Mikä ärsyttää?
[q]RiD, 26.11.2008 11:12:
Vittuku joka viikonloppu on jotain kissanvitunristiäisiä mihin pitää osallistua ja juoda ittesä taas hengiltä [/q]
Whaat, juodaaks Dublinissakin viinaa
Vittuku joka viikonloppu on jotain kissanvitunristiäisiä mihin pitää osallistua ja juoda ittesä taas hengiltä ja voi helvetti että ahdistaa jo tämänkin viikon sunnuntai/maanantai etukäteen. *känni**eiei*
[size=1]edit. onneks on hyvä seura.[/size]
[q]UnityF, 22.2.2009 19:36:
Yläkerran ukko!
[/q]
sympatiani ovat puolellasi.
pian 3v. kärsinyt ylemmän kerroksen idari_vajukin kantapäätERRORista, josta ei jaksa edes aloittaa. häädön ottanee vielä joku kaunis päivä jota allekirjoittanut katselee hymyssä suin parvekkeen aitiolta, virvokelasi kätösessä. frendillä vastaavan kaltainen tilanne johon yläkerta ottanut 1sen virallisen varoituksen.
Tumman riisin kypsymisaika *toktok* Nälkäkuolema yllättää ennmmin
[q]Kon-tiki, 26.11.2008 11:51:
---
RiD, 26.11.2008 11:12:
Vittuku joka viikonloppu on jotain kissanvitunristiäisiä mihin pitää osallistua ja juoda ittesä taas hengiltä
---
Whaat, juodaaks Dublinissakin viinaa
[/q]
ei tietenkään
[q]jukebox, 23.2.2009 02:55:
---
UnityF, 22.2.2009 19:36:
Yläkerran ukko!
---
sympatiani ovat puolellasi.
[/q]
Hänellä on ollu tapana porata iskuporakoneella noita betoniseiniä. *super**poks*
Mä ihan aidosti ihmettelen _mitä_ se enää siellä poraa kun sitä on jatkunu jo vuoden päivät. Se seinä on varmaan kunnon juustoreikä unelma.
Valituksia on ollu vaikee saada läpi menee, kun kaikki kolina/poraaminen ym niin tapahtuu aina sallitulla ajalla. Muutaman kerran on alkanu poraa keskellä yötä.
No mut vähän aikaa sitten jätin valituksen hänestä taloyhtiöön et saa nähdä, mulla oli muutakin kynittävää sen kanssa mm. et saako mattoja ravistella parvekkeelta niin et _kaikki_ shitti on meidän parvekkeella. Tai saako sohvia heittää viidennestä alas parvekkeelta kun pihalla on talkoot meneillään.. jne...*poks*
Taas kerran toi vitun M-Audion Firewire Audiophile. Vois edes kerran yllättää mut ja toimia sen sen jälkeen kun tuun himaan keikalta. Joka vitun kerta sama boottailu ja irrota & kytke -rumba.
Kusinen kortti.
En ehtiny käymää iltapesulla ennen äitiä.
Se, miksi asia ärsyttää, johtuu siitä, kun äippä ei pysty peseen hampaita kylmällä vedellä, vaan se pesee ne lämpimällä. Tästä taas aiheutuu seuraavaa, et vessas haisee enemmän hammastahnalle kuin mitä siellä haisis (jos ollenkaan) kun pesee kylmällä vedellä.
Sitä en tiiä, mistä se johtuu. Ainoo siis mikä ärsyttää on se, et äiti ehti ennen mua. Ny joudun menee pesee naaman ja hampaat tonne kun siel haisee hammastahna.
Hammastahnan haju (ja makukin) on ihan kamalaa. Se vaan on jotain tuskallisen yököttävää, ja jos vähänkin haistan sitä jossain, alkaa kakominen.
Yäk.
Itseasias pelkkä ajatuskin sai voimaan pahoin.
10 minuutin varoitusajalla tulevat toimenpidepyynnöt, jatkuva työstressi ja kommarin näpertely kotonakin, täydellinen uhrautuminen töille ja kiitoksena sangollinen kylmää vettä ja jäitä eräiltä tahoilta (ei tosin onneksi niiltä, joilla on merkitystä).
Onneksi enää 10 päivää sijaistamista!
[q]UnityF, 5.5.2009 19:50:
Meidän pihan uudet asukit. *super*-äidit on rantautunu tähän pihaan.
Luojan kiitos ne ei sentään asu meidän talossa. Mä nään jo niin punaista kun tuntemattomat käy selittää negatiivisella sävyl miten lasta pitää kasvattaa. Onneksi tätä pihaa riittää pitkin poikin niin ei tarvii samas hiekkalaatikos leikkii.
[/q]
Mites sitä nyt niiden mielestä sit pitäis kasvattaa? *utelias*
Muistioiden kirjoittaminen ja päätön kokoustaminen. aarg.
Varma tapa tappaa viimeinenkin innostus valitsemaani alaa kohtaan. Neljän vuoden koulutuksen jälkeen oon jonkun pampun assarina. Ei hyvä. Pakko päästä täältä pois ennen kuin muutun täysin persoonattomaksi haamuksi ja häviän toimiston seinään.
