Mikä ärsyttää?
[q]Reivaaja, 1.10.2009 17:34:
Ylen tekohengitys. Mä oon vaikka sen kannalla. Jälleen se nähtiin kellä on vähiten hallituksen kupissa. Ylellä. MTV 45min vain seuraa trendejä.
[/q]
Niin, Ylen ohjelmahan toimi käytännössä Vanhasen hyväksi. Se ohjasi huomion sopivasti pois muista epämääräisyyksistä tuomalla sensaatiomaisemman tilalle muutamaksi päiväksi. Lopulta KRP ei tutki mitään, Ylen toimitus ei sano mitään ilman asian tutkintaa ja siitä käräjöintiä ja pääministerimme ilmeisesti pitää tosta selvittyään sekä lahjusjuttua että kaikkea muuta itseään koskevaa kerralla loppuunkäsiteltynä ja vastattuna.
Et HIANOO.
No, ainakin voitin punkkupullon vedonlyönnissä.
[q]kemuttaja, 1.4.2009 10:31:
Putkiremontti Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*
[/q]
Meil tulee kans vuodenvaihteessa, ainakin 2-4 viikkoa oma kylppäri on kans poissa käytöstä... Inhottava ajatellakaan että täytyis olla evakossa sen aikaa, ja vielä nihkeämpi tajuta että aika harva vuokraa kämppää vain yhdeksi tai kahdeksi kuukaudeksi.
[q]astaroth, 2.2.2009 14:17:
mun pitäisi kouluttaa mun hommat kaverille, joka tulee tekemään mun duunia
[/q]
On kyllä "vähän" perseestä. Onko se, jonka joudut kouluttamaan sitten jo samassa firmassa töissä? Siis jos sait fudut, niin ei kai ne sun tilalle toista tyyppiä palkkaa vai häh?
Ärsyttää netissä kauppaa tekevät liikkeet, joihin ei saa sähköpostilla yhteyttä. Juu, kokeiltu kyllä on, mutta eivät mene viestit läpi. 22.pvä tilasin tavaraa ja automaattinen tilausilmoitus tuli, mutta sen jälkeen ei minkäänlaista vahvistusta ole kuulunut.
Ja kyseessä siisä dsc.fi, joka lupaa, että heiltä löytyy kyllä tavarat varastolta. Joopa joo..Antaa tulla sitte saatana. Korvat verillä on vittumaista kuunnella musiikkia.
Oma tyhmyyteni. En tiedä asioista yhtään mitään ja sitten pitää mennä tekemään tyhmiä päätöksiä. Kannattaisi vaan olla hiljaa, sillä ei yleensä häviä mitään.
Vinkki: Kannattaa varoa sellaista, jolla ei ole mitään menetettävää, saa halutessaan paljon tuhoa aikaan.
[q]astaroth, 2.2.2009 14:28:
---
wiwi, 2.2.2009 14:24:
On kyllä "vähän" perseestä. Onko se, jonka joudut kouluttamaan sitten jo samassa firmassa töissä? Siis jos sait fudut, niin ei kai ne sun tilalle toista tyyppiä palkkaa vai häh?
---
emoyhtiö antaa ensisijassa kenkää aliurakoitsijoille, joiden palkkalistoihin lukeudun. toimet sitten on ilmeisesti joko kipailutettu uusiksi halvemmille hinnoille, tai rekrytoidaan oman firman kautta uusia aatuja nälkäpalkalla
mä kun vaan luulin, että ne laukkauttaa mun vuoron, jonka oli oppinut hyväksymään joten kuten tässä vaiheessa, mutta nyt voisi sanoa menneen jopa mun vittuilun sietokyvyn yläpuolelle
[/q]
Selvä, paska homma. Ei ihme että vituttaa. Tekee varmaan mieli panna ihan parastaan sen koulutuksen suhteen.
Erittäin ikävä ja tylsä koulun aloitus tunti
[q]Jutu, 14.10.2009 22:00:
---
kindertin, 13.10.2009 13:18:
Mun jääkaappi on ihan liian pieni :(
Ei sinne paljon muuta mahdu ku maitoa, kun sitäkin pitää olla tässä kolmen hengen taloudessa kolmea eri mallia :(
---
Miks kolmea eri mallia? :o
[/q]
Yks juo soijamaitoa(normimaidon proteiinille allerginen), yks maitojuomaa(laktoosivammainen) ja yhelle sitten käy normimaito(jota ostan jotta edes yks meistä saa juoda kukkarolle ystävällistä maitoa).
TALVI!!!! kevät pitäis olla jo
[q]soile, 4.7.2008 08:15:
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä.
[/q]
wtf??!
Tää perkeleen epäreilu meininki.
[q]kindertin, 14.10.2009 22:03:
Yks juo soijamaitoa(normimaidon proteiinille allerginen), yks maitojuomaa(laktoosivammainen) ja yhelle sitten käy normimaito(jota ostan jotta edes yks meistä saa juoda kukkarolle ystävällistä maitoa).
