Mikä ärsyttää?
[q]J Raninen, 21.10.2009 10:15:
---
sapeli
Jalankulkijana mua ärsyttää se, kun autoilijat panttaa vilkkua viimeiseen saakka esim. kääntyessään - en osaa ollenkaan ennakoida voinko lähteä ylittämään katua (jos auto kääntyy), vai pitääkö odottaa (jos se jatkaakin suoraan).
---
Kyllä tää vituttaa siellä auton ratissakin, kun saa aina risteyksissä arvailla, että mihinkähän sitä popula onkaan menossa. Lisäksi bemareissa ja mersuissa tuntuisi olevan tyyppivikana paskana olevat vilkut, kun ei ne toimi kääntyessäkään.
Muutenkin täällä keski-Suomessa tuntuu, että jengi luulee olevansa yksin liikenteessä autoillessaan. Oli niin piristävää käydä stadissa ajelemassa, kun siellä sentään sakki tajuaa, että KOKO liikenteen sujuminen on kaikkien etu. Täällä seisotetaan mieluummin kokonaisia kaistoja, sen sijaan että päästettäisi joku sujahtamaan väliin ja taas kaikki autot liikkeelle. Autokoulussakin opetetaan ajamaan täsmälleen tieliikennelain kirjaimen mukaan: "Sillä ei ole väliä ajatteko kolarin, kunhan olette oikeassa. Tasa-arvoisessa risteyksessä laittakaa vasen silmä kiinni" jne. Jousto, järki ja ennenkaikkea pelisilmä liikenteen sujumiselle puuttuvat aivan täysin.
[/q]
Voin kyllä 5 vuotta taksia ajaneena sanoa että lähes päivittäin näkee kaikenlaisia ratkaisuja liikenteessä, jotka ois voinu toteuttaa vähän fiksummin.
Tokihan sitä tulee itekkin tehtyä virheitä, mut välillä kyllä vituttaa ihan saatanasti kun siihen ympyrään ajetaan vilkku päällä ja varsinkin jos sitä ei käytä.. Yritä siinä sit arvailla mihin se palikka on menossa.
[q]Minnalilla, 13.1.2009 15:25:
Ku en saa mstn työharjottelupaikkaa, soittanu johki lähemmäs 20-30 paikkaan *grr**dissaa*
[/q]
Suosittelen menemään paikan päälle :)
Olin ihan hyvällä tuulella koko aamun kunnes yks duunikaveri tuli pilaa hyvän fiiliksen ärsyttävällä kommentilla. Koko aamun olin tehny yhtä juttua ja vähän pidin taukoa lukemalla netistä mm. uutisia ja sit tää yks just sillon kulkee tosta mun ohi ja kysyy "ootsä yhtään kerenny kattoo sitä juttuu...?" Ärsyttävää! *senkin**toktok*
kirjoitustyyli jossa jokainen sana alkaa isolla.
esim. Vittu Mua Vituttaa Tällänen Tyyli Kirjottaa. Onko Pakko Laittaa Jokainen Sana Isolla!!
[q]Kolera, 21.12.2008 10:57:
ei tää sinänsä ärsytä muutaku hyvin harvoissa tilanteissa mut muistin taas pitkäsä aikaa jo muksupana hankitun loopin numeroiden sanomisessa. Jos en ajattele ollenkaan kun lasken numeroita vaikka nollasta ylöspäin kun pääsen 79 ja pitäisi sanoa 80 niin sanonkin 50 ja jatkan siitä eteenpäin taas kunnes päästään 79 jonka jälkeen sanon 50 =P
[/q]
mulle käy jostain syystä tätä samaa usein, joudun tekemään triplatarkastuksia tärkeämmissä jutuissa :)
Kun joku o luvannu jotain ja si pettää lupauksensa
Mua ärsyttää Diili-Jethron taikinanaama joka saatanan lehtiständissä! Ja muutenkin koko ukko. Tyyppi on hämärä varjo menneisyydestä rippikoulu tukkansa ja turkulaisvitsiensä kanssa. Apina!
Mua ärsyttää mun rakas tyttöystävä joka ei perkele jaksa nousta aamulla sängystä ja lopputuloksena on että mä myöhästyn töistä kun samalla autolla kuljetaan.
