Mikä ärsyttää?
toi hiton tuuli ja tää loskakeli.
[q]tiiplis, 12.1.2009 12:45:
V*tun saatanan ämmä
[/q]
Niitä riittää joo aina välillä
[q]Cjet, 22.7.2006 23:01:
Asenne vaan paranee mitä enemmän tää viskipullo tyhjenee..
[/q]
[q]peikkolapsi, 1.5.2008 16:16:
mul on jokapäivä nykyää ihan hillittömiä suonenvetoja jaloissa.
äskenkin meinas about kuolla
[/q]
Syö enemmän mangnesiumia
[q]sapeli, 2.9.2008 11:45:
---
LiiNa, 2.9.2008 11:22:
Se että ärsyttää, päänsisällä ihan kiehuu. Eikä ees silleen mitään järkevää syytä, muutaman asian summa. Ääneen sanottuna ei varmaan ees kuulosta miltään, mutta ärsyttää vaan niin vitusti
---
Sun pitää tiedätkö vaan puhua ne jollekin ulos. Aloita jostakin pikkuasiasta ja jatka seuraavaan, koita pukea ne fiilikset sanoiksi ja muista että sulla on oikeus tuntea niinkuin tunnet, ei niiden juttujen tarvikaan muiden kannalta kuulostaa järkeviltä. Monasti just tuollaiset asiat ei ole edes juolahtanut toiselle mieleen että ne vois ärsyttää, ja eihän ne voi tietää jollet sä kerro.
[/q]
Nii, tiedän kyllä, että puhuminen auttais, kun ei toisen ajatuksiakaan pysty lukee.. Mut eiköhän se tästä
Tää "piip" syysflunssa!
Ei ole lomia kertynyt, niin joudun olee taas kaikki nää joulun välipäivät ja kaikki arkipäivät töissä. Eniten kyl ärsyttää tulla sillon uuden vuoden jälkeisenä perjantaina yksin tänne istuu, kun kaikki muut ottanu sen vapaaks ja sitten vielä se 5.1 ma. Viime vappuna tilanne oli kans sama *grr**dissaa*
Tää pimeys, harmaus ja sade ja se että sitä ei pääse pakoon mihinkään ulkomaille lämpimään. Roodoksella lomalla oleva pomoni vielä vääns veistä haavassa lähettämällä pari päivää sitten mailin, että "kolkyt astetta lämmintä jne..."
Ärsyttää istuu jo kolmatta päivää duunissa tekemättä mitään! Ei vaan oo mitään tekemistä... Ja taas pitäs muka jotenki saada 8 tuntii kulumaan ja olla hirveesti tekevinään jotain. Unikin ois kyllä oikein hyvin maistunu aamulla.
Mutta toisaalta, kun positiivisii asioita ettii, ni onhan se kiva ku tänne kirjottelusta ja pasianssin pelaamisesta maksetaan palkkaa
Vittusaatana ku pitää tämmösil ilmoilla istuu sisällä töissä! Ja kun meillä ei ole tässä edes mitään semmosta pihaa tai mitään missä vois kahvitauolla käydä istuskelee. Koko päivä pienes toimistos ja ikkunasta voin vaan katella miten ulkona aurinko paistaa
Se että ärsyttää, päänsisällä ihan kiehuu. Eikä ees silleen mitään järkevää syytä, muutaman asian summa. Ääneen sanottuna ei varmaan ees kuulosta miltään, mutta ärsyttää vaan niin vitusti
[q]pirpeli, 26.2.2009 14:30:
---
LiiNa, 26.2.2009 14:25:
Tämä jokapäiväinen päänsärky, joka alkaa aina näihin aikoihin (klo 14) ja joka kestää nukkumaan menoon saakka (klo 22), ja joka ei lähde särkylääkkeellä
---
Silmälääkäriin mars, sen jälkeen joogaan/johonkin rentoutukseen(myös kotona voi jumpata niskoja). Ja lisäksi hierojalle pari kertaa viikossa, kokeile myös akupunktiota. Stressinhallintaa ja kiireetöntä oloa :) Siinä mun ohjeet, auttaa ainakin täällä päässä.
Jatkuva päänsärky on kyllä raivostuttavan lamauttavaa, nimim. samasta kärsivä. Särkylääkkeet lakkaa vaikuttamasta, jos niitä popsii koko ajan. Mieluummin kannattaa hoitaa vaiva pois, vähitellen kokonaan.
[/q]
Näön tarkastuksessa kävin tossa vuos sitten, oli pikkasen miinusta, mutta ei niin paljoa että olis lasei tarvinnu hankkii. Pitäs kyllä varmaan uudestaan käydä, ku tietokoneella työskentelen ja tuntuu että näkö ois vähän huonontunut... Ja tiedän, että pitäs jossain hierojalla käydä ja itsekseen vois himassa jumppailla, mutta en oo vaan saanu aikaseks semmosta Nyt kyllä oon alottanu lenkkeilyn, niin se toivottavasti vähän auttaaa, kun saa raitista ilmaa ja liikuntaa
Särkylääkkeiden turhaa puputtamista oon yrittäny välttää.
..ihmiset jotka ei pidä lupauksiaan..
Vaikka se luvattu asia tuntuis kuinka pieneltä, niin sille toiselle se voi olla paljon isompi..
Jotku ihan vitun hämärät uudet säännöt töissä. WTF sanon minä. voi vittu, WTF.
Noh. Ei oikeestaan koske mua, mut ei täs voi muuta ku ihmetellä. Eikä kukaan kerro meille mitään, että miksi näin tehdään.
Tiimipalaveria odotellessa.
Mun jääkaappi on ihan liian pieni :(
Ei sinne paljon muuta mahdu ku maitoa, kun sitäkin pitää olla tässä kolmen hengen taloudessa kolmea eri mallia :(
Oon hukannu mun muistitikun...how nice. Siellä oli sentään se säälittävä opparin alku...ja lähdelinkkejä
[q]peikkolapsi, 25.3.2009 22:13:
jotkut idiootit huuto.netissä ketkä huutaa tuotteita mutta ei voi voi sitten tulla paikalle vaikka noudosta on sovittu puhelimitse tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan missä olin 10 min etuajassa ja lähdin 15 min sovitun ajan jälkeen.
lisäksi ostaja haukkui minut sitten valehtelijaksi ja että en muka tiennyt mikä pvä mulle sopisi...
ööh kyllä samana päivänä pistin vielä viestin, että varmastihan siellä ja siellä nähdään... mutta ei, tämä ei vastaa luuriin, ei puheluihin eikä viesteihin.
siis jospa käytätte huuto.nettiä niin älkää tehkö mitn nimim. silja81:sen kanssa. näyttäis negatiivisia palautteita satelevan muiltakin aika huolella ja tämä henkilö tietysti haukkuu kaikki valehtelijoiksi...
[/q]
No hohhoijakkaa! Ei vaan voi ymmärtää tämmössiä ihmisiä, kait se saa jtn mielihyvää huutamalla turhaan. Onneks itel ei oo viel mitään tämmöstä tapahtunu
[q]Cjet, 28.7.2006 12:32:
(huuda sun pomolle, se auttaa.)
[/q]
*UUH* emmä uskalla
Gradu..... vihdoinkin kun sain koko tuhoontuomitun työn sujumaan ni saman tien töksähdyksiä.... ja sen myötä ärsyttää ihan kaikki muukin. argh.. tätä tämä sitten on.