Postaa tänne kun pöpö iskee
Ja insomnia jatkuu toista päivää. Ruotsi-Paraguay -pelin aikana nukuin pari tuntia, ja sen jälkeen alkoi oikea korva oireilemaan. Taisi tulla kouraistua vaikkua liian radikaalisti, koska olen nyt lavuaarin ja Remowaxin kautta saanut kuuloröörin kohtalaiseen kuntoon, joskin yö oli tuskainen.
Ravasin kämppää pitkin ja poikin samalla yrittäen avata korvaa jossain vaiheessa vedellä, ja jossain vaiheessa pumpulipuikolla. Kuitenkin, piti turvautua kovempaan työkaluun, joten otin pienen talttateräisen ruuvimeisselin ja rapsuttelin käytäviä siinä toivossa että paskaa irtoaisi, ja niin irtosikin.
Sen jälkeen kipu oli aika kova, ja oli aika ottaa medisiiniä. Kuopsuttelun jälkeen Remowaxikin alkoi toimimaan, ja pahimmat vahaklöntit pehmeilemään. Ah sitä autuutta, kun korva vihdoin rupesi aukeamaan. Kun kuuloelin on tukossa näin paljon, se vaikuttaa jo hieman kasvojen oikealle puolelle aiheuttaen pienehköä puutumista. Nyt on jo hyvä olo, ja voisi alkaa katsomaan elokuvaa unensaannin toivossa.
Mun masu on pipi :sad:
En saanu sen takii oikein nukuttuu
Mun masu on pipi :sad:
En saanu sen takii oikein nukuttuu
Yay, onneksi olkoon. Tuon saman pöpön (?) takia tässä taloudessa ollaan liikuttu ambulansseilla, oltu tiputuksessa ja syöty pelkkiä hedelmiä tämä viikko.
Hetken jo luulin, että korva on paranemaan päin. Nyt sen alapuoli on turvonnut ja aamulla juostaan lekuriin, hiphei!
Kesäflunssa iski ja kovaa. Sekä minä että Tanja 7,5kk ollaan räkätaudissa.
38,5 and rising...
No juu pientä kuivaa yskää. Varsinkin öisin kämppäni raikaa.
Iski :(
Perhana. Heräsin aamulla kello viisi pahaan oloon. Jatkoin torkkumista, mutta noin kello 9 iski kuumeen päälle. Tuli ihan puskasta. :(
Eilen illalla jo hieman yskitti, sit yöllä alkoi kurkku karhentumaan ja aamulla ei lähtenytkään enää ääntä. Aattelin et kai se menee ohi ja lähin töihin. Parin tunnin jälkeen töissä alkoi kylmä hiki ja tärinä. Oon viel tunnin verran et saan pakolliset työt tehtyy ja sit kotiin houreilemaan :panic:
...Oon viel tunnin verran et saan pakolliset työt tehtyy ja sit kotiin houreilemaan :panic:
Sama juttu. Kävin töissä kääntymässä, työt on vaan tehtävä. UV aattona iskenyt pöpö ei ota hellittääkseen. Maha ei tosin enää ol kipeä, kuumetta vaan.
prkl, just olin kipeä ja taas eilen illalla alkoi tärinä ja kylmä hiki. Tulin kyl töihin, mut kattoo miten täs nyt jaksaa. Ei vaan viittis olla pois kun ne työt vaan kasautuu.
Oli kyllä kiva viikonloppu. Lauantaina alkaa: kurkku kipeänä herätessä, siitä 1-2h alkaa koskemaan päähän, siitä 1-2h vilunväristykset / voimattomuus ym. asiaan kuuluva. Koko lauantai ja sunnuntai potiessa, tänään yhä jälkimainingeissa kurkku kipeänä yms, nauramaan ei pysty (koska en halua yskiä keuhkojani pihalle)... ääntä lähtee juuri ja juuri vaikka puhuminen onkin vaikeaa... ja torstaina pitäisi yksi tunti yhteen kurssiin liittyen pitää (lue: 45-55 min puhumista)... jospa siihen mennessä ehtisi normalisoitua.
Viime viikko joka aamu kurkku käheenä. Perjantaina vähän viskiä ja VOT, lauantaina dedä diindanotusdi dukkeessa!
Korjaaks zapa ton signatures vähä pienemmäks!
Ollan just parantumaan päin karmeasta vatsataudista. Oltiin koko porukka sairaina. Onneksi muksut ei tarvinneet sen enempää nesteytystä kuin mitä kotona voi antaa.
Viikon verran tässä nyt olen ollut enemmän ja vähemmän kipeenä. Tänään oli eka päivä kun oli fyysisesti sellanen jees fiilis ja pystyi tupakan vetämään.
muu perhe flunssassa, mutta meikä ei :)
...vielä...
aamul ku heräsin, piti hetken aikaa kelata et oonks juonu pullon toluu unissani tms.
ei oo IKINÄ ollu kurkku näin kipee ku tänään.
päälle mehevän limaisa yskä, ja kuumeinen olo ilman kuumetta.
TEH WIN :heart: