Postaa tänne kun pöpö iskee

Back to yleinen keskustelu O

mmm.. kolmisen viikkoa sit iski keuhkoputkentulehdus ja siihen sitten paalle korvatulehdus jalkitautina ja nyt viel paalle mun kroonisen flunssan oireet pahentu sen verta et pitaa hoitaa laakkeilla ettei korvatulehdus uusi.

nenä vuotaa ja yskittää = eiköhän se joka vuotinen perusflunssa ole tulossa, ja aina juuri vielä näihin aikoihin. voisi kerrankin jättää tulematta imo.

PERUSFLUNSSA copy that

Virusflunssa+rasitusastma=viddu

Sunnuntaina se iski :/ Nenä hellänä niistämisestä, kuumetta vähäsen ja veto tyystin pois.
Perusmeiningei siis.

En oo muistanu postata, kurkku kipee ja kuivaa yskää jo kuukauden ollu. Alkaa pikkuhiljaa ketuttaan.

eilen aamulla mienas tulla pahemman kerran flunssa, vielä näin laserpointtien alla.
noh, kurlasin wiskin pohjat kun pääsin töistä kotiin, söin jäätelöä, miksailin hetken hyvää musaa, tuuletin kämpän ja painuin pehkuihin, nukuin 13 tuntia, sitten aamulla banaania ja finrexiniä, nyt on ihan terve olo. elikkä lauantaina biletetään täysiä (ja perjantaina :D)

Tulin pari päivää sitten Thaimaasta ja jo koneessa kurkku tuntui karheelta ja ny se sitten iski: todella ärsyttävä nuha! Räkä valuu ihan solkena, mut pakko olla duunissa.... :right:

Eilen joku pöpö iski mun öögaan, ku alaluomi turpos suhteellinen nopeasti. No meninpä sit lekuriin ja se kirjoitti reseptin kahteen antibioottiin. Nyt silmä ollu eilisestä asti koko ajan niis antibioottisalvoissa.. ei nää oikee mitään, mut silmä on paljon parempi.

oiskohan tulossa... Aamulla herätessä hieman kipeytyvä olo. Eilen ja tänään ollut vain toinen sierain ihan tukossa.

Oon ollut niin paljo puolen vuoden sisällä kipee (tää ois viides kerta) ettei oikein millään pysty olee taas kipee. Ja kun en tuu ikinä kunnon kipeäksi. Kuumetta harvoin jos ollenkaan, siinä on vaikea vaan levätä kaikkien tehtävien keskellä kun ei oo ihan naatti.

Nenä tukossa, aivastuttaa, silmiin sattuu ja ääni matalalla. Kuumetta nyt ei juuri ole, kun ei se ikinä nouse... Välillä palellee ja välillä sika kuuma... Noh, kyl tää flunssa tekikin jo tuloaan viimeisen viikon. Jos nyt jois Finrexiiniä ja nukkuis.... Töistäkin piti lähtee kesken pois, kun ei ajatus sit kuitenkaan oikein juossut. :(

Iskihän se. Piti kuitenkin käydä duunissa toteamassa ettei nyt oikein kykene tekemään töitä...

Meitsi onkin jo paranemassa (Viime perjantaista asti ollu kipeena) ja huomenna takas sorvin aareen..

pian mä kyl sisustan kämpää levittämällä aivoni seinille burana ysimillisellä jos tää kuume ei laske ja päänsärky katoa.

olinkin vaihteeksi jo ihan terve, kunnes si taas maanantaina vähän kipeenä, ja nyt taas ihan hullu flunssa. menny tää koko talvi tollee :( :( :(
joku vois tulla piristää mua tälläsil eläimil...
http://www.mktc.pwp.blueyonder.co.uk/animals/

Mä luulin eka, et mulla on krabbe kahdesta bissestä, mut se taitaakin olla flunssapöpö! Nyt tulee jo pieniä vilunväristyksiä ja kurkussa on epämukavat tunnelmat :(

Joo, joku perkeleen pirulainen on iskenyt tännekin ja oon flunssassa jo kolmatta päivää. Päivät ja aamut ovat ihan ok, mutta iltaisin on melkoisen paha olo.
:scared:

jonkin sortin silmätulehdus nyt vaivaa ja iski oikein puun takaa. nyt rähmää puskee ja välillä ei aukea :/

vähän heikko olo, ettei flunssaa pukkais..

Nonni, nyt tänään tuli ekat merkit lähestyvästä siitepölykaudesta ja allergiasta.... Perkele, seuraavat viikot hierotaan silmiä, aivastellaan, niistetään nenää ja ollaan apaattisia....

Nojuu, ehkä mä sit kuitenkin douppaan :cool: ja haen apteekista lääkkeet....

O