Mikä ärsyttää?
Olo on etova ja oksettava
Mistä tää nyt tuli? Tänään ois pikkujoulutkii..
[q]Liisu, 31.1.2009 18:43:
tää levottomuus.. ei pysty keskittyy tekemään mitään, kun mielessä pyörii koko ajan vaan yks juttu..vittu.
[/q]
Hei me kärsitään samast ongelmast!
Yle Teeman dokkarit. Tai lähinnä puutteelliset tekstitykset niissä. Kolmas kerta kun katson jotain puoliks suomennettua: haastattelut on tekstitetty, mutta selostusta ei. Kyllähän sen nyt enimmäkseen ymmärtää kun englanniksi on, mutta häiritsevää silti.
Avaa-napin runkkaajat junassa. Ei se ovi aukee sen nopeemmin, vaikka sitä nappua rämpyttäis kilsan ennen ku juna pysähtyy.
Puoli vuotta vanhasta emolevystä ilmeisesti kosahti integroidut verkkokortit.. Onneksi sattui hyllyssä olemaan vanha 3Comin verkkis, ois voinu ruveta harmittamaan muuten..
En kyl jaksa laittaa "takuuvaihtoon".. Etenkin kun ostopaikkana toimi Pixmania..
[q]Annakins, 24.3.2009 13:58:
Ihan sama miten asiat tekee, niin jonkun mielestä ne on silti väärin. Argh!
[/q]
My words exactly. Tähän liittyy myös sellainen variaatio, että sanotaan että "hoida sinä tämä" antamatta sen kummempia ohjeita, ja sit kun tekee parhaan osaamisensa mukaan niin sanotaan että "ei noin".
Mua ärsyttää yllämainittujen lisäksi se, että kun jonkin homman delegoi toiselle, niin olettaisi että se hoituu. Mut ei. Asian hoitaminen on viivästynyt useita kuukausia. Nyt asia sitten palautetaan takaisin alkuperäiselle delegoijalle, jonka niskaan viivästymisen aiheuttama paska valuu. Todella ihanaa. Ihanuuden kruunaa vielä yllämainittu "ei noin".
Asiakkaan nauha-asema takkuuaa.....vois muuten lähteä kotiin *perk*
...ihmisten kylmyys...
Jotkut on katkeria poliiseille, toiset joillekin muille, minä olen vanhuksille. Mä en oo pitkään aikaan tavannut yhtään sellaista vanhusta, joka ei olisi niin saatanan elämään tylsistyny ja sellanen.... Arrrrgh. Sellanen minäminäminä-tyyppi.
Kissa taas kiimailee. Ihkua. Mut ei sinne päinkään
[q]zenny, 17.8.2005 20:13:
---
aapee, 17.8.2005 16:51:
En meinaa löytää yhtä sinkkua mistään.*hmph*
---
Täält löytyy ainaki yx.. heh heh..
[/q]
Niin noh, no niin...
Herätä neljältä vaikka herätys olisi vasta kasilta. Nää vitun kissat on paneskellu jatapellu tääl ympäriinsä koko vitun yön, ja mul alkaa olee hermo jo aika kireellä. Toi maukuminen on ni saatanan äänekästä et mä varmaa väännän niiltä pian niskat nurin.
MÄ HALUISIN NUKKUA, WITTU.
Kun on yön aikana käynyt Jyväskylässä (720km/12h) ja tulee väsyneenä takaisin terminaalille, jättää esimiehen mielestä auton ihan väärään paikkaan ja kun esimies alkaa valittamaan ja näyttämään melkein senttimitan kanssa mihin se auto ja kärry olisi pitänyt jättää eikä varmasti halua tietää tai keskustella miksi alkujaan jätin yhdistelmän hieman toisinpäin ja toiseen kohtaa pihamaata. Olis tullu tappelu jos olisin jaksanu ruveta valittamaan takaisin siitä miten hyvin tuo kusipää kuuntelee alaistensa ehdotuksia jotka olisi voineet olla jopa parempia kuin herran oma käytäntö, tyydyin kuitenkin olemaan hiljaa ja annoin mennä toisesta korvasta ulos. Perkele.
tyypit..huumorintajuttomat, suvaitsemattomat, ne ketkä on aina oikeessa, ei myönnä omia virheitään, mussuttavat turhista..
OP:n nettisivut ei toimi. Sattuisko joku tietään onko siellä joku huoltotyö kesken ja arviota millon taas toimis?
[q]Oleanterinkukka, 15.6.2007 13:43:
Kun särkee päätä kun on menkat!
[/q]
Mun mielest se päänsärky on pienin päänsärky siin hommas
Semmoset saatanan ärsyttävät kitisijät ja vinkujat, jotka ei anna mun tehdä töitä rauhassa ja omaan tahtiin.
[q]Bellezaaa, 21.6.2007 10:29:
taksi ajo mun yli[/q]
wtf, kai kuski jäi paikan päälle? Kortit pois tollasilta vielä ammattikuski!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1740363
eikö tää perussuomalaisten palkintolehmä vois jo tukehtua omaan oksuunsa...
[q]pihlaja, 13.10.2009 11:06:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1740363
[/q]
[q]- Olin ihan ihmeissäni, kun tulokset osoittivat kokaiinia ja amfetamiinia, Halme sanoo lehdelle.
Hän tosin myöntää, että oli viihteellä lauantai-iltana.
- Olin ottanut pari viivaa kavereitten kanssa mutta en uskonut, että se vielä näkyisi seuraavana päivänä.[/q]
Ahahahahahahaa!
Sori Tony, sit sä oot vaan ihan vitun tyhmä. Ei kyllä varmaan yllätä ketään tämäkään.
V*tun saatanan ämmä