Postaa tänne kun pöpö iskee

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Caro²
Nyt on iskeny runkkupöpö..

sullakin.. onkohan niitä nyt liikkeellä :confused:

Olenkohan ihan friikki kun mulla ei ole ollut kuumetta sitten vuoden -94 tms.

Flunssakaan ei ole iskenyt kunnolla pariin vuoteen. Epäilen syyksi terveellistä ruokavaliotani (paljon tuoreita kasviksia ja vihanneksia, joskus jopa elävää ravintoa jne.).

Kaikkea muuta kremppaa ja vaivaa onkin sitten. :rolleyes:

Quote by Karo
...joskus jopa elävää ravintoa jne.).

Spermaa ei lasketa eläväksi...

Quote by Caro²
Quote by Karo
...joskus jopa elävää ravintoa jne.).

Nyt kuule.

Quote by timppa^
Quote by Caro²

Nyt kuule.

o/

Ehkä ei pöpö, mutta vähintäänkin yhtä suuri vitutus...polvi meni paskas eilen ja tänään olis kauan odotettu RinneRadion keikka...ja väliinhän se jää, kun ei pysty edes kunnolla paskahuusiin ryömiin... :angry: :crybaby:

Yritti iskee mut vodka russian tappoi sen

Kohta viis päivää jo ollu nuha. Kunpa ei vaan kehittyis flunssaksi saati korvatulehduksksi, mihin mulla on ollu taipumusta :(

ei oo ikinä ollut niin kiva fiilis kuin viime tiistaina:
Lähtötilanne: flunssa menossa ohi, nenästä tulee räkää kohtalaisesti..
Fiilis et kaikki ei oo ihan kohillaan, koska näkö ei pelaa normaalisti, minin silti ostaa mutanteilta pizzaa... sit tulikin seuraavaks sitä syödessä hullu hedari joka voimistui niin että päätin yrittää nukkua jo 7 aikaan illalla...
Noh heräsin sitten n. 9 aikaan ja päänsärkylääkkeestä huolimatta hedarista tuli ihan hullu -> rupes oksettaa... juoksen vessaan ja laattaan lavuaarin tukkoon ja täyteen... laattailen lisää suihkun lattiakaivoon... hillittömän paha haju... ARGH.

Noh siinä sitten huiskin suurimmät rämmäleet siitä lavuaarista pesupallolla lattaikaivoon ja sitten rupesin aivan tajuttoman hedarin avustuksella tyhjentää lavuaarin hajulukkoa ämpäriin, välillä piti tietysti niistää nenää ja koko operaation ajan palelin ja tärisin ihan osmona... siin hajulukkoa availles koko latia oksennuksessa rupes kelaa miten hyvin asiat yleensä on... :panic:

Quote by Remotion
ei oo ikinä ollut niin kiva fiilis kuin viime tiistaina:
Lähtötilanne: flunssa menossa ohi, nenästä tulee räkää kohtalaisesti..
Fiilis et kaikki ei oo ihan kohillaan, koska näkö ei pelaa normaalisti, minin silti ostaa mutanteilta pizzaa... sit tulikin seuraavaks sitä syödessä hullu hedari joka voimistui niin että päätin yrittää nukkua jo 7 aikaan illalla...
Noh heräsin sitten n. 9 aikaan ja päänsärkylääkkeestä huolimatta hedarista tuli ihan hullu -> rupes oksettaa... juoksen vessaan ja laattaan lavuaarin tukkoon ja täyteen... laattailen lisää suihkun lattiakaivoon... hillittömän paha haju... ARGH.

Noh siinä sitten huiskin suurimmät rämmäleet siitä lavuaarista pesupallolla lattaikaivoon ja sitten rupesin aivan tajuttoman hedarin avustuksella tyhjentää lavuaarin hajulukkoa ämpäriin, välillä piti tietysti niistää nenää ja koko operaation ajan palelin ja tärisin ihan osmona... siin hajulukkoa availles koko latia oksennuksessa rupes kelaa miten hyvin asiat yleensä on... :panic:

:eek: Kävitkö lääkärissä episodin jälkeen?

Quote by Juki54

En, meinaatko et ois kannattanut? :confused:

Quote by Remotion
Quote by Juki54

En, meinaatko et ois kannattanut? :confused:

No kyllä mä ainakin menisin. Eihän siitä mitään haittaakaan ole.

No ois ehkä pitänyt mennä... enää ei jaksa stressaa

Quote by Remotion
No ois ehkä pitänyt mennä... enää ei jaksa stressaa

Toihan on ihan selkeä migreeni, varsinkin jos näkökyvyn heikkeneminen johtui sellaisista sahalaitaisista "valoista" silmässä.

Itsellä alkaa migreenikohtaus juurikin noin, että näkö heikkenee varsinkin vasemmasta silmästä. Silloin ei vielä ole huono olo tai pää kipeä, mutta tietää et nyt mahd. nopeasti kotiin, ja tuota itse kohtausta odottamaan.

Quote by miikkaL
Toihan on ihan selkeä migreeni, varsinkin jos näkökyvyn heikkeneminen johtui sellaisista sahalaitaisista "valoista" silmässä..

Ei ollu kyllä semmosta, vaan pelkästään sumenemista. Tod.näk mulla on niskat niin jumissa että aiheuttaa tommosta...

Quote by Remotion
Quote by miikkaL
Toihan on ihan selkeä migreeni, varsinkin jos näkökyvyn heikkeneminen johtui sellaisista sahalaitaisista "valoista" silmässä..

Ei ollu kyllä semmosta, vaan pelkästään sumenemista. Tod.näk mulla on niskat niin jumissa että aiheuttaa tommosta...

Käsittääkseni migreeni johtuu juuri verenkierron ongelmista, ja migreenilääkkeet joko supistavat tai laajentavat pään verisuonia (en muista kumpi).. Mulla puutuu toinen puoli naamastakin migreenin tullessa :)

Quote by miikkaL
Quote by Remotion
Quote by miikkaL

Käsittääkseni migreeni johtuu juuri verenkierron ongelmista, ja migreenilääkkeet joko supistavat tai laajentavat pään verisuonia (en muista kumpi).. Mulla puutuu toinen puoli naamastakin migreenin tullessa :)

No helvetti jostästä ruudun ääressä könötyksestä sellasta aiheutuu! :mad: :panic: :angry: Vitun tietoyhteiskunta! Mä rupeen sairaseläkeläiseks... Nyttenkin koko ajan tuntuu niskoissa pientä kipua ja jännitystä...

Voi perkele mä sanon jos taas oon kipee uudenvuoden!

Oon ollu kaks viimeist uutta vuotta kipeenä. Tänä aamulla oli flunssanen olo ja päätä jomotti.. (enkä ottanu eilen, siis viinaa)
En kestä, mulla repee perse! :mad:

Täytyy vaan vetää vitamiinei ja ajatella et: "en tuu kipeeks, en tuu kipeeks!"

köh köh..

perskele, pääsi pöpö iskee.. kämppiksen vika :(
tulee taas villasukka+tee-viikonloppu :mad:

no, 4h töitä viel..

O