Postaa tänne kun pöpö iskee

Back to yleinen keskustelu O

huh, heräsin tänään ja join pari kuppia kahvia, poltin tupakan ja yritin syödä vähäsen mut ei oikein menny alas, sitten parin tunnin päästä alkoi oksettaa ihan perkeleesti, ei pysty polttaa kessua eikä syödä, nyt on ihan vitunmoinen kuume, kotona kaikki patterit täysillä ja vaatteita päällä mut silti helvetin kylmää.. kurkku ei oo kipee ei mitään semmost tavallist flunssan merkkei, lihakset tosi kipeit niskan aluella ja muuten ihen imeellinen olo.. mikä mul ooikein on??

Quote by Faini
mikä mul ooikein on??

Lopettaisit tupakanpolton, hölmö! :mad:

Quote by Blondie
Quote by Faini
mikä mul ooikein on??

Lopettaisit tupakanpolton, hölmö! :mad:

Minen edes tienny että Anton polttaa... :eek:

Mut yhdyn kyllä Blondien sanaan...
Lopeta ihmeessä.
Ainakin päivittäinen sauhuttelu.
Baari/kännitupakointi onkin asia erikseen. :D

_:(/

Kurkku kipeenä ja kuumeinen olo. Joka kevät käy näin :/

Quote by Juki54
_:(/

:( Sinäkin.

ite perjantaista asti kuumeessa.

Quote by Faini
huh, heräsin tänään ja join pari kuppia kahvia, poltin tupakan ja yritin syödä vähäsen mut ei oikein menny alas, sitten parin tunnin päästä alkoi oksettaa ihan perkeleesti, ei pysty polttaa kessua eikä syödä, nyt on ihan vitunmoinen kuume, kotona kaikki patterit täysillä ja vaatteita päällä mut silti helvetin kylmää.. kurkku ei oo kipee ei mitään semmost tavallist flunssan merkkei, lihakset tosi kipeit niskan aluella ja muuten ihen imeellinen olo.. mikä mul ooikein on??

korkea kuume ja niskakipu. :( Soita varmuuden vuoksi terveyskeskukseen, jos jatkuu.

Quote by Timce
Quote by Faini

korkea kuume ja niskakipu. :( Soita varmuuden vuoksi terveyskeskukseen, jos jatkuu.

oisko ruokamyrkytys tai migreeni?

Mulla oli ruokamyrkytyksessä noita samoja oireita. Aivokalvontulehdus on vissiin vähän liian kaukaa hauettu. :scared:

edit: MUTTA EN LÄHDE ENEMPÄÄ ARVAILEMAAN, KUN EN OLE MIKÄÄN LÄÄKÄRI.

Keuhkoputkentulehdus :what:

Enpä ollut varustautunut kunnolla parin viime päivän lumisateeseen, ja tänään on koko aamupäivän ollut kamala flunssapäänsärky. Yleiskunnossa olisi varmaan parantamisen varaa, pari viikkoa sitten oli influenssapöpökin vierailulla :(

Vatsapöpö iski aamulla :( Vatsaa polttaa,närästää ja niveliä kolottaa.

Yllätys et just viikonlopuks pökkäs tän :mad:

Wittu, ollu nyt reilun viikon sisällä varmaan kaikki liikkeellä olevat taudit, vuoden taudit samassa paketissa..
Ensiks korvatulehdus/kuume -> vattatauti -> yskä -> nuha -> yskä uudelleen :(

no onneks alkaa helpottaa :what: ..ehkä

unohtanu tätäkin käyttää. :scared:

noin kaks viikkoa nenä vuotanu ihan käsittämättömästi ja välillä kurkku tuntunu siltä että pitäis repiä se irti tai jotain. kaikki alko kurjasta hostellista amsterdamissa. :-/ kylmä ku mikä. ehkä tää heinäkuun puoleen väliin mennessä loppuu tää nenän vuotaminen. :angry:

Jaha, vasempaan silmään sitten iski joku tulehdus tjsp. Tai no, itseasiassa itse silmä on täysin ok, mutta alaluomi on ärtynyt, helvetin turvonnut ja painaa tästä syystä itse silmämunaa aikasta paskamaisesti ja osittain kivuliaasti. Eipä sit muuta kuin päivystykseen.

yli 38c massive!

Viimeyönä mä näin häröimmät unet mitä olen koskaan nähnyt. Olisinpa saanut videokameralle.

Joku outo pöpö vaivannu jo 4 päivää. Tänään työterveydenhuoltoon.

Kurkku on niin saatanan kipeä ja nieleminen vaikeaa ja yöllä meinaa tukehtua limaan. Mutta ei mitään muita oireita flunssasta.

Quote by akir0
Joku outo pöpö vaivannu jo 4 päivää. Tänään työterveydenhuoltoon.

Kurkku on niin saatanan kipeä ja nieleminen vaikeaa ja yöllä meinaa tukehtua limaan. Mutta ei mitään muita oireita flunssasta.

quoteenpa sua tuolta toisesta topikista:

Tänään ohjelmassa:

Auton pesu
Auton vahaus
Kovan katon poistaminen
Kampauksen sekoittaminen

:rolleyes:

^ :D

Mullakin joku ihme pöpö
( leivoin muffinseja ! )
NAMNAM !!!

Quote by JussiS

Joo, vahasin ja pesin auton, mut kattoa en ottanu pois. Ja tosiaan oon ollu jo perjantaista asti kipeä.

Mut 2 päivää saikkua kolahti ja otettiin testit. Kuulemma kuitenki joku virus-peräinen, eli lähtee aikanaan.

köh köh..

perskele, pääsi pöpö iskee.. kämppiksen vika :(
tulee taas villasukka+tee-viikonloppu :mad:

no, 4h töitä viel..

O