päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,000
- 1,001
- 1,002
- 1,003
- 1,004
- ...
- 2,345
- Seuraava »
voihan plur plur ihku plur
Koti siivottu.
Luin äsken kirjaa parvekkeella kynttilän valossa.
Ukkonen jyrisee jossain etäällä ja sade raikastaa ihanasti ilmaa <3
Nyt makoilen sohvalla ja hyrrä nukkuu mun jalkojen päällä.
Aikamoisen hyvä mieli :)
Tulin lomalta kotiin viisi päivää etuajassa itkun ja hädän saattelemana. Ranne on kipeä. Reissu tuli aika hemmetin kalliiksi. Mutta tämä on nyt silti "päivän :)", koska mikään ei ole hienompaa kuin se, kun tulee kotiin oman perheen luo. Kun täällä odotti joku, joka oli huolissaan ja jolla oli ikävä.
Ja vaikka varsinainen loma jäi siihen yhteen ainoaan päivään, niin se oli kyllä hemmetin hieno päivä. Toisella puolella vuoria ja toisella merta silmänkantamattomiin. Ihana hevonen, jonka kanssa mentiin kiitolaukkaa rannalla ja kahlailtiin meressä. Tein pitkän kävelylenkin rannalle paljain jaloin ja keräsin simpukoita. Kaikki huolet karisi hetkeksi, sitä minä olin kaivannutkin.
<3
sain tosi makeen työtarjouksen, johon pitää pistää hakemusta heti menemään. En täytä kaikkia niitä vaatimuksia, mutta jos pääsen työhaastatteluun niin hurrrrmaaan ne, että ne ottaa mut sinne. se sopis kaikin puolin täydellisesti mulle, sijainti, palkka, ympäristö, määräaikaisuus jne jne.
sormet ja varpaat vaan ristiin ku pistän hakemuksen menemään
[q]sune, 14.8.2007 22:25:
nyt on johanneksen kirkko varattu vuoden päähän *sydän* 
[/q]
TÄH!? 
hei jee
Niin hyviä rapuja sain Kalastajatorpalla:)
Njamsk. Ja oli hyvät snapsit myös:)
[q]mayah, 15.8.2007 10:01:
---
Yallu, 15.8.2007 09:59:
Tuutko siivoon meillekkin? 
---
No en tuu, ku omassaki on ihan riittävästi :D Mä en tajuu miten kämppä on yksin pystyny pölyttämään itse itsensä, kerryttämään pyykkejä ja tiskejä siellä mun ollessa poissa. Uskomaton asunto.
[/q]
Älytalo?
^onnea!
Jee! Yks tuli ulkomailta.
Ukkonen rulezku.
Synttärit aurinko ja ystävät alpparissa *sydän*
Pitäs varmaan syödä et en tästä ekasta jo laattaa
[q]casper-dj, 15.8.2007 16:59:
---
sune, 14.8.2007 22:25:
nyt on johanneksen kirkko varattu vuoden päähän *sydän* 
---
kutsut on varmaan siis jo postissa*vink*onnee*aplodit*
[/q]
ei ne IHAN viel o postissa
KOM Teatterin Vanja-eno ja Ryhmäteatterin Saatana saapuu Moskovaan.
Nukuin ihan hyvin, heräsin (en nyt pirteenä mut) reippaana ja kävin aamulenkillä.
Ruoka maistuu taas hyvältä, elämä on kivaa ja kaiken lisäks nyt on jo keskiviikko, enää ihan vähän päiviä ni on viikonloppu *sydän*
Iha jees olla.
Mulla on ollut aivan mahtavat viimeiset 5 päivää
Häpi häpi jou jou
Oon ollu yli kaks viikkoo ilman lääkkeitä ja nappeja
Mulle diagnosoitiin junnuna astma ja kaiken maailman allergiat yms, ja sen jälkeen on tullu tungettuu itteensä yli 15vuoden ajan 2-4 eri lääkettä säännöllisesti joka päivä. Jopa Kela oli luokitellu mut toivottomaks tapaukses... Mulle on mm. myönnetty elinikäiset kelakorvaukset. Nyt sit vaan päätin et mä pärjään ilman niitä.
Hyvästi pillerihelvetti ja järjettömät lääkelaskut
sain töitä
Keno
Chasse, Elias & Mikki = Paljon naurua ja hyvää seuraa 
uuet hiusset 
ja muutenki kiva ku asiat järjestyy just oikeella tavalla 
mun äippä on niiiin ihkis *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,000
- 1,001