Mikä ärsyttää?
[q]sapeli, 12.4.2009 16:00:
Ihmiset jotka lopettaa lauseita ilman välimerkkejä, tai väärällä välimerkillä. Niinkuin esimerkiksi jos laittaa kysymysmerkin lauseen loppuun joka ei ole kysymys? Eikö sinuakin tuollainen ärsytä. Tai sitten kun tulee esim. joku geneerinen hyvänpäiväntoivotus ilman välimerkkiä kokonaan, tuntuu niin persoonattomalta.
"Hyvää pääsiäistä kaikille"
Uuu, tunnen jo lämmön.
[/q]
KYLLÄ!! Ja SiT mUaViTuTtAa IhMiSeT jOtKa KiRjOtTaA jOkA tOiSeN kIrJaImEn iSoLla Ja JoKaToIsEn PiEnElLä jA KiRjOtTaA kAiKki JuTtUnSa YhTeEn PöTkÖön Ja KuViTtElEe SeN oLeVaN hIeNoA jA tOsIaAn KuN eI nÄkÖjäÄn TiEdEtÄ mIkÄ oN pIlKkU jA eTtÄ lAuSeEnJäSeNnySkIn SaAtTaA oLlA sAlLitTua.
Miten kukaan edes jaksaa kirjottaa noin?? Täällä ei niinkään paljos kyseiseen tapaan törmää,mutta esim. irc-galleriassa tähän törmää liiankin usein. Hyj.
[q]Xer, 25.1.2009 20:53:
Nina Mikkonen. VI**U!!!!!!!
[/q]
WORD. Muija pyrkii saletisti europarlamenttiin tai jonnekin kun on joka helvetin paikassa julistamassa hulluuttaan.
[q]tiiplis, 26.1.2009 10:01:
---
Xer, 25.1.2009 20:53:
Nina Mikkonen. VI**U!!!!!!!
---
WORD. Muija pyrkii saletisti europarlamenttiin tai jonnekin kun on joka helvetin paikassa julistamassa hulluuttaan.
[/q]
ei vaan voi olla eri mieltä tein kanssa...
(http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901258977354_uu.shtml se ei vaan rauhotu millään... täytyy koittaa, jos tuon esiintymisen tuossa arto nybergin ohjelmassa löytäis jostain, youtube esmes, ku menee kotiin, harmillista et meni ihan ohi....)
argh, pakko lisää:
"Mikkonen ymmärtää, että joidenkin vanhempien on pakko viedä lapsensa päivähoitoon. Hänen mielestään pakko on kuitenkin "suhteellinen käsite"."
jos itellä ois varaa (as in rikas ukko elättäjänä *nauru*) ni mielellään sitä sen muutaman vuoden ois himassa... mutta kun ei ole varaa. ekan 9 kk:n jälkeen tuet tippuu ihan naurettavan pieneks. ei oo varmaan mikkosen tarvinnut koskaan miettiä ja pohtia, että mitä sieltä kaupasta ostetaan.
ja jos sattuis menee toppapuku rikki yms, ni ei sen tarttis oottaa seuraavaa rahapäivää, et saa ostettua uuden. näin on kuitenkin aika monessa perheessä, et tosiaan: nina mikkonen - haista paska!!!
MINÄ.
Mä olen niin perseilytuulella et huhhui. Tympii taas melkeen kaikki ja ärsyttää se mikä ei tympäse.
Nää on niitä hetkiä kun pitäs mennä pimeeseen komeroon mököttään ja jättää kanssaeläjät rauhaan.
