika piti sopiman puhelimitse.

Soitin äsken ko. putiikkiin, ja pitkien selvittelyjen jälkeen kävi ilmi ettei tilattu varaosa ollutkaan vielä tullut. Kun se tulee Italiasta. Ja jotkut varaosat tulee Kiinasta ja niissä kestää vielä pidempään. Kysyin että koskas se varaosa sitten tulee. Ei sitä tiedä, he vain lähettävät tilauksen sähköisesti ja saavat tilausvahvistuksen eli he eivät tiedä koska tilattu osa toimitetaan. No hemmetti minä tilaan työkseni tavaraa ties mistä hevon kuusesta ja kyllä joku arvio toimitusajasta on saatavissa kun vain viitsii kysyä. Tää oli sama tyyppi joka pyysi mua tuomaan poksahtaneen pesukoneen heille katsottavaksi. Ei työssäkäyvällä ihmisellä ole mahdollisuutta kytätä kotona josko joku sattuisi soittamaan ja/tai tulemaan vihdoinkin korjaamaan pesukonetta. Lupasivat maanantaina selvittää koska tilatun osan saa, saattaahan se tulla vaikka tänään...

Ymmärrän NIIN täysin meidän asiakkaita joilta palaa käämi kun niiden ostamat tavarat ei tule silloin kun on sovittu.

Se kun kotona on karmee läävä ja kommunikointi tapahtuu lähinnä huutamalla. Ylipäätään kun asiat ei mee niinkuin MINÄ haluan.

Hianosti loman eka päivä alkaa järkyttävällä vitutuksella ja turhautumisella. Jos joskus sais suustaan ulos sen mitä pitää, eikä vaan aina olis se markan joojoo mies.

saatanan vitun office 2007 HV MICROSOFT! Järki lähtee.

-M

Ensin half-life 2 lopettaa toimintansa ja kaatuu häiriöön, tämän jälkeen muutkin pelit alkavat pottuilemaan ja sitten jotkin pelit toimivat eli ei tässä ole minkään näköistä järkeä. Tunteja on tuhraantunut sievoinen määrä muutaman ongelman selvittämiseen ja siltikään ongelmat eivät ole selvinneet *grr*.

+Järjestelmän palauttaminen ei onnistu jostakin syystä
+Lisää pelejä jotka eivät suostu toimimaan
+Joutunee asentamaan winukan uusiksi

[q]tiiplis, 17.10.2008 10:56:

[/q]
Kuulostaa hirveen tutulta. On ihan käsittämätöntä (tai ei oikeestaan), kuinka vaikeaksi kaikki mahdollinen elektroniikan huoltaminen ja korjaaminen on tehty. Vaivan lisäksi kustannukset on usein sitä luokkaa että taloudellisesti kannattavampaa olisi ostaa uusi. Ja sehän on tietenkin se mihin pyritään. Aika vähän tuntuu olevan merkitystä sillä, paljonko tuotteesta maksaa ja kuka sen on valmistanut.

En tiedä teistä, mutta mun mielestä kodinkoneiden ja -elektroniikan kuuluisi kestää pidempään kuin pari vuotta. Sille myös olisi käsittääkseni edellytykset. Vaan milläs sitten saataisiin ihmiset ostamaan aina vain lisää?

ärsyttää, kun tenttisalissa on niin vähän tilaa, et joutuu istumaan vieri vieressä multa menee keskittyminen. Ja niin varmaan niiltä vieressä istuviltakin, kun levittelen papereita, ja vaihdan asentoa koko ajan hermostuksissani

tenttikirja ärsyttää, kun pitää yksinkertasetkin asiat sanoo niin monimutkasesti. Muutenkin sellanen fiilis, et ihan kun puhelinluetteloo opettelis.

Ärsyttää, kun pitää tehdä huomenna töitä, js joutuu tinkiin yöynista et saa luettua tenttiin.

Lisäks ärsyttää viel oma vatsa ihan kirjaimellisesti.. polttelu ja ylävatsakipu on sitä luokkaa et taitaa olla vatsahaava puhkeamas.

[q]Epailija, 7.1.2009 16:33:
Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä
[/q]
Mun mielestä lyhyillä näkee paljon paremmin yöllä jos tulee tosiaan sitä lunta kuin esterin takamuksesta. Mutta enpä mä tosin satasta ajelekaan jos sitä lunta tulee tosi paljon.

edit. ulkoasua vähän muokattu.

Oot tulossa kotiin kädet täynnä kasseja ja tavaraa, aivan järjetön vessahätä päällä ja sit kun saat kaikki ylimääräiset käsistä niin kengännauhat menee umpisolmuun. Yleensä tietysti molemmista kengistä *aargh*

Pointblog.fi

Kyseisen paskasaitin käyttäjien pisteiden toivossa kirjoitetut täysin yhdentekevät riipustelut ryssivät ihan mukavasti blogilista.fi:n "tuoreet kirjoitukset"-listan eikä sieltä enää löydä mitään mielenkiintoista vaikka kuinka haluaisi.

tää urpo maanantai

piti lähtee valokarnevaaliin mut ei, ku tollain urpo keli ja käyks sitte mikää muu pvä tietty... no ei. toivottavasti ens su pääsis!

no kiitos kelin en myöskään saa autoo lainaan ku siin on kesärenkaat; varasuunnitelmana oli lähtee hämeenlinnaan leffaan.

mökötän himas ja syön lakui moi

Duuni, työpaikan ketun hidas kone ja netti sekä lähialueen teinit

O