Postaa tänne kun pöpö iskee
köh köh..
Lievässä kuumeessa killan bileisiin soittamaan.. 12-14 putelia siideritä (0.33) hoiti tehtävänsä paremmin kuin hyvin. Armoton kanuuna seuraavana päivänä (eilen), ja flunssakin oli iha mukava :P
Nyt on kurkku hellänä..
Eilen aioin laittaa topicin pystyyn samasta asiasta.
Tiistaina tuli oksennustauti. Kerran laattasin oikein kunnolla, sen jälkeen 38 kuumetta ja maha kurisi ja murisi, mutta oksennusta ei enää tullut, vaikka se olisi luultavasti helpottanut. Sama virus(?) taisi tehdä silmillekin jotain, kun verisuonet katkeilleet silmistä ja taitaa silmätulehdus iskeä.. tai ainakin silmät näyttää hurjalle :) ja kutisevat.
Mulla jo neljättä päivää flunssa. Kuumehuippu oli toissapäivänä 38,6. Ei oo mikään voittajaolo.
Täällä menossa toinen päivä sängyn pohjalla. Aika zombie olo... ihana flunssa!! :sad:
ma asti ollut flussa päällä ja sitä on paranneltu jotta pääsisi kuulemaan oakieta ... olo on nyt kohtalainen, mutta tulee silti rauhallinen ilta :(
Mä en oo ollut 2 vuoteen kipee. Kauhulla odottelen. :panic:
ei mullakaan varsinaisesti mitään sekokuumetta ollu moneen aikaan, välillä tälläisiä flunssia ja yskäjuttuja
Mulla juhannusaattona iski yhtäkkiä 39 -asteen kuume. Just ku olis pitäny lähtee Raumalle tsekkaan Deep Dish... :crybaby: nooh.... kyllähän sitä enemmin jäi kämpille ku menetti ton ainutlaatuisen tilaisuuden.... fiddu :) ehkä sit seuraavas elämäs...
Mulla oli viime jouluaattona 40,4 astetta kuumetta.
Illan olin yksin himassa.
EN suosittele!
Kaveri sano keväällä samoin ja olikin parin kuukauden flunssassa sen jälkeen.
Syyskauden eka omakohtainen räkätauti alkoi maanantaina, tiistai ja keskiviikko menivätkin sitten kotona kuumeillessa, eilen ja tänään pääsikin taas duuniin. Räkää on kyllä edelleen siinä määrin, että aivolimojen poistopäivät jatkuvat vielä pitkään.
Äh, nokka tukossa, maha kipee ja pää kipee jatkuvasta niistämisestä. Nukkuminen onnistuu suu auki -> aivan kaamea jano aamuisin. Toivottavasti nyt ei iske pahempi kuume tai mitään. Ei ole onneksi kuumemittaria kotona.
vittu.
nyt se iski. perkele. tai siis aamulla.
kurkku kipeä, nenä tukossa...
ei näin.
nyt se iski. perkele.
:eek:
onks sillä yhtä komeet lihakset ku mitä yleensä luullaan??
edit: ilmeisesti ku se sut sai iskettyä, stupid me.
Postaus.
Tähän aikaan la-illasta pitäs olla jo pienissä mutta kattelenpa nuhasena matsia.
No niin kesä piti olla ja jo toista v#itun kertaa kipeänä. Ei pysty edes soittaa kunnol, ku kaikki musa kuulostaa siltä ku ois vaahtokumi-earit päässä. S..tana!
_o/
Nenä tukossa, korvat lukossa, kurkku kipeä, vähän kuumetta ja joka paikkaa kolottaa. Puhti täysin pois, hyvä että jaksaa keittiöstä hakee jotain syömistä :(
No ei tää ny pöpö o !
Niskat vähä paukku, loppuviikko saikkuu ja lähete niskaranka -kuvauksiin :heart:
köh köh..
perskele, pääsi pöpö iskee.. kämppiksen vika :(
tulee taas villasukka+tee-viikonloppu :mad:
no, 4h töitä viel..