Se että enää ei uskalla säilyttää fillaria pyörävarastossa (edellinen pöllittiin sieltä) ja tarvitsisi kantaa se joka kerta noita pirun kierreportaita alas (joka ei ole kovinkaan helppoa kolmannesta kerroksesta). Näin ollen tuokin harrastus taitaa jäädä huomattavasti vähemmälle ja ainoastaa jonkun varkaan takia. Useasti tekisi mieli lähteä lenkille, mutta jotenkin tuntuu tylsältä aina kantaa sitä mankelia alas ja tuskin taloyhtiössäkään ollaan mielissään siitä, kun kannan mutaista fillaria takaisin yläkertaan (paska leviää joka puolelle + kääntymistila on vähäinen ja fillari kolhii ovia).
oma saamattomuus :S
[q][Siru], 3.5.2009 19:59:
jotkut katsoo heti pahalla jos on vähänkin eri mieltä jostain asiasta... ja jotkut pitää vaan omia mielipiteitään oikeina
[/q]
..jos viittaat eilisiin keskusteluihin, niin.. Noh.. 5 vastaan 1?
Typerät ihmiset. Ja ei, tällä kertaa en puhu itsestäni.
Osaan hoitaa hommat niin putkeen ja niin ajoissa taas. Jätin taas vikalle päivälle pakkaamiset/siivoomiset sunmuut kun joutunu rientämään ympäri kaupunkia koko helvetin viikon. Nyt sitten kun ajattelin ruveta pakkaa kamojani niin eiköhän tuu ilmi että murtovarkaat on näemmä vieny mun matkustelurinkankin murron yhteydessä, jos oisin vaikka pakannut jo eilen niin oisin tänään voinut vaikka ostaa uuden, muttakun vittu ei. Hienon lomastressin saa nyt taas aikaseks :D
graah, aivan kaikki.
ku tupakansavu menee simmuun
[q]Decion, 30.3.2009 14:26:
ku tupakansavu menee simmuun
[/q]
Jep. Siksi itse preferoin suuta ja siitä etiäpäin kohti keuhkoja
[q]pirpeli, 30.3.2009 14:18:
Typerät ihmiset. Ja ei, tällä kertaa en puhu itsestäni.
[/q]
[q]violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus
Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....
[/q]
Raskaana sä olet
Olen toiminut 3 vuotta tiedottajana, eikä mulle näköjään vieläkään vaivauduta toimittamaan tietoa. Pistää välillä potuttamaan.
[q]violet_angel, 26.2.2008 17:11:
---
kindertin, 26.2.2008 17:01:
---
violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus
Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....
---
Raskaana sä olet
---
en oo... ikävä kyllä
[size=6](tarkistin, ku alko itteeniki mietityttää)[/size]
[/q]
Tai sit oot vaan niin alussa ettei testi viel näytä? *pelottel*
Tuleva "juttelu"setti,argh
[q]Vampyrella, 1.7.2009 15:24:
---
kindertin, 1.7.2009 11:35:
Öh.. Mä oon koko ajan luullu että sä olet lastenhoitajana?
---
No niin mä hoitaja olenkin jonninlainen, nimike ei tosin ole lastenhoitaja, kun ne ''lapset'' voipi olla myös täysi-ikäisiä. Ja kyllähän tuolla pitää jonkun öisinkin päivystää. :)
[/q]
No ilmankos.. Tää selittääkin monta asiaa
Hyvä minä, ihan oon kartalla taas ollu
Tupakoijat jotka eivät ymmärrä yhteisiä sääntöjä. *tun pässit *toktok*
[q]onni3mk, 3.6.2008 11:31:
Jo on kumma, että vaikka laittaa edellisen kuun puolivälissä toimeentulotukihakemuksen sossuun, niin rahoja ei näy! Ja nykyään se käsittely pitäis kestää vaan 7vrk eikä 14vrk, niinkun viime vuonna.
Prkl kun ei oo muita tuloja kesällä niin syö tässä nyt sit leipää aamiaisella, lounaaks ja iltasafkaks. Kohta loppuu leivät...
[/q]
Voi eikä,noi tilanteet on niiiin tuttuja,tosin olikohan meiän sossulla mitään aikarajaa kun piti heti kuun alussa viedä hakemukset SEURAAVALLE kuulle jos halus jotain saada.. Rahapula on ihan hirveetä. Toivottavasti pian kuuluu jotain