päivän :)

Back to häröily O

Laskut maksettu ja jäi vielä vähän ruokarahaa! Ja sitten mulle soitettin ja pyydettiin illaksi pitskuun pitämään jumppatuntia! Rahaa rahaa!

Uus toimisto, parempi kone ja ilmastointi. Ja ilmaista kahvia, hyvää kahvia.

Pitkään nukkuminen, roolipeli oikein kivassa porukassa, superhyvää kiksuu Tästä päivästä on saatu niiiin paljon energiaa että huh huh

Ylläripylläri kannatti.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=50832;pid=1006172#1006172
^^^^^ tuo pisti hymyilyttämään, kun sen luin... taas...
on nuo pikkuiset niin vaan ihania *sydän*

12 päivää ja koulu alkaa.

Kevään toinen fillarilenkki, taidan olla edelleen vähän rapakunnossa mutta kyllä se tästä.

http://www.hitit.fi/index.php?&s=dj04 *ding**justjoo**hymy*

Tunnin puhelu
Ja kaveri tulossa viettämään iltaa, saunomista ja kalianjuontia luvassa.

Huomenna firman mökeille kolmeksi päiväksi duunikaverien kanssa, saattaa pienet juomingit olla pystyssä hyvän musiikin tahtiin *pepsodent*.

Löysin kivan kodin. Tahdon sen kodin. Kuulen keskiviikkona. Pitäkää peukkuja minulle

Sain sisäisen siirron uudessa duunissani, eikä mun työt lopu lokakuussa, niinkuin alunperin piti!

Uusi tukka päässä ja se on piiiiiiitkä *nauru**sydän*

Tääl saksassa on kivaa

Tein jotain mistä haaveilin jo viimekesänä mutta liikojen esteiden takia jätin väliin. Nyt vaan sormet ristiin. Jokohan ois mun aika päästä vittuun täältä perseenreijästä.

Hammaskipu on kaikonnut toistaiseksi.

Viikon sisään:

2kpl juurihoito (viimeksi juurikanavien laajennus)
1kpl hampaiden puhdistus
xkpl apteekin lääkkeitä

Tsidii, vika työpäivä melkeen kaks viikkoa lomaa

Oon pitkin päivää ihastellu eilisen shoppailun tuloksia.. Aivan järjettömän ihania asuja, pikkusiapikkusia housuja ja paitoja
Kokoina lähinä 50cm ja 56 cm
Ja ne on viel suht ISOJA sit kun niihin saa sankarit pukea..voi että.. *megasuperhyper*plur**

Mukava työpäivä mukavan työkaverin kanssa.

rankat reenit taas tänää. ja kovin hymyilyttävä keskustelu erään tärkeen ihmisen kanssa

O