Vituttaa oma rahankäyttö suunnattomasti! Oon tässäkin kuussa sponssanut veikkauksen kautta vähäosaisia enemmän kuin riittävästi. Mulla on vissiin veikkauspeliongelma.
Mua ärsyttää tämä oma fyysinen kondis! Aamulenkit pitäis aloittaa mutta ei vois vähempää kiinnostaa lähteä tuonne perkeleen räntäsateeseen. Lisäksi punttisalilla hyppääminen on alkanu maistua ihan mämmiltä! Pitäis keksiä joku uusi kuntoiluharrastus!
Ärsyttää ruikuttaa mutta tänään on vaan sellainen fiilis! Ennemmin mä täälä anonyymina itken kun soitan jollekkin kaverille jota ei vois vähempää kiinnostaa:D
Haistakaa kaikki pitkä paska!
tänään oli tos äsken 2h ryhmätöit, on meinaa todella turhauttavaa roudaa kaikki materiaalit mukaan, ku muut ryhmän jäsenet ei ilmaannu tunneille, eikä viitti enää vaihtaa ryhmääkään, ku on jo nii pitkälle tehny tätä*senkin**dissaa*
Laserprintterini.
Kyseisestä vempeleestä pääsivät värit loppumaan, joten tilasin uusia (sikahintaisia). Asennettuani rakkine toimi about 40 arkin verran ja laukesi käsiin.
On vähän sellainen "kiitti et pääsin maksamaan ~160e ja sain printterini paskaksi"-fiilis. Erinomaista, koska eihän mun juuri nyt tarvitsisikaan printata kymmeniä sivuja kaikenlaista.
Perkeleen perkele.
Kokonaan uusi printteri olisi muuten maksanut jopa 80 euroa värejä enemmän. Jos olis etukäteen tiennyt minkälainen vitutus tästä projektista taas syntyy, niin olisin heittänyt koko paskan lampeen ja ostanut suoraan uuden tilalle.
Joku vanha mies tuli eilen baarissa kysymään, että myynkö hänelle seksiä. Mitä helllllvettiä.
Sain pienet raivarit.
Se kun kirjaudun töissä tietokoneelle (koneet ovat yleiskoineita, eli kaikille tarkoitettuja), niin joku onnistuu lukitsemaan oman acconi ja joudun vähintään kerran viikossa siitä soittamaan IT:lle.
Tänään kävi taas vaihteeksi näin ja muijjat vittuilee vieressä kun acco on taas lukossa, saatanan vanhat ämmät jotka itse juuri ja juuri pystyvät lukemaan sähköpostia viitsivät vittuilla. Nyt loppui omalta osalta heidän auttaminen jokaisessa pienessäkin käyttäjäongelmassa, jos saa toisen päivän menemään päin persettä niin antaa olla vaikka hyvää hyvyyttäni olen auttanut *igor*.
Pienillä asioilla voi tehdä hyvää tai pahaa, valitkoot seuraavaksi suoraan IT:n numeron ja soittakoot tekniselle ryhmälle ongelmatilanteissa.
[END OF VUODATUS]
Nakittajat. Ja minä joka en osaa puolustautua.
[q]alphamagic, 3.2.2009 12:00:
Saamattomuus ja lusmuilu!!! Ja puhun niiiiin itsestäni *toktok*
[/q]
Soot mun suosikki saamaton lusmu
Viihdytin tossa aamulla itteeni tiskaamalla, ja kuuntelin YleX:ää siinä samalla.
Meinasin heittää kipot ja kupit seinään kun sieltä tuli joku rasittava renkutus jonka oon joutunu kuulemaan jo miljardi kertaa, koska radio on keittiössä päällä jatkuvasti.
Äsken hain kahvia, ja eikö se sama saatanan paskarenkutus ala taas! Meillä loppu nyt radion kuuntelu.
(ahh, se on joku lady paskan paparazzi). Hyi.
Se että kissat välillä paskoo niin että puolet roikkuu hännässä, ja ylläreit voi olla jossain kämpässä. Se ärsyttää just nyt. Todella paljon.
