Mikä ärsyttää?
[q]onni3mk, 5.6.2008 11:56:
Ei *itulla päähän!
Sossun tiedoissa lukee, et toimeentulotukipäätös tehty 29.5. joten rahojen pitäs olla jo mulla. Päätöksen tehnyt joku opiskelija, joka on laittanu mun sotun väärin...Kiits...
[/q]
Eikä oo todellista *pökr* Kyllä sua nyt koetellaan
..niin ja aiempaan viitaten,mä kiikutin laskut sinne sinä päivänä kun ne tuli,ei tarvinnu laittaa hakemuksen kans samaan.Vissiin eri käytäntö sit..
Liian pitkät lauseet englanninkielisissä artikkeleissa. Kyllä mä englantia ymmärrän ja tarpeen tullen sanakirja auttaa, mutta en mä jumalauta pysty sisäistämään mitään metrin pitusia vuodatuksia yhessä lauseessa. Enhän mä lopussa enää muista mitä alussa sanottiin! Arvostan napakkaa ja selkeää kieltä, niin suomeksi kuin muillakin kielillä.
TJEU:
In research, many academics have had to accept objective-driven research programmes, whereas research funding agencies have been increasingly transformed from primarily responsive institutions, responsible for maintaining basic science in the universities, into instruments for attaining national technological, economic and social priorities through the funding of research projects and programmes.
^ Michael Gibbonsin artikkelista Science`s new social contract with society.
Oma saamattomuus ja se, että ei osaa tehdä ratkaisuja jotka ei välttämättä ole kaikille mieluisia...
[q]UnityF, 23.2.2009 08:16:
---
jukebox, 23.2.2009 02:55:
---
UnityF, 22.2.2009 19:36:
Yläkerran ukko!
---
sympatiani ovat puolellasi.
---
Hänellä on ollu tapana porata iskuporakoneella noita betoniseiniä. *super**poks*
Mä ihan aidosti ihmettelen _mitä_ se enää siellä poraa kun sitä on jatkunu jo vuoden päivät. Se seinä on varmaan kunnon juustoreikä unelma.
Valituksia on ollu vaikee saada läpi menee, kun kaikki kolina/poraaminen ym niin tapahtuu aina sallitulla ajalla. Muutaman kerran on alkanu poraa keskellä yötä.
No mut vähän aikaa sitten jätin valituksen hänestä taloyhtiöön et saa nähdä, mulla oli muutakin kynittävää sen kanssa mm. et saako mattoja ravistella parvekkeelta niin et _kaikki_ shitti on meidän parvekkeella. Tai saako sohvia heittää viidennestä alas parvekkeelta kun pihalla on talkoot meneillään.. jne...*poks*
[/q]
Sama juttu täällä. Yläkerrassa porataan ja naulataan suht usein. Yleensä vieläpä joko ennen aamukymmentä tai iltakahdeksan jälkeen. Pitkä remontti.
Toisella naapurilla on kanssa välillä bänditreenit siinä klo 9-10 aikaan aamulla.
Tää ihan järjetön kutina
Se, että mulla on olkkari täynnä leluja. 2 isoa laatikollista levitettynä, osa tungettu hauskasti sohvan alle. Samassa sekasorrossa on läjä kirjoja, levällään. Osasta puuttuu sivuja. Pari polkuautoa ja "ostoskärry". Pari pientä nojatuolia. Muutama karvanen tyyny. Repsottavat verhot.
Nämä siis olkkariin kuuluvien lisäksi.
Ja MINÄ joudun ne siivoomaan, koska ärsyttää kun ne on tossa levällään, enkä jaksa odottaa aamuun että saan sotkijat "auttamaan".
Ärsyttää kun en ole kieltänyt tuomasta lelulaatikoita pois makkarista. Oma vika, senkn possu
[q]MiksuK, 16.9.2008 11:03:
Soneran uusi megabanneri
En voi käsittää..miks mainosten pitää olla niin vitun ärsyttäviä. Varmaa toimii hyvin?
[/q]
..juurikin tämä. Samoten toi v*tun jaffa
[q]Lyylikki, 22.6.2009 12:39:
Kun moottoritiellä ohituskaistalla joutuu painamaan jarrua.
[/q]
Mun mielestä tää on vitun hienoo.
Varsinkin niistä pidän, jotka ajaa HITAAMMIN kuin sillä oikeella kaistalla ajava.
Ja myös rakastan ihmisiä, jotka ei kiihdytä kiihdytyskaistalla.
Mun mielestä on aivan mahtavaa päästä jännäämään, kuinka käy kun pitäis siitä 50-60km/h vauhdista yhtäkkiä kurvata muiden väliin, joilla vauhtia on ~110km/h.
Kanssa-autoilijat *sydän* (itsehän olen täydellinen kuski)
Äitee.
Menin sille yhden asian kertomaan,ja nyt se jauhaa siitä koko ajan,ja on tunkemassa jotain ihan ihme neuvoja,vaikkei sillä ole mitään hajua mikä täs oikeestaan on homman nimi(sainkohan mä nyt selitettyä tarpeeks vaikeesti tän :D).
Ja huomenna pitäs istua sen kans mutama tunti autossa
Vaihteeks minä itte.
Vituttaa ja tympii ja muutenkin ottaa päähän.
