Postaa tänne kun pöpö iskee

Back to yleinen keskustelu O

Koko yö oksennusta ja pakki sekasin, nyt viiltävä vatsakipu.

Lapsiperhe ei tervettä päivää näe. Muut kyllä kunnossa, mutta mulla rintaa raastava yskä ja kuumettakin pikkasen. Päätin kuitenkin että tämä päivä vedetään kunnialla, vaikkakin puolikuntoisesa, läpi. Kuoronjohtaja menee naimisiin ja kirkkoon pitää mennä, illalla odottaa isoäidin 90v. kekkerit. Huomenna sairastan.

En tiedä mikä ihmeen sydeemi oli menossa aamulla, kun nokka oli muurattu umpeen ja kuumetta 37,7. Nyt on aivan terve olo. Työpäivä meni kyllä nopsaan sivu suun.

Vasta kuukausi sitten oli räkätauti ja eilen iski kuume: jokaista lihasta, jännettä, luuta ja ydintä jomottaa kuin pahoinpitelyn jäljiltä ja paleltaa koko ajan. En muistanutkaan että kuume on näin perseestä, eihän näistä sairaslomapäivistä oo mitään iloa kun ei jaksa muuta kuin maata sängyn pohjalla uikuttamassa.

Suurimman osan flunssista pystyy välttämään tarkalla käsihygienialla. Ja yleensäkin suurimman osan tartuntataudeista pystyisi välttämään. En ole saanut kuluneena talvena yhtään tartuntaa ja olen kiinnittänyt siihen huomiota (no eipä mulla viime aikoina muutenkaan niitä niin paljon oo ollu mutta kuitenkin), paitsi nyt kun piippu kiersi viime viikonloppuna niin sen jälkeen on ollut kurkku vähän kipeä.

jotai pöpöjä täs o jo pari kertaa talven aikana ollu ja nyt vissiin onnistuin viikonloppuna vähän vilustumaan.. jännä kyl ettei taaskaan tahdo oikein kuume nousta vaikka aika jyrän alle jääny olo onkin. nenä nyt on iha ummessa ja kröhää löytyy kans.

Jeh, eiköhän se vuoden ainoa kuumetauti noussut eilen illalla :hearts: vitttu

aamul herätessä kurkku oli mukavan kipeä, nenä aivan tukossa ja ääni lähteny. kattellaa nyt mihin tä etenee.:D

piti hakea oikein elämäni ensimmäinen sairasloma. veto poissa, kurkku kipee, nenä valuu, korvat lukossa mutta ei kuumetta juurikaan.

Iski sitten A-streptokokin aiheuttama nielutulehdus. Kuume nousi aamupäivän 37,3sta 39,4ään vaikka kiskoin vähän buranaa samalla. Onneks olin kärppänä samantien lekurilla niin pysty heti alkaa pommittaa bakuja penisilliinillä :)

vaihteeks tällänen perus loka/marraskuun flunssa päällä. yskä rupee onneks jo pikkuhiljaa helpottaan.

O