käytätkö huumeita galluppi

Back to päihdekeskustelu O

[q]Massamuusi, 25.4.2005 22:21:
Ja huumeet ja kaikki muukin tajuntaan vaikuttava on täysin vastoin omaa periaatettani hallita aina itseni mahdollisimman hyvin. Se että menettäisin täydellisesti kyvyn hallita itseäni on minusta suorastaan kauhistuttava ajatus. Toki pidän irroittelusta ja irtiotoista, mutta pitää aina olla mahdollisuus hillitä itseään ja toimia järkevästi jos sellainen tarve iskisi.

Kontrollifriikin päiväkirjat?
[/q]

a clips, a clip clip

...

oikeassa olet asiassasi ja asenteessasi. hioisin vielä snadisti tota repliikkiä,
kontrollin voi säilyttää mainiosti jos ei turaile annoksiaan=) eikä turhaan
breikkaile iltahittejään. ressullakin se määrätään kokoaikaiseksi ja kehotetaan
jatkamaan ohjeiden mukaan kokoajan. aamusta iltaan. unelma:) hahahah

ei cannabis ole mikään huume.

piri on parasta huumetta ja herska on tykeintä.

no huhhuh.

kyllä minäkin lopetin joskus.
mutta siitä nyt on aikaa....

;)

---

no heitäppä sit jotai perusteita hampun / kannabiksen vaarallisuudesta terveydelle, I´m all ears.

-M
[/q]

edelleenkin - >
no eiköhän me kaikki tiedetä se PAHIN peruste miksi hamppua ei tulisi polttaa!!

mässyt ja rasvainen ruoka!

mutta jos pystyy sen pitämään kurissa niin sitten antaa mennä vaan. (itsellä paino lisääntynyt hurjasti ja vaatteet ei enää mahdu päälle :(

tsemmosia... mutta sori offtopic... täällä puhuttiin huumeista eikä hampusta

[q]Massamuusi,
Ja huumeet ja kaikki muukin tajuntaan vaikuttava on täysin vastoin omaa periaatettani hallita aina itseni mahdollisimman hyvin. Se että menettäisin täydellisesti kyvyn hallita itseäni on minusta suorastaan kauhistuttava ajatus. Toki pidän irroittelusta ja irtiotoista, mutta pitää aina olla mahdollisuus hillitä itseään ja toimia järkevästi jos sellainen tarve iskisi.
[/q]

Kannattaa kyllä opetella päästämään irti välillä. Siis ihan ilman huumeita. Esim rakkauden kedoilla telmiessä homma voi kärsiä pahanlaisesti jos yrittää hallita itseään täydellisesti.

[q]mk, 21.4.2005 10:55:
Oliko tupakkakaan vaarallista? Jos siitäkin leipoo jotain.. tai keittää teetä
Mut tuskin monikaan tekee noin.. hehe.. eiksni?
[/q]

Täst tuli mieleen, että eikös nikotiini olekin syötynä vaarallista? Luin joskus jostain, että sellaisella tupakkavedellä vois tappaa ihmisen. Tai jos ei nyt ihan tappaa niin ainakin saada todella huonovointiseksi. Olenko ihan väärässä?

En kyllä itse ainakaan ihan ensimmäisenä alkaisi juomaan jotain tupakkateetä. Ja yäks sitä makua!!

[q]koo,
Täst tuli mieleen, että eikös nikotiini olekin syötynä vaarallista? Luin joskus jostain, että sellaisella tupakkavedellä vois tappaa ihmisen. Tai jos ei nyt ihan tappaa niin ainakin saada todella huonovointiseksi. Olenko ihan väärässä?

En kyllä itse ainakaan ihan ensimmäisenä alkaisi juomaan jotain tupakkateetä. Ja yäks sitä makua!!
[/q]

Nikotiini on myrkky, tosin mikä tahansa aine on - kyse on vain määristä. Kyllähän alkoholivedellä, kofeiinivedellä ja vaikka ihan jäävedelläkin voi tappaa ihmisen. Tai jos ei nyt ihan tappaa niin ainakin saada todella huonovointiseksi.

