Mikä ärsyttää?
Se että oon veli koko vitun maailmalle.
[q]yertle, 27.10.2009 20:38:
Autoilijat jotka ei osaa ajaa sateella
[/q]
Autoilijat jotka ei osaa ajaa
[q]A-E, 15.7.2005 04:30:
Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.
[/q]
JOO KAIKKI! Tää oli varmaan se NeeKeri X mistä ne kaikki muutki on kloonattu :(
On se vaan niin vittumaista ku ne tekee VAAN noita asioita ja on KAIKKI tollasia.
SIEG HEIL!! AM I RITE?
[q]Takyon, 27.10.2009 20:44:
---
yertle, 27.10.2009 20:38:
Autoilijat jotka ei osaa ajaa sateella
---
Autoilijat jotka ei osaa ajaa
[/q]
Mutta sateella se on vielä ärsyttävämpää, koska sitten niistä kärsii niin jalankulkijana, pyöräilijänä, kuin autoilijanakin! Tänään oon jo pyöräillessä saanu vedet jaloille. Sain myös valtavan vesiryöpyn tuulilasiini kun joku urpo ei tajuu et jos ohittaa sateella ja edessä on tyhjä tie ja iso lätäkkö ohitettavan kaistalla, niin varmaan kandeis palata sille kaistalle sitten vasta sen hemmetin valtavan lätäkön jälkeen! Eikä silleen just sen lätäkön kohdalla et kaikki ne vedet singahtaa sen renkaista mun lasiin ja sitten en nää mitään ja AAARGH!
Tänään tuntus olevan sellanen päivä, että saa hakemalla hakea asioita jotka ei ärsyttäis. Argh.
Tällä hetkellä about kaikki.
-Se että olen lihonut ~jopa~ 3 kg, mikä ei vittu edes näy missään, mutta pakko silti olla nälkälakossa ihan vaan sen takia että olen niin epävarma paska, etten ikinä voi olla tyytyväinen itseeni.
-Tietyt ihmiset jotka on niin kangistuneita elämän tyyliinsä, etteivät tajua satuttavansa sillä muita. Ja koska he eivät ymmärrä sitä, niin pakko vaan niellä kaikki ahdistus ja yrittää kauniisti vihjasta jotain, mikä ei johda ikinä mihinkään.
-Reilun viikon päästä olevat 20v synttärit, jolloin jokaiselta sukulaiselta saa taas kuunnella jotain "Vooooooi, sähän olet jo aikuinen" -juttuu. Vitut olen! Älkääkä ostako mulle mitään xl-kokoisia rumia villapaitoja tai h&m:n vitun mamma-alkkareita!
Mua ärsyttää toisinsanoen se, että olen juuri sen verran säälittävä otus, etten ikinä hyväksy itseäni, en koskaan sano suoraan ihmisille silloin kun oikeasti pitäisi ja valitan vielä kaiken lisäksi mun omista synttäreistä.
Meitsi on perseestä.
minä.
[q]Jammailija, 8.1.2008 16:24:
---
Siren, 8.1.2008 14:14:
---
Jammailija, 8.1.2008 13:06:
---
Siren, 8.1.2008 12:58:
Se etten päässy salille. Kerpeleen kortti ei toiminu vaikka pitäs aika loppua vasta 16.1. *täh*
mut huomenna vois vetää HABAHABATSUPTSUP-treenin
---
Mut liittyyx toi ny hauiksiin vai siihen mitä luulen*hih*?
[/q]
HABAHABATSUPTSUP!!
Se että ku kerranki ois lomaa nii sit on flunssassa... että näin!
[q]Takyon, 3.9.2009 20:04:
---
Lumi^^, 3.9.2009 19:53:
---
Takyon, 28.8.2009 15:49:
"Asiakaspalvelijamme ovat edelleen varattuja" 20 sek välein.. Noin 50 kertaa tullu jo
---
Det kostar ingenting att köa.
---
Ei varmaan maksakaan mut kun se tuli ihan oikeesti 20 sek välein niin se alko vituttamaan :D
[/q]
Eini, mut pirun ärsyttävää se on silti. :D
[q]Nana400, 20.3.2006 10:20:
Mua ei ärsytä yhtään mikään. ^_____________________________^ <3<3
Ärsyttääks?
[/q]
Ei.
Elämä ja ihmiset
Viime aikoina pistänyt silmään suomalainen peruskateus.
Kun osalla kansasta ei tunnu olevan mitään käsitystä miten moottoritiellä kuuluu ajaa..
Naapurit, jotka ryhtyvät jympsyttämään sitä ainoaa matonlärppänäänsä tamppaustelineellä kello 8.01 lauantaiaamuna, koska niin saa järjetyssääntöjen mukaan tehdä. Viiden minuutin raivonpurkauksen jälkeen matto lojuu sitten tuntikausia tuulettumassa, hiljaisuudessa... Toivottavasti lokit ehtivät hoitaa hommansa.
Moraalittomat tapaukset!! Ei heru paljoa kunnioitusta moraalittomille teoille..
Nää v#tun järkyttävät helteet !! *hikoil**toktok*
Koskaan ei ole mikään hyvin! Aina on liian kylmä tai liian kuuma! Liian kuivaa tai liian kosteeta! Liikaa lunta tai liikaa siitepölyä! Miksei kukaan tee mitään?
[size=4]PS. ;)[/size]
Aamulla asunto täynnä paskaa, kun yhdellä koirista iski ripuli ja pari muuta teki muuten vaan. Pessy sit mattoja tänään
Tuleppa tänne, on nimitääin niin vilpoista, että pitää huppari päällä talsia!