Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]wiwi, 28.7.2009 10:18:
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.
[/q]
Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.

[q]Takyon, 7.1.2009 19:20:
Eri ihmiset reagoivat eri tavalla erilaisiin valoihin, itseäni tuo häiritsee jos se tie silläkohden on suora tai sitten se vastaantuleva (pitkillä) tulee sisäkaaressa. Eli jos joku vilkuttaa valoja, se tarkoittaa sitä että kyseistä vastaantulijaa sinun valot häikäisevät jolloin olisi ihan toivottavaa että vaihdat lyhyille että teillä molemmilla olisi mahdollisuus ajaa turvallisesti :)[/q]

Ymmärrän sen, että ne pitkät tuntuvat vähän epämiellyttäviltä. Olenhan itsekin vastaanottavassa päässä silloin kun vastaan tulee joku, joka ajattelee samoin kuin minä (ja väittäisin, että tämä tarkoittaa tieliikennelain noudattamista). Se ei kuitenkaan kenenkään turvallisuutta paranna että ne pitkät laitetaan pois päältä. Kyseinen tienpätkähän on sellainen, että vastaantulijoiden kaistat muodostavat käytännössä oman tiensä ja siten kummatkin voivat ajaa pitkillä ilman, että perinteinen viiden luksin valokuvio ylittää edes sitä keskellä olevaa pengertä. Se häikäisy on siis asteeltaan ihan eri luokkaa kuin jos tulee pitkillä vastaan pienemmällä yksi kaista per suunta-maantiellä ja on järjetöntä tiputtaa näkyvyys sen takia pahimmillaan alle kolmasosaan. Lyhyillähän ei noissa nopeuksissa tee muuta kuin näe josko tie kääntyy.

[q]Siellä motarilla kuitenkin on ne riista-aidat eli melko harvoin siellä mitään otuksia kävelee aitojen sisäpuolella.[/q]

No en kyllä mielelläni ottaisi sitä riskiä, että sellainen harva tapahtuma sattuisi kohdalle. Tiellä saattaa olla muutakin roinaa, esimerkiksi rekoista tippuneita jääkimpaleita näin talvisin.

[q]---
plink, 7.1.2009 19:02:
mutta siltikin jotkut saatanan mulkut ohittaessaan tulivat takaisin oikealle kaistalle alle 10 metrin etäisyydellä oman autoni keulasta. joka saatanan kerta tuulilasi ihan paskassa suolalitkusta..
---
Toi on kyl niin perseestä ja samaa huomaa ihan myös kaupunkiajossa, ja yleensä siihen eteen jäädään sitten vielä hidastelemaan. Itse ajan säällä kuin säällä ihan reilusti ohi vaikka siellä takana olisikin joku "tosivitunkiireinenjatärkee" sälli hiillostamassa. Jos se viiden sekunnin takia menettää yöunensa niin se on sit voivoi.[/q]

Tätä komppaan minäkin. Eilen tuli koettua yksi toinen variaatio tästä tuolla enemmän Mikkelin suunnalla, jossa etenkin ohituskaistalla oli puuterilunta tien päällä. Näkyvyys katoaa aika tehokkaasti, kun farmarivolvo vetelee ohi 130 km lasissa ja vetäisee eteen lumipilvi vanavedessään.

Ois yhden työn deadline 31. päivä, koulua seuraavan kerran 31. päivä, eli en pääse palauttamaan työtä niin että saisin sille korjaukset deadlineen mennessä, paitsi tietty jos huvitan itseäni istumalla huomenna julkisissa kaksi tuntia ja arpomalla onko opettaja edes paikalla.

Jee, lehtori vois tyhjentää sen sähköpostilaatikkonsa god dammit.

Eräs farmaseutti ihme pätemisentarpeineen.

Se että luullaan varkaaksi.