[q]phanatic, 3.5.2005 19:31:
---
Nikotiini on myrkky, tosin mikä tahansa aine on - kyse on vain määristä. Kyllähän alkoholivedellä, kofeiinivedellä ja vaikka ihan jäävedelläkin voi tappaa ihmisen. Tai jos ei nyt ihan tappaa niin ainakin saada todella huonovointiseksi.
[/q]

No en nyt ihan tota tarkoittanut. Kyllähän millä vaan saa nirrin veks, kun sitä on liikaa.

Tätä tarkoitin: Luin joskus kai jostain historian kirjasta, miten intiaanit alkuksi uskoivat, että valkoiset ameriikan valloittajat olivat kuolemattomia jumalia. He kokeilivat teoriaa juottamalla näille nikotiinivettä (ja tuskin nyt viittäkymmentä litraa kerralla). Valkoiset kuolivat.

Tästä vaan päättelin.

en tiedä tuosta nikotiinin juomisesta mutta tupakkaa syödessähän tulee todella huono olo ja kuumetta, ainakin jotkut ovat käyttäneet tuota kikkana intis ennen leirejä tai niin oon kuullu..

[q]phanatic, 3.5.2005 19:31:

Nikotiini on myrkky, tosin mikä tahansa aine on - kyse on vain määristä.[/q]

"Mikään myrkky ei tapa, jos sitä ottaa tarpeeks vähän"

[q]CM, 4.5.2005 10:23:
"Mikään myrkky ei tapa, jos sitä ottaa tarpeeks vähän"
[/q]

Nimimerkillä kemian labrassa kokeiltua.

[q]Epailija, 21.4.2005 13:23:
---
tomo, 21.4.2005 06:22:
MITÄS
SINÄ KÄYTÄT?

killer-weed

---
En käytä laittomia päihteitä ja laillisistakin jätän alkoholin ja tupakan sikseen. Kofeiinipitoisia juomia tulee nautittua joskus, mutta niitäkin varsin pieniä määriä (suurimmat kofeiiniannokset tähän päivään mennessä ovat n. kaksi Red Bull-tölkkiä päivän aikana). Ainoa humala, jonka mahdollisesti olen kokenut, on sokerihumala.
Nettailu on parasta huumetta.
[/q]

joutu clippaa ku ei ymmärrä.
selostukseksi sinulle syntetian ja sinulle tuotettujen tuotteiden ystävä;
kofeiini, joka rakastamaasi red bulliin ( johon delas jengii siel sveduis)
ahdetaan, saadaan sivutuotteena, eli jämänä bensiinin valmistuksessa.
kokeile sharkkia tai joitain muita ja ihan lasten oikeesti, lopeta toi hyvistely.
se on mulle aivan sama halusin vaan kuulla minkälainen urpo syntyy jos ei rukkaa
mieltä snadisti psykoaktiiveilla. olen pahoillani, tai en, olet väärässä niinkuin kaikki.
ihan sama kuka sen sano: alkoholi on portti muihin huumeisiin, kannabiksella olen
lopettanut kaiken muun (runsaan) käytön. personality, pro choice,, vielä kerran! =)
mä meen ulkomaille mis lainsäädäntö on kondiksessa ja polttelen ties mitä yrttejä ja
teen muuttenkin mitä huvittaa. on ihanaa olla musta lammas, josta pelätään pahinta ja
huolehditaan turhaan. tulen salaa ruotsiin joku päivä puhaltelee passiivisii sun postiluukusta.
addiktoin sut ja olet "koukussa#" pilveen. niinku edellä mainittiin se vittu on yrtti ei huume!!!
onnea valitsemallasi tiellä, niinkuin senseit joskus sanoo.

tomoya yamamoto

tässä sulle bulls red balls

Onhan sitä tämän elämän aikana kaikkee tullu nähtyä :P

[q]tomo, 5.5.2005 05:10:
[/q]
Jotka sattumoisin olivat hasardisti virheellinen tuote-erä, joiden kuolemaan johtaminen ei tietääkseni ollut kofeiinin kanssa paskaakaan tekemistä.

[q]saadaan sivutuotteena, eli jämänä bensiinin valmistuksessa.
[/q]
Saanko tuosta todisteen, en vain tahdo uskoa?

[q]lopeta toi hyvistely.
[/q]
Ja mikä hyvistely. Epailija on tässä forumissa mielestäni niitä eniten fiksusti asiansa ilmaisevia ihmisiä, joten tuollainen kuittaillu on mielestäni turhaa.

[q]se on mulle aivan sama halusin vaan kuulla minkälainen urpo syntyy jos ei rukkaa
mieltä snadisti psykoaktiiveilla.
[/q]
Pahoittelen urpouttani. Paska tsägä.

[q]olen pahoillani, tai en, olet väärässä niinkuin kaikki.
[/q]
Ja oma mielipiteesi on absoluuttinen totuus? Tuollainen argumentointi on sieltä tyhmimmästä päästä.

[q]ihan sama kuka sen sano: alkoholi on portti muihin huumeisiin, kannabiksella olen
lopettanut kaiken muun (runsaan) käytön. personality, pro choice,, vielä kerran! =)
[/q]
Ja koska sinulle on käynyt niin, se on universaali laki?

[q]mä meen ulkomaille mis lainsäädäntö on kondiksessa ja polttelen ties mitä yrttejä ja
teen muuttenkin mitä huvittaa.
[/q]
Please, you have my blessing.

[q]tulen salaa ruotsiin joku päivä puhaltelee passiivisii sun postiluukusta.
addiktoin sut ja olet "koukussa#" pilveen.
[/q]
Missä vaiheessa tällaista on väitetty?

[q]niinku edellä mainittiin se vittu on yrtti ei huume!!!
[/q]
On se ooppiumikin kasvi.

[q]tässä sulle bulls red balls
[/q]

Mitä järkee on käyttää aineita?

[q]Tenechtica, 6.5.2005 20:24:
Mitä järkee on käyttää aineita?
[/q]

Ei sen enempää ku esim. musassa, kuvataiteissa tai nopeissa autoissakaan. Kaikki oman sortin tajunnanlaajentimia tai viihdykkeitä jotka ei mitään konkreettista funktioo palvele.

(clip)
[/q]

Ehkä ei kannattaisi ottaa kantaa tällä foorumilla jos ei ymmärrä - tätä on kuitenkin jo puitu 34 sivua ihan onnistuneesti... Epäilijä tietää mistä puhuu (vaikka meillä onkin ollut erimielisyytemme), joten tuollaisten ylimääräisten kuvien postaaminen on vain merkki heikosta argumentointikyvystä...

Postauksien sisältöön en tässä vaiheessa ota kantaa koska olen varsin kännissä *iloinen**känni* (aiheeseen sopien), mutta muistutan kaikkia yleisesti pitämään postauksensa asiallisina ja aiheeseen sopivina

tomo: epäilyksettä sinullakin on arvokas panos tälle forumille, mutta se otettaneen vastaan paremmin jos puet sen hiukan ystävällisempään muotoon

PS:

[q]sapeli, 7.5.2005 05:04:
Ehkä ei kannattaisi ottaa kantaa tällä foorumilla jos ei ymmärrä[/q]

Luin aluks et ehkä ei kannattais ottaa tällä foorumilla jos ei ymmärrä*muhaha*

ahdetaan, saadaan sivutuotteena, eli jämänä bensiinin valmistuksessa.
[/q]

Kuolintapauksia on ollut muuallakin, mutta niihin on liittynyt muitakin tekijöitä kuin Red Bull, joka ei kofeiinipitoisuudellaan riko mitään ennätyksiä (tölkillisessä on 80mg kofeiinia eli about yhtä paljon kuin kupissa kahvia). Mitä kofeiiniin tulee, niin pääasiallinen keino sen hankintaan on kofeiinin eristäminen teestä ja kahvista (Linkki). Synteettinen valmistaminen on käsittääkseni kalliimpaa, joten sitä ei hirveästi suosita, eikä tämä synteettinen valmistuskaan välttämättä liity bensiiniin mitenkään (en löytänyt tukea väitteellesi mistään). Kukas tässä nyt syyllistyykään propagandaan ja virheellisen tiedon levittämiseen? Googlettaminen riitti näidenkin tietojen hankkimiseen.

Ja ihan aivopähkinänä sinulle: Mitä sitten, vaikka kofeiinia saataisiin jämänä bensiinin valmistuksessa? Kemialliset ominaisuudet ja fysiologiset vaikutukset ovat silti ihan samat. Ei alkuperä määrää terveellisyyttä, vaan aineen itsensä ominaisuudet.

[q]
kokeile sharkkia tai joitain muita ja ihan lasten oikeesti, lopeta toi hyvistely.
[/q]

Mikä sharkista tekee erikoisen? Siinäkin on nimittäin kofeiinia. Entä miksi hyvistely pitäisi lopettaa? Granted, sillä ei saa naisia ja helvettiin tässä ollaan ateisti-agnostikkona muutenkin menossa, mutta tämä ylemmyydentunne on kyllä sen arvoista. *g*

[q]
se on mulle aivan sama halusin vaan kuulla minkälainen urpo syntyy jos ei rukkaa
mieltä snadisti psykoaktiiveilla.
[/q]

No jos sellaista haluat kuulla, niin ole hyvä ja tutustu myös noihin about 2000 muuhun viestiini. Saat vähän enemmän materiaalia tutkimukseesi.

[q]
olen pahoillani, tai en, olet väärässä niinkuin kaikki.
[/q]

Minkä suhteen?

[q]
ihan sama kuka sen sano: alkoholi on portti muihin huumeisiin, kannabiksella olen
[/q]

Personality? Vedät huumeita kuten lukuisat muutkin. Vaahtoat huumeiden puolesta ja huumevastaista propagandaa vastaan kuten lukuisat muutkin. Ei tämä minusta tunnu kauhean persoonalliselta, etenkään kun et tee sitä kovin asiallisesti tahi faktapohjaisesti. Jos haluat oppia miten järkevämmän huumepolitiikan puolesta voi argumentoida laadukkaasti, niin ehdotan, että tutustut threadiin vähän tarkemmin. Täällä on useammallakin henkilöllä ollut luettavan arvoista sanottavaa asian tiimoilta.

[q]
mä meen ulkomaille mis lainsäädäntö on kondiksessa ja polttelen ties mitä yrttejä ja
teen muuttenkin mitä huvittaa.
[/q]

Herra on hyvä vaan.

[q]
on ihanaa olla musta lammas, josta pelätään pahinta ja huolehditaan turhaan.
[/q]

Voi, en välitä sinusta läheskään tarpeeksi huolehtiakseni sinusta.

[q]
tulen salaa ruotsiin joku päivä puhaltelee passiivisii sun postiluukusta.
[/q]

Meillä on postilaatikko.

[q]
addiktoin sut ja olet "koukussa#" pilveen. niinku edellä mainittiin se vittu on yrtti ei huume!!!
onnea valitsemallasi tiellä, niinkuin senseit joskus sanoo.
[/q]

Niin kuin edellä on perustellusti mainittu: yrtti on huume. Ja voi lol, jos passiivinen pilvenpolttelu olisi postiluukkumäärissä koukuttavaa, niin olisin jo koukussa. En kuitenkaan ole heittänyt mitään kommenttia sinulle tämän tiimoilta, joten turhaan vaahtoat. En tiedä poltteletko liikaa vai liian vähän, mutta johonkin suuntaan olisi ehkä parempi tehdä muutos.

Edit: Typoil

en käytä..enkä tule käyttämään..*eiei*

en... oon tarpeeks sekasin ilman aineitakin, nautin olostani kun hallitsen itseni täysin, en myöskään juuri käytä alkoholia sen takia, lisäks, mulla on aina hauskaa selvinpäinkin

O