[/q]
Ookkei. No mut miks tää laktoosivarmma ja maitovamma ei voi juoda molemmat soijamaitoa? Vai tuleeko se kuitenkin kamalan kalliiksi jos molemmat sitten juo sitä? Mut kurjaa kyllä, kun tietää ettei noi oo sieltä halvimmasta päästä :/
[q]kindertin, 13.10.2009 13:18:
Mun jääkaappi on ihan liian pieni :(
Ei sinne paljon muuta mahdu ku maitoa, kun sitäkin pitää olla tässä kolmen hengen taloudessa kolmea eri mallia :(
[/q]
Miks kolmea eri mallia? :o
[q]Kolera, 20.10.2009 18:37:
---
Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?
---
onko väliä kuinka pieni tauko pidetään noiden välillä? =P
Huomaan itseni aina kaistaa vaihtaes laittamas vilkun n. 0.5s ennenkuin alan siirtymään toiselle kaistalle
[/q]
Jalankulkijana mua ärsyttää se, kun autoilijat panttaa vilkkua viimeiseen saakka esim. kääntyessään - en osaa ollenkaan ennakoida voinko lähteä ylittämään katua (jos auto kääntyy), vai pitääkö odottaa (jos se jatkaakin suoraan).
[q]Jutu, 14.10.2009 23:24:
---
kindertin, 14.10.2009 22:03:
---
Ookkei. No mut miks tää laktoosivarmma ja maitovamma ei voi juoda molemmat soijamaitoa? Vai tuleeko se kuitenkin kamalan kalliiksi jos molemmat sitten juo sitä? Mut kurjaa kyllä, kun tietää ettei noi oo sieltä halvimmasta päästä :/
[/q]
No mutta kun mä(laktoosivamma) olen niin nirsoperse enkä tykkää soijan mausta. Ei tosiaan ole halpaa herkkua, mutta eipä ole mikään muukaan :P
yksi vaivanen biisi, jonka otan liiaksi itseeni
[q]sapeli
Jalankulkijana mua ärsyttää se, kun autoilijat panttaa vilkkua viimeiseen saakka esim. kääntyessään - en osaa ollenkaan ennakoida voinko lähteä ylittämään katua (jos auto kääntyy), vai pitääkö odottaa (jos se jatkaakin suoraan).
[/q]
Kyllä tää vituttaa siellä auton ratissakin, kun saa aina risteyksissä arvailla, että mihinkähän sitä popula onkaan menossa. Lisäksi bemareissa ja mersuissa tuntuisi olevan tyyppivikana paskana olevat vilkut, kun ei ne toimi kääntyessäkään.
Muutenkin täällä keski-Suomessa tuntuu, että jengi luulee olevansa yksin liikenteessä autoillessaan. Oli niin piristävää käydä stadissa ajelemassa, kun siellä sentään sakki tajuaa, että KOKO liikenteen sujuminen on kaikkien etu. Täällä seisotetaan mieluummin kokonaisia kaistoja, sen sijaan että päästettäisi joku sujahtamaan väliin ja taas kaikki autot liikkeelle. Autokoulussakin opetetaan ajamaan täsmälleen tieliikennelain kirjaimen mukaan: "Sillä ei ole väliä ajatteko kolarin, kunhan olette oikeassa. Tasa-arvoisessa risteyksessä laittakaa vasen silmä kiinni" jne. Jousto, järki ja ennenkaikkea pelisilmä liikenteen sujumiselle puuttuvat aivan täysin.
Tänä aamuna mua ärsytti yhden asian suhteen väärässä oleminen, mutta kun asiaa vähän funtsin niin tajusin että oikeastaan ärsytys syntyi siitä että asia oli minulle melko tärkeä ja luulin olevani asiassa ekspertti - ylpeys siis koki kolauksen. Oli kuitenkin tosi hyvä asia että opin tästä asiasta uutta, eikä minun arvoni ihmisenä riipu tämän asian tietämyksestä.
tää "talvi"
ennen tartti muksuille kurikset keväisin ja syksyisin, nyt sit jatkuvasti, läpi vuoden kesästäki suurin osa on joko sateista tai jos ei sada sillä hetkellä ku ne pihalle menee, ni ainakin märkää ko jossain vaiheessa on kuitenkin satanut (semisti liioitellen, tuskaani kuitenkin kuvastaen *nauru*)
toppavaatteet menee ihan pilalle, yhyyyy prkl, käyttöikä lyhenee huomattavasti, ei kivaa
miro tuli yks pv kotiin uuden toppahaalarin polvessa ja perseessä pään mentävät reiät josta täytteet valu pihoille ei lunta, mutta pakkasta kuitenkin, hiekkaa vaan ja jäätynyttä mutaa... sano nyt sit tollaselle 5-veelle, et ei siellä pihalla tartte sit muuta ku seistä *toktok* ei kande juosta, koska voi kaatuu, ja puku repee.... jos ois reilusti lunta, ni ei niin tapahtuis.
oi lumi, missä v*itussa luuraat?? tai oikeastaan, mihin v*ttuun oikeen hävisit??
Ku en saa mstn työharjottelupaikkaa, soittanu johki lähemmäs 20-30 paikkaan *grr**dissaa*