Tekis mieli lähtee apinanraivolla juoksemaan tätä paskafiilistä pois..
Ja toki ärsyttää sekin et mä vaan ajattelen raivojuoksuja, koska en saa edes juosta paskajalan takia.
MÖKÖMÖKÖ vaan kaikille!
Tällä hetkellä ärsyttää kaveri joka ei ole maksanut vieläkään velkojaan lupauksista huolimatta. Ensin piti saada rahat keskiviikkona, sitten perjantaina mutta eipä näy vieläkään tilillä. Vittu, palkkaanko tässä pari pahempaa kaveria oven taa*hih* No läppä läppä!
[q]mark hamilton, 2.5.2009 01:45:
---
kindertin, 29.4.2009 23:05:
Mä olen koko tän viikon luvannu itelleni mennä viimestään 22 nukkumaan.
Hyvin toimii,todella hyvin.
---
Mitäs haittaa tuosta on jos saa unen päästä kiinni vaikka menis kello 00:01..
[/q]
Ei muuten mitään, mutta kun olis niin kiva jaksaa noiden lasten kanssa paremmin, eikä yökukkuminen tee kovinkaan hyvää
Muuten viestiis liittyen, kuulostaa aika karmeelta.. Itekkin joskus valvonu enemmänkin,ja kyllä se seinä jossain vaiheessa tulee vastaan, millon tosiaan nukahtelee vaikka sitten seisaalleen.
Toivottavasti saat uniongelmat hushuspois
Tällä viikkolla oon päässy nukkumaan siinä 2-3 hujakoilla. Ei vaan uni tule. Pikkusen rupee vatia kiristään kun väsyttää kuitenkin koko ajan
[q][Siru], 3.5.2009 22:09:
---
kindertin, 3.5.2009 20:44:
---
[Siru], 3.5.2009 19:59:
jotkut katsoo heti pahalla jos on vähänkin eri mieltä jostain asiasta... ja jotkut pitää vaan omia mielipiteitään oikeina
---
..jos viittaat eilisiin keskusteluihin, niin.. Noh.. 5 vastaan 1?
---
niinpä, ei ollu reiluu.
ärsyttää vaan kun jotkut tuomitsee sen takia.
[/q]
..sulla oli eilen hieman väärät kaverit väittelemässä :)
[q]Amma, 28.7.2009 10:41:
---
wiwi, 28.7.2009 10:18:
"Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui"
Jumalauta nyt oikeesti. Tää saamarin kone kaikkine ohjelmineen kaatuilee enemmän kuin minä - ja se on paljon.
---
Otan osaa. :D
Toi ilmotus on muotoiltu mun mielestä kauniisti. Paljon parempi kuin joku iso ERROR-mokasit-ahahahahahaa-ei-sun-kandee-yrittää-uudestaan-ikinä.
[/q]
Thanks for the sympathy. Itse asiassa siinä herjan alussa taitaa vielä lukea "pahoittelemme". Ehkä tää on nyt se Vistan hienous muihin käyttiksiin nähden? Ja netin satunnaisen törttöilemisenkin ymmärtäis mutta perkele kun välillä (lue:usein) ei vastaa/kaatuu esim. Word ynnä muut ohjelma.
Kyllä se on etuoikeus työskennellä tietokoneella, varsinkin tällä. <3
Mulla oli tässä pitkä avaus päivän ärsyttävästä tapahtumasta, mutta sähelsin vaihteeksi ja teksti lähti pois! Rääääh!
jep, sieltä youtubestahan se löyty
uskomaton vajukki, ei voi muuta sanoa... ei anna artonkaan puhua *toktok* ja pikkasen aina menee sivuraiteille noissa jutuissaan. ei mikään yllätys sinänsä, koska tuo mikkonen taitaa olla se, kuka on jäänyt asemalle (kun meitä on moneen junaan)
Puhelin. Jälleen kerran. Ensin meni näyttö pimeäksi, sitten kun se oli korjattu meni antenni rikki ja nyt on sitten ilmeisesti mikki mennyt rikki. Ja kuinka yllättävää, takuuta ei oo enää jäljellä. Voi vitun vittu sanon minä. Viimenen kerta kun ostan a) Nokian puhelimen b) liukuläpällistä c) sellasen missä on miljoona liikkuvaa osaa. Vuoden vanha puhelin, makso 350 ja nyt on siinä kunnossa, että sillä vois heittää vesilintua. Ja ei, en oo heitellyt, hakannut, tiputellut tai muutenkaan kohdellut puhelinta kovakouraisesti. Ilmeisesti mulle vaan sattui tulemaan maanantai-kappale. Onneks on viestit "ilmaisia" *igor*.
Äaaarghhh ku pitää olla niin harvinaisen saamaton urpo, ettei lukuisista vitun muistutuksista huolimatta PYSTY hoitamaan asioita ajoissa. Ois ollu ihan liian helppoa uusia käyttöluvat ennen ku ne vanhenee. Paljon kivempi selvittää asiaa monen mutkan kautta ja odotella tässä että ehkä joskus huomenna pääsen katsomaan sähköpostini, varsinkin kun olisi aika tärkeitä asioita joihin tarvitsisin sitä.
Ei mulla muuta. Vituttaa.
Ostakaa viallinen pää? Halvalla lähtis.
Mulla on kylmä koko ajan