Mikä ärsyttää?
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.
Nina Mikkonen. VI**U!!!!!!!
Selkä kipu, tuskailen. Kait se on pakko lääkäriin mennä!
Että välittää ja loukkaantuu asioista, jotka ei itselle kuulu. Tekis mieli itseään läpsiä poskille!
Vittu tää päivä ollu kyl NIIIIIN turha
Lähdin hoitamaan asioitani, niin autosta akku loppu No venailin vajaan tunnin et apu tuli paikalle. Sit vedin tos parkkiksella viel lipat, polvi mustelmalla.
Kauppaan mennessä unohdin ostoslistan ja tietty kaiken mitä ois pitäny ostaa
Ja palasin viel takas kun muistin yhden tärkeän jutun mikä oli pakko saada just tänään.
No ostin siideriä, ajattelin vitutusta helpottaa, NOOOOOH, eiköhän tää siideri sit maistukki ihan joltain kiljulta ja kaikki tölkit viel tätä samaa.....
Nyt jos uusin sp ei skulaa ni...vittu!!!! *toktok**hmph**eikä*
laskut ja raha yleensä
Tämä jokapäiväinen päänsärky, joka alkaa aina näihin aikoihin (klo 14) ja joka kestää nukkumaan menoon saakka (klo 22), ja joka ei lähde särkylääkkeellä
Tää aivan tajuton väsymys kokoajan, joka ei tunnu lähtevän nukkumalla
[q]LiiNa, 26.2.2009 14:25:
Tämä jokapäiväinen päänsärky, joka alkaa aina näihin aikoihin (klo 14) ja joka kestää nukkumaan menoon saakka (klo 22), ja joka ei lähde särkylääkkeellä
[/q]
Silmälääkäriin mars, sen jälkeen joogaan/johonkin rentoutukseen(myös kotona voi jumpata niskoja). Ja lisäksi hierojalle pari kertaa viikossa, kokeile myös akupunktiota. Stressinhallintaa ja kiireetöntä oloa :) Siinä mun ohjeet, auttaa ainakin täällä päässä.
Jatkuva päänsärky on kyllä raivostuttavan lamauttavaa, nimim. samasta kärsivä. Särkylääkkeet lakkaa vaikuttamasta, jos niitä popsii koko ajan. Mieluummin kannattaa hoitaa vaiva pois, vähitellen kokonaan.
Joudun omassa kodissani kuuntelemaan musaa kuulokkeilla omalta koneelta koska mies 1) hankki helvetin ison telkkarin (ite viihdyn paremmin ilman) jota 2) käyttää guitar heron pelaamiseen ja 3) kattoo mikkosten maailmaa. Huoh.
[q]niomic, 26.1.2009 03:12:
---
RiD, 22.1.2009 10:47:
Katakanat ja japanilaisten kierous. Tuplavitunkonsonantit suomenkielessä ja erilaiset ääntämistavat tekee tästä helvetin ärsyttävää mut samalla sairaalloisen mielenkiintosta. Korvista tulee savua kun en saa näitä oikein.
Eivoi olla näin monimutkasta kirjottaa normaaleita nimiä japaniks kuten esm. "janne" "pekka" jne.
---
Heha, mut milläs kirjoitat ku ei löyvvy merkkiä :D? Tosin eiks konsonanteillekin ollut jokin pidennysetumerkki tai erillinen notaatio (en muista kovin hyvin noita oikeita termejä erilaisille muunnoksille). Tosin ethän sä saa oikein romanjillakaan kirjoitettua kunnolla kaikkia niitä äänteitä, mitkä ovat tyyliin y:n ja u:n välissä tjsp.
[/q]
joo. Pieni tsu tuplaa konsonantteja tyyliin ya-(tsu)-ne tai vaihtoehtosesti joitakin tuplakonsonantteja varten löytyy erikseen kaverit niinkun n merkkinä jne. Esmerkiks Janne (mun nimi) on esm Ya-n-ne tai Ya-(tsu)-ne tjsp. Tähän meni oma aikansa sisäistää.
