käytätkö huumeita galluppi
ts. jätän vastaamatta ; )
epailija. satunnainen mr. off topic.
äläs puutu tähän tollasella kommentilla.
pakka auki ja kamat pöytään. MITÄS
SINÄ KÄYTÄT?
killer-weed
[q]Epailija, 18.4.2005 14:47:
---
Mark, 18.4.2005 14:27:
no heitäppä sit jotai perusteita hampun / kannabiksen vaarallisuudesta terveydelle, I´m all ears.
---
No lyhyesti: Minkäänlaisten aerosolihiukkasten hengittäminen keuhkoihin ei varsinaisesti edistä terveyttä. Haitallisuuden suurusluokasta ei ole ainakaan minulla mitään tarkkaa tietoa ja koska hiukkaskoko vaikuttaa tähänkin, niin kyse ei ole mistään yksiselitteisestä asiasta. Isot hiukkaset saattavat tukkia keuhkoissa pieniä verisuonia ja heikentää keuhkojen toimintakykyä pienten hiukkasten kulkeutuessa syvemmälle ja aiheuttaen mahdollisesti vielä suurempia tuhojaan muualla. Asiaa tutkitaan, jotta saataisiin selvyyttä kunkin hiukkaskokoluokan haitallisuuteen, mutta joka tapauksessa poltetun hampun savun hengittäminen keuhkoihin ei siis ole mikään terveysreissu.
[/q]
kuka vittu on puhunut/kirjoittanut polttamisesta. ihan sama ehkä joku.
syö kakkua ja pidä turpas kiinni. vittu tollaset naiivit paskakommentit
saa mut niin hermostumaan. otappas google käteen ja rupea opiskelemaan.
jos haluat jauhaa tota antihatsipropagandaa, niihin löytyy hyvistely-
foorumeita muualta.
[q]tomo, 21.4.2005 06:30:
foorumeita muualta.
[/q]
Tupakka: paha paha
Alkoholi: paha paha
Kannabis: Hyvä hyvä lääkeyrtti lääkeyrtti
Aika siistiä että on olemassa päihde jolla on vain yksiselitteisen positiivisia vaikutuksia.
OTA SE PUSSI POIS PÄÄSTÄ. Mitä vitun propagandaa? Tuo sinun mustavalkoinen ajattelu kyllä kiteytyy tuossa hakaristi-kuvassa.
[q]TERO-EERO, 21.4.2005 07:19:
Aika siistiä että on olemassa päihde jolla on vain yksiselitteisen positiivisia vaikutuksia.
OTA SE PUSSI POIS PÄÄSTÄ. Mitä vitun propagandaa? Tuo sinun mustavalkoinen ajattelu kyllä kiteytyy tuossa hakaristi-kuvassa.
[/q]
Heh, toi onkin hassua, miten tietyt tyypit ei osaa suhtautuu..hmm..kiihkottomasti, vaan puolustelua puolustelujen perään. Ja vaikka se kannabis onkin alkoholia ns terveellisempää, niin ei sekään taida täysin vaaratanto olla. Ja tavallaan, miks edes pitää vertailla noinkin erilaisia päihteitä? Mutta se mikä taitaa ratkaista, on käyttökertojen määrä ja tiheys, sekä annokset. Jos siis mietitään tota vaarallisuutta.
[q]tomo, 21.4.2005 06:30:
foorumeita muualta.
[/q]
PIlvenpoltto vaikuttaa mm. siihen että selvinpäin on ihmisellä hermot kireämmällä, joten erilaisten erimielisyyksien hoitaminen rauhanomaisesti saattaa olla vaikeaa ennen kuin on tuon upean täydellisen päihteen avulla rauhoittunut. Ja sen jälkeen sitä ei tarvitsekaan hoitaa ku "ei enää jaksa" tai se "ei enää häiritse"
En mä suoraan oo mitään huumeita vastaan, mut mun mielestä on yhtä älytöntä syyttää vastustavaa propagandaa, kuin ylistää jotain ainetta vastaavalla tavalla. Kyllä kannabiksen käyttö on pilannut monta ihmistä lähipiiristäni siinä missä viinanjuontikin.
Vaaratonta huumetta (incl. alkoholi) vaan ei ole ja se ehkä kannabiksen suurin ongelma on, koska kun ihminen ei joudu kärsimään käytön jälkeen fyysisesti ei hän niin helposti tajua päihteen jatkuvan käytön seurauksia.
Kannabis liikaa käytettynä tekee ihmisestä todella passiivisen ja aikaansaamattoman, mikä taas saattaa johtaa masennukseen, koska "ei saa mitään aikaiseksi". Ja juuri noiden satunnaisellä käytöllä esiintymättömien haittavaikutusten takia moni käyttääkin sitä ihan liikaa..
edit: Jos koittais väsyneenä lukee läpät vähä tarkemmin ja sisäistääkin ne :D
[q]serotonot,
Vai pelkkiä positiivisia vaikutuksia :D
[/q]
mie ymmärsin kyl et TERO-EERO sano sen läpällä. ainakin kun vertaa tota lopputekstiä tuohon quitattuun...
[q]serotonot, 21.4.2005 08:12:
---[/q]
Lueppa tuo minun reply uudestaan vastauksena tuohon Tomon viestiin.
Sarkasmi ja intter-netti
[q]blender, 21.4.2005 08:18:
---
serotonot,
Vai pelkkiä positiivisia vaikutuksia :D
---
mie ymmärsin kyl et TERO-EERO sano sen läpällä. ainakin kun vertaa tota lopputekstiä tuohon quitattuun...
[/q]
totta. menipäs aamuväsymyksessä sarkasmi ihan ohi.
kiitos vinkistä :D
Klubitus on väärinymmärrettyjen postausten kehto.
Ja huumetopikeissa se vaan korostuu
Oliko tupakkakaan vaarallista? Jos siitäkin leipoo jotain.. tai keittää teetä
Mut tuskin monikaan tekee noin.. hehe.. eiksni?
Ilma jota me hengitetään on vaarallista, jos sitä piikittää kuolee!!
[q]mk, 21.4.2005 10:55:
Klubitus on väärinymmärrettyjen postausten kehto.
Oliko tupakkakaan vaarallista? Jos siitäkin leipoo jotain.. tai keittää teetä
[/q]
Nuuska, joka valmistetaan samast ku tupakka mut siihen laitetaa vettä, suolaa, E422, E1520 ja E500 maku,kosteuden ja happamuudensäätö aineita sekaan.
Tää taas aiheuttaa sydän ja verisuoni sairauksii
[q]Fyraett, 21.4.2005 12:01:
Nuuska, joka valmistetaan samast ku tupakka mut siihen laitetaa vettä, suolaa, E422, E1520 ja E500 maku,kosteuden ja happamuudensäätö aineita sekaan.
Tää taas aiheuttaa sydän ja verisuoni sairauksii
[/q]
Juu toki ystävämme Nikotiinihan se sielläkin on. Pointtini taas ei ollut tuo vaan se että tupakan polttaminen on huomattavasti epäterveellisempää kuin esimerkiksi nikotiinipurkka(ei tullut mitään "hippipulla" tupakkavalmisteita mieleen). Nuuskasta en halua edes puhua Yöh..
*tyhmää kun aina joutuu toistaan ja vääntään rautalankaa*
[q]tomo, 21.4.2005 06:22:
epailija. satunnainen mr. off topic.
äläs puutu tähän tollasella kommentilla.
pakka auki ja kamat pöytään. MITÄS
SINÄ KÄYTÄT?
killer-weed
[/q]
Satunnainen mr. off topic? Right-o, daddy-o. Viihdytän sinua vastaamalla kysymykseesi. En käytä laittomia päihteitä ja laillisistakin jätän alkoholin ja tupakan sikseen. Kofeiinipitoisia juomia tulee nautittua joskus, mutta niitäkin varsin pieniä määriä (suurimmat kofeiiniannokset tähän päivään mennessä ovat n. kaksi Red Bull-tölkkiä päivän aikana). Ainoa humala, jonka mahdollisesti olen kokenut, on sokerihumala.
Toiseen ah niin laadukkaaseen postaukseesi en puutu kuin viittaamalla Tresin postaukseen, joka sinunkin varmaan kannattaisi lukea läpi ihan ajatuksella.
Nettailu on parasta huumetta.
en käytä mutta kyllä sitä kokeiltu on jotakin...
[q]Epailija, 21.4.2005 13:23:
Satunnainen mr. off topic? Right-o, daddy-o. Viihdytän sinua vastaamalla kysymykseesi. En käytä laittomia päihteitä ja laillisistakin jätän alkoholin ja tupakan sikseen. Kofeiinipitoisia juomia tulee nautittua joskus, mutta niitäkin varsin pieniä määriä (suurimmat kofeiiniannokset tähän päivään mennessä ovat n. kaksi Red Bull-tölkkiä päivän aikana). Ainoa humala, jonka mahdollisesti olen kokenut, on sokerihumala.
Toiseen ah niin laadukkaaseen postaukseesi en puutu kuin viittaamalla Tresin postaukseen, joka sinunkin varmaan kannattaisi lukea läpi ihan ajatuksella.
Nettailu on parasta huumetta.
[/q]
Respectit sulle.
kahvitauko!
nuuskaa on tullut käytettyä 3:sen vuotta.. tupakkalain myötä sen hankkiminen vaan on vaikeutunu.. :( kun pelaa jääkiekkoo on pakko käyttää nuuskaa kuuluu imagoon! :P
---
tomo, 21.4.2005 06:30:
foorumeita muualta.
---
[/q]
ei ole pussi päässä, sinulla pitäisi olla;) ymmärräthän että se risti on hauska (minun sairaalla huumorintajullani) ja tarkoitettu ruotsalaiselle ystävällemme, jonka nimeä en muista. hahahah. ja sen löysin kun googletin swedish nazi ja toi oli eka mitä tuli.. ja rööki on hyvää ja bissekin maistuu. en mä oo kannabisti vaan kaikkinisti! hahahahaha :D HOL suosittelen muuten polttamaan ammoniakintonta röökiä. kokeilkaa vaihtoehtoja ja löydätte oikean varmasti. tietääkseni niitä on enää muutama merkki..
ootte te kyllä yksiä---... hahahahah :D oikeastaan helpotan oloanne sillä, että ihan sama mulle. mä teen muutakin ku mitä mutsin mielest oli ok.... hahahahahaha mustavalkoinen ajattelu, no vittu mä oon suomalais-jaappanilainen. kai mä nyt oon mustavalkoinen tai sitten keltainen kesäisin-.- ;)
taikuri tomo hiljenee sekunniksi ja nyt vastaan muiden kommentteihin.
Itse en pidä edes alkoholista. Minulla on hauskaa oikeassa seurassa, alkoholi ja muut aineet ei auta siihen koska se on vain keinotekoinen tilapäinen harhatila. Jos on oikeasti hauskaa niin se ei mene ohi silloin kun aine poistuu elimistöstä vaan siitä jää hyvä mieli oikeasti.
Ja huumeet ja kaikki muukin tajuntaan vaikuttava on täysin vastoin omaa periaatettani hallita aina itseni mahdollisimman hyvin. Se että menettäisin täydellisesti kyvyn hallita itseäni on minusta suorastaan kauhistuttava ajatus. Toki pidän irroittelusta ja irtiotoista, mutta pitää aina olla mahdollisuus hillitä itseään ja toimia järkevästi jos sellainen tarve iskisi.
Kontrollifriikin päiväkirjat?