Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]kinderi, 20.10.2009 17:12:
---
Vertina, 20.10.2009 17:11:
Mulla on kylmä koko ajan

---

Sä oot raskaana.
[/q]

Pah, ennemmin kipee :D Tai sit johtuu siitä et oon vilukissa.

[q]Vertina, 20.10.2009 17:11:
Mulla on kylmä koko ajan
[/q]

Sä oot raskaana.

[q]Vertina, 20.10.2009 17:13:
---
kinderi, 20.10.2009 17:12:
---
Mulla on kylmä koko ajan

---

Sä oot raskaana.

---

[/q]

Höpöhöpö, tunnusta pois vaan :DD

[q]kinderi, 20.10.2009 17:14:
---
Vertina, 20.10.2009 17:13:
---
kinderi, 20.10.2009 17:12:
---
Mulla on kylmä koko ajan

---

Sä oot raskaana.

---

---

Höpöhöpö, tunnusta pois vaan :DD
[/q]

Never! :D

Joka vuosi julkaistavat kokoelmat, mitkä sisältävät samat klassikot. EIKÖNIISTÄVOISITEHDÄVAIKKAREMAKEJA!!??!?!?

[q]Kolera, 20.10.2009 18:37:
---
Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?

---

onko väliä kuinka pieni tauko pidetään noiden välillä? =P
Huomaan itseni aina kaistaa vaihtaes laittamas vilkun n. 0.5s ennenkuin alan siirtymään toiselle kaistalle
[/q]

Noo.. ainakin näytät vilkkua ;)

Tulin 50vitun5 km koululle tekeen erästä rästitehtävää ja totesin ettei täällä ole sitä hemmetin ohjelmaa enää missään jolla se tehdään! *toktok*

[q]ALIEN,
ahahah :DD joo, toimii se mut nyt puhuin naisestani joka on toisella puolella maapalloa :)
[/q]

I feel u man. :(

Työhuoneessa 26 astetta lämmintä.
Hiki pursuaa. Vittu tuota koneellista ilmastointia @¤!

DNA

Firman internet yritysliittymä poikki alkaen klo 14 eilen, vikaa ei olla korjattu ja hommat seisoo. Välttäkää ko. paskalafkaa kaikin mahdollisin keinoin. Ei pysty tajuumaan miten Suomessa voi vielä olla näin paskatasoinen "operaattori", joka ei saa runkoyhteyksiään korjattua yli 19 tunnissa, huhhuh! no meneehän tää surffailu mokkulallakin..

-M

kaikki

[q]niomic, 31.3.2009 09:39:
Jos ei tosiaan ole oikein mitään asiaa, ni mikset voi vaan tervehtiä ja nyökätä ja sit semmonen kohtelias ignore päälle :F? Itselläni ainakin tuosta ihan hyviä kokemuksia, vaikka aluks tuntui jotenkin töykeältä :/
[/q]

Se siinä kai on, se tuntuu musta ihan hemmetin töykeältä :[
Kai mä oon liian kohtelias ja ajattelen enemmän muita kuin itseäni.

Ihmiset jotka ei jaksa odottaa puolta tuntia.
Jos mä en vastaa kun joku soittaa, niin soitan kyllä takasin kun ehdin/pystyn.
Ei tarvii soitella vartin välein uudestaan, mulla saattaa olla muutakin tekemistä!!!!

EI JUMALAUTA VITTU SAATANA! Mä oon niin vihanen äaaaarghhhh!

Anteeksi vaan että avasin suuni ja esitin kriittisen sanan kusipäisestä käytöksestäsi, luulin että hyvät ystävät voi tehdä niin. Ei kannata edes yrittää ymmärtää. Joutuisit muuten ehkä kohtaamaan todellisuuden (ei sitä sun omaa pikku ulottuvuuttasi jossa nyt elelet). Oli kiva tuntea.

Kostoa odotellessa. Enkä epäile hetkeäkään etteikö sitä olisi tulossa.

Kiitti vitusti.

[q]wiwi, 26.10.2009 21:03:
EI JUMALAUTA VITTU SAATANA! Mä oon niin vihanen äaaaarghhhh!

Anteeksi vaan että avasin suuni ja esitin kriittisen sanan kusipäisestä käytöksestäsi, luulin että hyvät ystävät voi tehdä niin. Ei kannata edes yrittää ymmärtää. Joutuisit muuten ehkä kohtaamaan todellisuuden (ei sitä sun omaa pikku ulottuvuuttasi jossa nyt elelet). Oli kiva tuntea.

Kostoa odotellessa. Enkä epäile hetkeäkään etteikö sitä olisi tulossa.

Kiitti vitusti.
[/q]

Mitäse riehuu siellä

Haisevat ihmiset julkisissa. Hyi helvetti sentään, ei voi olla niin vaikeaa käydä suihkussa edes välillä.

Nyt ei enää edes ärsytä vaan suoranaisesti vituttaa.

Suomi on selkeästi hyvän menon maa. Siitä kertovat tämän päivän uutisotsikot:

"Vanhaselle eduskunnan luottamus"
Miten voi olla mahdollista, että epäluottamuslause kaatuu numeroin 117-27? Ihan oikeasti hei. Miten se voi olla mahdollista? Kansan luottamusta Matti tai hallitus ei ole nauttinut enää aikoihin (ainakaan mielipidemittausten varjolla), mutta ilmeisesti vitut siitä.

"Yle-maksu käyttöön vuonna 2012, suuruus selviää myöhemmin"
Koko "Yle-maksu" / mediamaksu on niin järkyttävää bautaa, että miten ihmeessä sellainen voi mennä läpi? Kuinka vieraantuneita Arkadianmäellä ollaan kansalaisten arkitodellisuudesta, pitääkö Yleä tekohengittää vaikka loputtomiin millä keinolla hyvänsä ja... sukkavitunpuikot. Ei voi ymmärtää.

"Suomi haluaa täysin savuttomaksi maaksi"
Nonni. "Suomi on ensimmäisenä maana maailmassa laatimassa tupakkalakia, jonka tavoitteena on tupakkatuotteiden käytön lopettaminen." Hyvähyvä. Jos kansa ei kerran lopeta vaarallista tupakanpolttoa vapaaehtoisesti oman etunsa nimissä, niin pistetään se sitten lopettamaan väkipakolla.

Totalitaarinen Suomi rules ok.

kaverit, jotka kerta toisensa jälkeen feidaa kesken illan.

vituttaa niin maan perkeleesti. haistakaa vittu

[q]Freja, 6.1.2010 19:52:
Mun junareitil kulkee joku täti, jolla on aina samat vaatteet. Haisee ihan kamalalle, ja mikä hirveempää, sil o sellaset siniset kulahtaneet collegehousut joissa on jotai ruskeit länttei persees
[/q]

Mulla istu just kotimatkalla edessä olevalle penkille täti joka oli ihan siististi pukeutunut mutta haisi karmeelle. Semmonen perus tunkkanen "en ole käynyt viikkoon suihkussa" haju. Ei kykene käsittämään miten ihmiset voi haista niin karmeelle, onko ne olleet niin kauan peseytymättä että ovat ehtineen jo tottua siihen lemuun?

Putkiremontti Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*

O