Pirun vaikeita nämä, mutta selvittäminen on aika hauskaa puuhaa myös!
*itun päänsärky! *toktok*
Jo melkein viikko enemmän tai vähemmän särkeny päätä
[q]niomic, 26.1.2009 03:09:
---
aurinko, 22.1.2009 15:36:
[size=8]*kärjistetty mielihalu, joka johtuu kuukausia kestäneestä työskentelystä ikkunattomassa toimistohuoneessa ja siitä aiheutuneesta mökkihöperyydestä.[/size]
---
Käsittääkseni tuo on työsujelulain vastainen työtila, ikkuna pitäisi löytyä.
[/q]
Onhan mulla sentäs joku ikkunan tapainen aukko tuossa seinässä. Siitä ei vaan nää ulos :F Onnekseni tää työsuhde lähenee jo loppuaan.
Mua niin tympii terveyskeskusten työntekijöiden asenne.. Eikö ne osaa kuunnella?????
Jos sanoo 28kertaa et TARVIIN NE TULOKSET TÄNÄÄN ni jo nyt on vittu kun sitä soittoaikaa työnnetään huomiselle
Nyt on tucca tulessa ja kiehuu pahasti
edittiä:kinderi ei osaa kirjottaa kiukkusena
[q]UnityF, 5.5.2009 19:50:
Meidän pihan uudet asukit. *super*-äidit on rantautunu tähän pihaan.
Luojan kiitos ne ei sentään asu meidän talossa. Mä nään jo niin punaista kun tuntemattomat käy selittää negatiivisella sävyl miten lasta pitää kasvattaa. Onneksi tätä pihaa riittää pitkin poikin niin ei tarvii samas hiekkalaatikos leikkii.
[/q]
Eii, ja ihan muutti sinne? Meillä on vähän samanlaista aistittavissa tässä pihassa, mutta onneks meillä (ainakin toistaseks..) on asukaspuisto kivoine äiteineen tossa parin sadan metrin päässä
[q]mariq, 14.4.2009 12:11:
Meil on toiminu toimistol verkko välil tosi hitaasti viime aikoina, ja nytkin se hidastelee aika paljon; varsinkin klubbarissa Keskimäärin joka toinen sivu aukee tyhjänä, eli kun selain lopettaa lataamisen, edessäni on blanco sivu, ja vasta päivittäminen ja taas parin minuutin venaaminen näyttää varsinaisen sisällön. Ei sillä että töissä ois niin välttämätöntä päästä klubbariin hengailemaan, mutkun aattelee, et mä nyt ihan äkkii käyn ton yhen jutun tsekkaa ja jokaisen sivun lataaminen vaan kestää ja kestää ja sit sen saa viel ladata uudestaan, niin ei ollukaan niin nopee juttu tämä.. *toktok*
[size=9]silti piti ottaa viel sen verran aikaa et pääsen purkamaan turhautumista *blush**justjoo*[/size]
[/q]
Mulla on muuten jo jonkin aikaa ollu ihan sama,tosin kotikoneella..
naapurin eukko kun sillä ei näytä olevan muuta tekemistä ku vahtia mun tekemisiä*senkin*
Ihmiset jotka ei usko mitä niille sanoo.. Rupee vetää jotain ihmeellistä marttyyriroolia ja kääntää asiat mielessään ihan kummalliseks.. ÄÄÄH
[q]Zenni, 29.10.2006 14:06:
---
kindertin, 29.10.2006 11:31:
---
Was Mä en oo koskaan nähny!
[/q]
Joskus n.3v sitten tuli kyseistä sarjaa kateltua ja sillon kyl haastajat oli aika kovia. En sitte tiiä miten nykyään..ilmeisesti ei voita
Voitteko kuvitella,mua ärsyttää se,etten pysty yhtään hölkkäämään,saati sitten juoksemaan!
Reilut 5kk sitten väännettiin lonkkaa tms systeemiä tosta nivusen vierestä,ja edelleen se perkele vammailee mulle. Tänään hölkytin suojatien yli,ja jo meinas taju lähteä,ihanko ois puukkoa väännetty koivessa