Tahdon barrikadeille taistelemaan liito-oravan suojelemiseksi!!!!*
[size=8]*kärjistetty mielihalu, joka johtuu kuukausia kestäneestä työskentelystä ikkunattomassa toimistohuoneessa ja siitä aiheutuneesta mökkihöperyydestä.[/size]
Työkaveri joka sivulauseessa mainitsi että on varmaaan vähän kalpea naama hänellä. Että on ollut huono olo jo useana päivänä ja nyt hän juuri kävi oksentamassa. Ja kotiin ei voi lähteä kun hänen pitää mennä yhteen kokoukseen.
Jos joku ihminen on noin onneton ettei voi lähteä kipeänä töistä kun on kokous niin voisi edes ajatella muita ihmisiä. Siellä kokouksessa ollaan varmasti tosi kiitollisia kun oksutauti tarttuu jokaiseen. Puhumattakaan meistä muista toimistotyöntekijöistä. Itse just parantunu massutaudista niin uusita ei todellakaan kiehdo.
Bussikuskit, jotka tulee minuutti lähtöajan jälkeen pysäkille ottamaan ihmisiä kyytiin, ja on viel viidenkin minuutin päässä siitä siinä hemmetin pysäkillä, vaikka ihmisiä ei tullu enää kyytiin.
Teki mieli huutaa et "voitasko me jo lähtee".
[q]larzizi, 8.1.2009 12:00:
Mä en ymmärrä. Parin päivän aikana tuntuu, että kaikki hajoo käsiin. Ensin digiboksi sekosi ja lopetti toimintansa. Sen jälkeen pesukone sanoi itsensä irti kesken ohjelman. Vitutti myös ne vaatteet koneen sisällä, kun luukkua ei saa auki kesken ohjelman. Grrreat! Sen jälkeen auton lohkolämppäri JA auton oma lämmitys alkoivat temppuilla (en tiedä vieläkään mikä niissä on vialla). Nyt tänään ensin vessa piti outoa ääntä vedettäessä. Olin jo lähes varma, että se räjähtää. Myös toinen vessa piti samaa ääntä. Samaa toimintamallia jatkoi myös keittiön hana. Putkissa siis ilmeisesti jotain vikaa, mutta en edes halua tietää mitä
[/q]
koneiden kapina!
harvinaisen tuttua tässä taloudessa
heti ku muutti tossa pari kk sitte ni ei toiminu netti eikä dikipoksi eikä keittiön sähköt, sitte nyt saa viiä pois täällä olleen tiskikoneen ku se ei toimi ja pesukonekka ei koskaan lähteny pelittämään ni onneks saan siitä rahani takas
luuriki on kiinni teipillä ku se hajos uutena vuotena vaan entistä enemmän.
ainiin ja mun patterit ei lämmitä ja oon vaihteeks ihan jäässä täällä. surkuhupaisaa
kusihätä iskee aina huonoon aikaan!!
[q]Sunshine^82, 8.1.2009 20:11:
se kun tulee joku biisi mieleen eikä mitään muistikuvaa mikä se on!
[/q]
Normaalia mulle kanssa... Joskus rupee vaan soimaa päässä joku melodia josta ei tiiä yhtää ees missälie kuullu (jossai setissä/bileissä/baarissa/tausalla)...
[q]domi, 10.3.2008 10:33:
Työharjoittelija. En edes sano muuta.
[/q]
JA VOI VITTU TÄNNE TULEE TOINENKI HARJOITTELIJA.
mä haluan täältä pois. oikeesti.
edit: vuosiloma anottu ensi viikoksi.
[q]crissy, 17.10.2007 13:07:
auton korjaus 168e+ katsastus 59e= hylätty katsastus *igor*= lisää rahanmenoo*igor*
[/q]
Kannattaa aina tehä toisinpäin: Eli ensin katsastaa, saa vikalistan, ja sen jälkeen korjauttaa viat jonka jälkeen parilla kympillä vielä toinen katsastus :)
[q]hallucinogen, 27.6.2006 14:45:
---
Kerros vähän tarkemmin et mitä ihmeen lisäselvityksiä sä tarvitsit Prahan matkalle ja miks niissä piti olla joku lääkärintodistus messis? O_o
[/q]
Ilmoitin aiemmin sairastavani verenpainetautia, ja toivoin (oman lääkärin pelottelusta johtuen) että saan paikan mahdollisimman edestä. No, viime viikolla sitten halusivat lisäselvitystä verenpainetaudistani, eli vain lukemia, millaset paineeni ovat keskimäärin (175-190/110-115 mulle normaali paine). Tämän jälkeen totesivat että olen riski lentomatkalla, eikä heillä ole varustusta hoitaa, jos sattuu tulemaan veritulppa tai vastaava, ja kielsivät sillä perusteella matkani.
Tähän vielä lisäksi: kyseessä olisi ollut ensimmäinen matkani, että muutenkin oli asiat vähän haussa, joten tämä tuli yllättäen esille. Muuten homma oli erittäin hyvin hoidettu lentoyhtiön puolesta, mutta ilmeisesti tuosta asiasta olisi itse pitänyt ottaa selvää.
P.S. Aion kyllä vastaisuudessa mennä lentomatkalle :D
(ja jatkot sit vaikka privassa)
Saamattomuus