käytätkö huumeita galluppi

Back to päihdekeskustelu O

[q]Epailija, 9.5.2005 14:38:
helvettiin tässä ollaan ateisti-agnostikkona muutenkin menossa, mutta tämä ylemmyydentunne on kyllä sen arvoista. *g*

[/q]

Vähän pääsi nyt kyllä absurdi lause :)

Aiheeseen palatakseni, järkkyä katsella kuinka porukat täällä vaahtoaa stimuista (stimulanteista) ja sit vetää kaikessa rauhassa joka helvetin päivä näitä 'laillisia' stimuja. Mekaniikka on kuitenkin sama ja haitat molemmilla puolilla lähes yhtä selkeät! Itseasiassa häilyvämmät haittavaikutuslistaukset on näissä laillisen puolen tuotteissa, koska niitä ei edes samanlaisella innolla tutkita.

Yleensä huumeidenkäyttäjät annostelevat käyttämäänsä ainetta sillee 'narkoottisen tason' rajoille ja ylitse. Jotta siis saadaan toivottu vaikutus. Ihan yhtä lailla sokeria tai kahvia voi vetää reippaammin ja saada siitä tärinät, mikä ikinä nyt sattuu venettäsi keikuttaan.

Eli hieman nyt suhteellisuudentajua peliin ja tarkastelemaan asiaa 'without eyes clouded by hate'.

P2P verkoista ja torrenttina löytyy jenkeissä televisioitu dokumentti 'Bullshit - War On Drugs', jonka katsomista kyllä suosittelen kaikille. Siinä asiaa nimenomaan tutkitaan realistiselta kannalta, ilman kiihkoiluja.

Kylläpä tuota on pärjänny ilmankin... kohta ollut ilman alkoholiakin vuoden, ja meno vaan paranee...*jiihaa*

Mun mielestä parhaat kiksit tulee parilla siiderillä. . Sitten jaksaa reivata vaikka koko yön lävitse..

Ainakin mä jaksan.

Spiid siider ...

Oon muutenkin jo niin liimoissa ja pönttö sekasi ettei tartte.

Tälle hattivatille parasta huumetta on hyvä porukka ja ilonen mieli mitään muuta tarvii..

Krapulakeijun kutsuminen on sitten eri keikka..

EN KÄYTÄ! Mutta poltan joskus kukkaa.. kannabista siis!

[q]SamHard, 19.5.2005 19:51:
[/q]

Ah, mitä ihania kiistoja tästä lausahduksesta saiskaan aikaseks...

[q]koo, 19.5.2005 19:58:
---
SamHard, 19.5.2005 19:51:

---

Ah, mitä ihania kiistoja tästä lausahduksesta saiskaan aikaseks...
[/q]

Heh.. niinpä varmasti=)

[q]kinder, 19.5.2005 19:47:
Tälle hattivatille parasta huumetta on hyvä porukka ja ilonen mieli mitään muuta tarvii..
[/q]

Tarttuuks ilonen mieli?

No en! Mä oon viihdekäyttäjä ja sitä ei lasketa!

[q]AnderS, 24.5.2005 16:15:
Mä oon viihdekäyttäjä ja sitä ei lasketa!
[/q]

Juon viikonloppuisin, en siis käytä alkoholia.

Juon pari kertaa vuodessa pari bissee. :) En polta tai käytä muita huumeita.

[q]Astaroth, 24.5.2005 16:20:
---
AnderS, 24.5.2005 16:15:
Mä oon viihdekäyttäjä ja sitä ei lasketa!

---

Juon viikonloppuisin, en siis käytä alkoholia.
[/q]

Ootko sä aina yhtä tosikko?

[q]AnderS, 24.5.2005 16:22:
[/q]
Sarkasmi meni ohi

[q]Astaroth, 24.5.2005 16:25:
---
AnderS, 24.5.2005 16:22:

---

Sarkasmi meni ohi
[/q]

Ei ollu sun vika, mä vasta harjoittelen :D

[q]Lopsteri Produktio, 23.5.2005 20:03:
---
kinder, 19.5.2005 19:47:

---

Tarttuuks ilonen mieli?
[/q]

Kyllä vain.Sen takia hakeudun hyväntuulisten ihmisten luo jos ittee vahingos kiukuttaa

Muigeet, muigeet;D

erittäin mielenkiintoista: yli 38% tahan galluppiin vastanneista käyttää huumeita. ..how come :o

[q]x@c, 29.5.2005 15:21:
erittäin mielenkiintoista: yli 38% tahan galluppiin vastanneista käyttää huumeita. ..how come :o
[/q]
Osa pistää tuohon huumekategoriaansa alkoholin,nikotiinin,kofeiinin tai muuta vastaavaa

O