--
s
[q]Reivaaja, 1.10.2009 21:18:
Miten asia olisi pitänyt hoitaa?
[/q]
"Sas-se" ja "sen ku tietäis ni viisas mies oliskii."
Lähdesuoja on hyvin ymmärrettävä juttu, mutta nähtävissä oli jo Ylen lautakasa-uutisoinnin alussa miten se toimii luihun pääministerimme eduksi mikäli väitteitä ei pystytä lähes välittömästi todistamaan yksiselitteisesti ja suoraan.
Hanurista koko juttu.
[q]Lauruska, 2.11.2009 12:02:
OP:n nettisivut ei toimi. Sattuisko joku tietään onko siellä joku huoltotyö kesken ja arviota millon taas toimis?
[/q]
Tuostahan tuli ilmoitus, että maanantaina on huoltokatko..
Debit/Credit-kortti..
Mikä vittu siinä on vaikeusaste ilmoittaa etukäteen minkälainen kortti on tulossa? Kävin noutamassa pankista uuden maksukorttini, kun vanha Pankki-Visa-yhdistelmäni vanhentui ja eikös se täti lyönyt käteeni Debit/Credit-kortin.. "Joo sinullakin on vaihtunut kortti nyt tähän uuteen.." "Miksi?", oli ensimmäinen sana jonka päästin ulos.. "No, toimiiko tämä kaikkialla?" "Jos laitteeseen on tehty päivitys.." ELI EI TOIMI KAIKKIALLA! #*¤%&$! Seuraavaksi tiedustelen kuinka kauan raha seikkailee maailmalla, ennen kuin kauppias saa rahan ja kysyn onko samanlainen kuin Visa Electron (raha lähtee tililtä heti, mutta kauppias saa rahat 7 pankkipäivän kuluttua!!?!). "Itse asiassa, tässä mene hieman pidempään.. Mutta tällä voit maksaa pankkikortilla myös ulkomailla."
Siis mitä vittua!! Mä en halua maksaa pankkikortilla ulkomailla! Mä haluan että mun kortti toimii kaikissa maksupäätteissä! Mä en halua rahoittaa pankkien toimintaa antamalla rahani heidän käyttöönsä yli viikoksi! Ja kaiken kukkuraksi taas tulee vastaan nämä vitun varmennussoitot, joka vitun ostoksesta!
Miksi minua käsitellään niinkuin jotain 2.luokan kansalaista? Tuossa sulle uusi kortti, emme luota sinuun.. OP-Pohjola
Tulossa helkkarin iso putkiremppa...
Pitäs katella jostain kämppää rempan ajaksi... =(-C-<
Ihmiset jotka jaksaa olla niin pirun katkeria asioista joille he ei todellakaan mahda yhtään mitään.
Hyvänä esimerkkinä tuttu, jonka pojalla on diabetes. Ymmärrän että se on rasittavaa ja varmasti vaikeeta, mutta tarviiko sen takia ruikuttaa JOKA IKINEN PÄIVÄ YLI KAHDEN VUODEN AJAN!?!?!?
Ja ihan yhtään liiottelematta. Jokainen uutinen,jossa vähänkään sivutaan sokerittomia tms tuotteita, täytyy jakaa kaikille jonku kärttysän kommentin kanssa.
"Kouluissa kiristetään vyötä, puuroon ei enää lisätä sokeria" Oli viimesin, ja kommentissa sitten kauhisteltiin "no on se nyt sitten hirveetä, voi että, joutuu ihan sokeritonta puuroa syömään,kyllä nyt on rankkaa".
Eiks tollasta vois laittaa johonki pakkopsykalle juttelemaan jos se vaikka helpottais? Ei tää henkilö koskaan lapsestakaan kerro mitään positiivista, aina vaan vittuvittu kun sokerit heitti ja sit se vaan huus vittu menee hermo.
Ärsyttää lukea tollasta JOKA PÄIVÄ.
...ja sit mua ärsyttää ihmiset, jotka kiukuttelee siitä että Minulla täytyy olla liian helppo elämä kun jaksan ärsyyntyä ja kiukutella tälläsistä. No, niin onki. Entäs sitte :D