Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ku sieltä vitun pesutuvan kuivaushuoneesta sakki ei viitti viedä niitä vitun kuivia vaatteitaan pois. just maksimissaan mahtuu 3-4:n koneellisen pyykit sinne kuivumaan. Ei sitä viittis ruveta nyppii niitä sieltä vittuukaa mut kai se nyt sit on pakko ellei sieltä täs puoles tunnis joku tajua nyppii omiaan pois.

[q]KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.
[/q]
Hei ei se tapahdu oikeesti.....

[q]pirpeli, 30.8.2006 12:42:
Minä en edes osaa ajatella monumutkaisesti :/
[/q]
Jokainen nainen osaa.

[q]Jutu, 7.1.2009 18:16:
Mun mielestä lyhyillä näkee paljon paremmin yöllä jos tulee tosiaan sitä lunta kuin esterin takamuksesta, niin ihan sen takia ajan yöllä lyhkäsillä. Mutta enpä mä tosin satasta ajelekaan jos sitä lunta tulee tosi paljon yöllä.[/q]

Yleisesti ottaen tuo vaikutelma on lähinnä optista harhaa. Jos lumisade on rankkaa, niin pitkien ylöspäin suuntautuva hajavalo kyllä heijastuu lumisateesta pahimmillaan ikävästi ja lumivalli edessä tuntuu vain sankkenevan, mutta sen lumisateen läpi näkee pitkät päällä silti pidemmälle jos osaa vain katsoa tietä eikä tuijota sitä lumisadetta. Lyhyesti: Näet kyllä enemmän lumisadetta, mutta näet myös enemmän tietä. Eilinen lumisade ei tosiaan ollut enää motarille (lue: etelämpään) saavuttaessa erityisen rankkaa, joten pitkien päällä pitäminen ei aiheuttanut mitään häiritseviä häikäisyjä.

Lyhyet päällä ajettaessa nopeus pitäisi talvisäällä pudottaa kuudenkympin tietämille tai jopa alle, jos meinaa kyetä väistelemään hirviä ajoissa.

Kaikki.*eikä*

[q]Kolera, 7.1.2009 18:29:
no kyllä se minua vaan häiritsee aika saatanan kummasti, kun uusien autojen pitkät sohottaa silmiin siinä pätkällä pimeässä vaikka kuinka katsellaan siihen oman kaistan oikealle puolelle /eteenpäin.[/q]

a) Olet todella valonarka.
b) Oman autosi valot ovat niin perkuleen himmeät, että kaukainen tähtikin vaikuttaa kirkkaalta.

Toisaalta pieni häikäisy ei ole hinta eikä mikään siitä, että näkee 50 - 100 m pidemmälle. Olin häikäistyjä sitten minä tai vastaantulija.

[q]Rekkojen valothan on musta aika laimeet mitä nyt sitä on niin paljon isommalla alueella.[/q]

Ne jälkiasennetut valonheittimetkö laimeita? Siinä jää kyllä kirkkaudessa IMO ksenonitkin toiseksi, vaikka värisävy sinänsä onkin miellyttävämpi.

kun koko ajan pyörii päässä järjettömät sanat jotka on lasten lauluista otettuja..... esim. töllöää mää metsästän , töllöää mää metsästän.. tahdon saada suuuren , tahdon saada suuren.. viistoist tuumaa riitä, viistoist riitä.. isompaa etsin , isompaa etsin.. viiskyt tuumaa riittää , viiskyt tuumaa riittää....???*toktok**eiei**hmph**eikä**ding*
pitäis varmaankin lääkärissä käydä taas tutkimassa pää

Miten yksi mies voi olla niin säälittävä.
Väittää rakastavansa, mutta sitten sitä luuhaillaan joidenkin alaikästen pimatsujen kanssa ties missä. Eihän hän edes ole kiinnostunut niistä. Jep jep.

Tollasella käytöksellä tää tekee ittestään vaan hemmetin säälittävän ja naurettavan. Ja luulee, et ottaisin vielä joku päivä takas. En ikinä. *oksennushymiö*

Meni puolet viikonlopusta ihan ohi ja **tuiks taas ton niskan takia Omaa tyhmyyttä jälleen, mikä sapettaa vielä enenpi; jos pitäisin huolen siitä venyttelystä päivittäin ni näin ei kävis.

Katoin niin surkeen leffan päivällä, etten voinu muutaku nukahtaa.. Nyt ois taas herätys kuudelta eikä väsytä pätkääkää..

Ns. Ystävä, kohta tosin entinen sellainen

"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.

Maanantait on P*rseestä!!!! musta tuntuu et aina maanantaisin oikeen mikään ei ota onnistuakseen...

Olis kyl ihan hyvin voinut mennä kotiin jo kolmisen tuntia sitten, mutta kun ei niin ei. Pitää istua toimistolla veivaamassa bittiä koneelta toiselle. Kiinnostaa aivan tavattomasti.

kaukobussien lipunmyyjät >:( on se kivaa tulla lomalta takas kotii ku joku elämäänsä vittuuntunut ämmä tulee heti valittamaan jostain laukuista ja turvavöistä ja "turvallisuus riskeistä" ja "miten tupakansavu voi levitä bussiin jopa 5m etäisyydeltä" :S

raha ei riitä vaikka on jatkuvasti työssä, leveetä kaupunkilaiselämää in deed

Kielioppivirheet! Ymmärrän kyllä, että itse kullekin tulee välillä kirjoitusvirheitä, mutta täällä klubbarissakin todella moni kirjoittaa koko ajan niin päin honkia, ettei voi kun ihmetellä. Oikein silmiin sattuu eräiden ihmisten kirjoitukset, montakohan kielioppivirhettä on mahdollista saada kahteen lauseeseen.. näköjään aika monta! Ja yhdyssanavirheet, niitä on ihan jatkuvasti! AAAAAAAAArght! *hajoill*

Oma saamattomuus!*igor*

Ostin yli 500€:llä paitoja mut unohdin ostaa pipon jonka takia mä kauppaan lähdin. *senkin**nauru*

En ymmärrä miten voin jatkuvasti ollla niin väsynyt, aamulla aina niin tuskaa nousta ylös, vaikka nukun vähintään sen 8h, pyrin ulkoilemaan joka päivä (yleensä +/- 1h), syön ihan terveellisesti + syön vielä vitamiineja purkista, mut ei. Väsyttää aamusin kauheesti, iltapäivällä tekis mieli päikkäreille (joita en kyllä nuku) ja illalla en ees 10 uutisia jaksa kattoo, ärsyttävää!

O