Käytiin eilen yhdessä kirjakaupassa kaverini ja kummipoikani kanssa ja koska mielestäni minulla on oikeus kierrellä kaupassa katsomassa olisiko siellä jotain heräteostettavaa, kiertelin kaupassa. Yksi myyjä oli tekevinään tiskin takana hommia mutta kyttäsi kummipoikaani ja minua. Ei tullut kysymään että voisiko auttaa. Kävi sen sijaan tutkimassa kalenterihyllyn mun jälkeen että olinko ottanut sieltä jotain. Ymmärrän että hävinkintorjunta on tärkeää mutta kyllä vtuttaa jos jonkun kirjakaupanmyyjän mielestä mä näytän siltä että mun pitää varastaa joku käimäinen 5 euron kalenteri. Jäi ostokset ostamatta eikä tartte siihen kauppaan enää mennä.

Ruåtsin kieli ihan joka puolella.

[q]Amma, 28.7.2009 10:41:
---
wiwi, 28.7.2009 10:18:
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.

---

Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.
[/q]

Mä oon pitkään yrittäny löytää winblowsista sitä "Käyttäjä on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan" ilmotusta *plattari-panik*

tällä hetkellä ihan vitun moni asia, mm.

nuoret
politiikka
ihmisten rajaton tyhmyys ja itsekkyys
ylitsepääsemätön voimattomuuden tunne maailman vääryyksien edessä
rahattomuus
naisettomuus
läheisyyden puute
liian väsy treeneihin
ruoka loppu

äh. vittu.

[q]tiiplis, 22.2.2009 15:49:
Se että luullaan varkaaksi.

[/q]

Joo toi on kyl niin rasittavaa. Täs joku aika sit kävin poikaystävän kaa semmosen pienes askarteluliikkees ja siel hyökkäs heti semmonen nuorehko miesmyyjä selän taakse kyttäämään ja se oikeesti seuras metrin päästä jokasta liikettä ja jos siirryin toiselle hyllylle ni se siirty salamana peräs. Heti ku astuttiin ulos sieltä ni oltiin molemmat et mitävvvittua.... O_o Ei tarvi mennä takas.

[q]Epailija, 7.1.2009 16:33:
Eilen alkoi nelostiellä hieman nyppiä eräät autoilijat. Jos kerran ajetaan nelikaistaista motaria, jossa eri suuntiin menevien kaistojen välillä on reilun kymmenen metrin levyinen penger, niin eihän silloin perkele mitään pitkiä ruveta läiskimään pois päältä, jos kaksi reunimmaisilla kaistoilla ajavaa autoa kohtaavat toisensa. Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise ja toisekseen autokoulussakin opetettiin, että pitkät laitetaan pois päältä vasta sitten kun kahden kohtaavan auton välinen tienpätkä on kokonaan valaistu - ja kyseisessä tilanteessa tämä ei toteudu missään vaiheessa. Jos joku idari haluaa ajaa satasta öisessä lumisateessa lyhyet päällä, niin omapa on henkensä, mutta pakkoko sitä on alkaa vilkutella pitkiä protestiksi, jos joku toinen on vähän tarkempi omasta ja kuljettettavan turvallisuudesta. Stana.
[/q]

mä ajelin eilen kanssa samaisen pätkän moottoritieosuutta, mutta valosan aikaan ja poutaisella kelillä. loppiaispäivän liikenne oli hyvin hiljaista; autojen välit keskimäärin varmaan 100 metriä ja vasen kaista käytännössä tyhjänä kokoajan. mutta siltikin jotkut saatanan mulkut ohittaessaan tulivat takaisin oikealle kaistalle alle 10 metrin etäisyydellä oman autoni keulasta. joka saatanan kerta tuulilasi ihan paskassa suolalitkusta ja vasta pari viikkoa sitten pesty autokin (alunperin metallinharmaa) nyt pikimustana. tuulilasinpesunestettä meni varmaan litratolkulla. ite ajan nollakeleillä ainakin 100 metrin päähän ohitettavan edelle ennenkuin tuun takas oikealle kaistalle, jos ei takana kerran tule ketään muita. taidan ottaa ämpärillisen ihmispaskaa seuraavan kerran mukaan kun tota tietä ajelen ja heittelen pökäleitä ikkunasta.

pitkien valojen vääränlaiseen käyttöön oon kanssa kiinnittänyt useesti huomiota ja huomannut, että pohjoiseen päin mennessä ihmiset osaavat niiden käytön selvästi eteläsuomalaisia paremmin (sikäli nyt kuin hyvin harvoin siellä liikkunut :P). johtuneekohan siitä, että ajelevat enemmän pimeitä teitä tms, mene tiedä... ite lähinnä ajelen kaupunkiajoa, eikä toi pitkien käytön osaamattomuus yleensä haittaa. mutta sitäkin enemmän vituttaa ihmiset, jotka eivät voi säätää valojaan liikkeelle lähtiessään. vituillaan olevat lähivalot on periaatteessa sama kuin pitkät päällä kokoajan ja pimeän aikaan kiva ajella kun perässä jonkun kusipään valot heijastavat kaikista peileistä niin ettei ite näe eteen.

Yläkerran ukko!

Mä en ymmärrä. Parin päivän aikana tuntuu, että kaikki hajoo käsiin. Ensin digiboksi sekosi ja lopetti toimintansa. Sen jälkeen pesukone sanoi itsensä irti kesken ohjelman. Vitutti myös ne vaatteet koneen sisällä, kun luukkua ei saa auki kesken ohjelman. Grrreat! Sen jälkeen auton lohkolämppäri JA auton oma lämmitys alkoivat temppuilla (en tiedä vieläkään mikä niissä on vialla). Nyt tänään ensin vessa piti outoa ääntä vedettäessä. Olin jo lähes varma, että se räjähtää. Myös toinen vessa piti samaa ääntä. Samaa toimintamallia jatkoi myös keittiön hana. Putkissa siis ilmeisesti jotain vikaa, mutta en edes halua tietää mitä

Saatanan yskä

Ei. En jaksa juuri sun kanssa puhua mistään.

Tää *tun hikka joka on vaivannu jo keskipäivästä asti ja alkaa tehdä jo aika pirun kipeetä kohta *toktok*

Katakanat ja japanilaisten kierous. Tuplavitunkonsonantit suomenkielessä ja erilaiset ääntämistavat tekee tästä helvetin ärsyttävää mut samalla sairaalloisen mielenkiintosta. Korvista tulee savua kun en saa näitä oikein.

Eivoi olla näin monimutkasta kirjottaa normaaleita nimiä japaniks kuten esm. "janne" "pekka" jne.

Pitäis olla enemmänkin "mikä vituttaa?" ..

är pur! Vihaan tota maikkaa ylikaiken, ku se neuvoo vaa kaikkii ketkä osaa parhaiten ja on pisimmällä! Ei siltä edes enää viitti kysyä kun ei se vaan neuvo... Eks se pitäis olla just toistepäin? Istunu täs 43minuuttii tekemättä yhtikäs mitään, ku ei osaa.

Vittuun kirjanpito.

[q]mayah, 23.10.2008 16:46:
Pistin liikaa chiliä jauhelihaan ja polttaa suuta
[/q]

Vituttaa ku ei vaan voi olla onnellinen, vaan pitää koko ajan olla jotain ongelmia x 10000000000 ja niin vitun levotonta ja stressiä.
Mä en vaan enää jaksa, pakkaan kissan ja karkaan maasta.
Berliini: oletko valmis?

(Ku pokka vielä riittäis vaan lähtee....)

Aloitan lähettämällä hakemuksen lomamatkoille. Ehkä mä lähenkin takas oppaaks.

En mä tiiä. VITTU. Mä lähen sittenkin katoliseen luostariin ja elän loppuelämäni ilman miehiä.

Hate this.

Minä. Mä olen aika pirun ärsyttävä.
Mutta niin on kyllä moni muukin.

O