päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,262
- 1,263
- 1,264
- 1,265
- 1,266
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mayah, 21.10.2005 07:49:
Hei, se ois sitte perjantai ja Van Buurenin Armin ois tulossa käymään 
Kiva päivä!
[/q]
Armas Buurenini.
Ei helvetti, että oli loistava PMMP:n keikka
Tytöt on kyllä niin punk ja rok että!! Ihan käsittämätön lavaenergia! Esim. Matoja potki ja hakkas niin, että oon melkein mustelmilla. Sitten taas encoren ekat Päiväkoti ja Pikkuveli sai silmäkulmat kostumaan ja sen pakahduttavan onnentunteen rinnalle tuli myös haikeus.
Teki mieli jatkaa jonnekin vielä riehumaan, mutta eilen meni niin myöhään ja viikonloppunakin pitäs jaksaa, että oli pakko tulla kotiin. Mutta pitää vielä hetki tässä fiilistellä ja heiluttaa päätä.
Jesh! Huomasin juuri, että about kuukaus eteenpäin mulla alkaa joka maanantai duuni vasta kympiltä. Aah, huomennakin saa nukkua pidempään, viikonlopun jälkeen se on ihan luxusta =D
Maija on ihan paras herättäjä *sydän*
Eilenkin se soitti mulle kolme kertaa tuos kuuden jälkeen. Ekan kerran jälkeen jäin tietty vielä lämpimän peiton alle, jonka se toki tiesi, joten soitti mulle toistamiseen hiukan myöhemmin. Silloin heitin sille luuria korvaan, kai mä luulin et se on joku torkkuherätys
Se soitti heti perään ja ohjeisti mut kädestä pitäen istumaan sängyn laidalle, laittamaan molemmat jalat maahan, kävelemään suihkuun jne.
Tänään se pakotti mut ylös heti ekalla soitolla, sellanen ihana herättäjä-natsi se on
[q]ezzy, 4.11.2005 13:21:
sano että vitsailet....pliiiis? 
[/q]
En sano. PMMP
[q]mayah, 11.11.2005 21:05:
---
Annakins, 11.11.2005 21:03:
KÄÄÄK *lmao**aplodit**tanssittel*
---
ITE OOT
KÄÄÄK *känni*
[/q]
Vitun KÄÄKät!
Ja arvatkaa onko nyt hyvä olo.
[q]Kalle, 8.11.2005 21:16:
Kiitos! *piis*. Muistutit mua juuri siitä että joulukuussa onkin tulossa 800 euroa "ylimääräistä" rahaa *iloinen*.
[/q]
Ollos hyvä
[q]Yallu, 8.11.2005 11:01:
---
mayah, 8.11.2005 10:54:
Aurinko näyttäytyi 
---
Missä?*igor*
[/q]
Ainakin Kalliossa! 
Toivottavasti se vilkuilee vielä neljänkin tunnin päästä..
[q]Yallu, 8.11.2005 11:32:
---
Verano, 8.11.2005 11:30:
Ainakin Kalliossa! 
Toivottavasti se vilkuilee vielä neljänkin tunnin päästä..
---
Aijjaa.. Mä ajattelin et jossain ihmisten ilmoilla.. 
[/q]
No ei kai se yleensä koiran ilmoilla vilkuile
[q]Verano, 24.5.2005 13:51:
400 tulee palautuksia :DDD
[/q]
Hyvä täältä tarkistaa paljonko tulee palautuksia, kun ei muuten muista :DD
Ihan kiva summa
[q]mayah, 10.11.2005 12:42:
Hirmu kiva päivä ollu tänään töissä, ku on ollu vähän kiirettä :)
Ja sit tajusin, et tänäänhän on jo torstai, eli huomenna on perjantai :)
Ja sit se, et mulla on tosi kivoja ystävii, niinku Anna ja Riikka *sydän*
[/q]
Meil ei oo ollu kiirettä, mutta kiva päivä mullakin on ollut.
Ja sit mäkin tajusin, et huomenna on perjantai ja sitten onkin jo lauantai
Hassu yhteensattuma, että mullakin on tosi kivoja ystävii, niinku Anna ja Maija *sydän*
Kieriskellään täällä maassa duunikavereiden kanssa.
Päivän superLOL sekä ehdoton piristys oli seuraava. Asiakas toivotti mulle puhelun lopuksi hyvien päivän jatkojen lisäksi, "good luck to your work!"
Ei saatana, oliko se niin ilmiselvää, etten mä selviä tästä duunista kuin onnen avulla
[q]mayah, 11.11.2005 18:05:
---
Verano, 11.11.2005 16:48:
AI ETTÄ!! Tästä se alkaa 
---
[iso]AI ETTÄ!![/iso]
Vittu ku hyvää kiksuu (Joo joo, Krisu valkkas)
Vittu ku hyvää siiderii *känni*
Vittu ku ihanii ystävii ja kiva ilta tulossa
*vessapaperiakäsilaukkuunpakkailjariikanluosuunnistel*
[/q]
Hahaa, mulla on kuule täällä kaks pakettia vessapaperia ihan sua varten
Uih, on tää siivoominenkin kummasti ihan kivaa kun on hyvä syy
Heih, mä en oo vielä korkannut!! Pitää korjata tilanne välittömästi
Ei helvetti kun täällä duunissa alkaa oleen levotonta, lattiat on kohta kuopilla kaikista tuoleilta tipahteluista.
laughing out loud
*nuotti*aikuinen nainen mä oooon
-karaoke.
[q]curry, 15.11.2005 07:10:
Eli otin kummilapsen Aasiasta toivomuksena tyttö.
Viikon sisää saan kaiken lopputiedon.. *sydän*
Käy sinäkin: http://www.plan.fi/
*piis**hymy**piis*
---
Tätä tullut harrastettua jo vuoden päivät avopuolisoni kans. Täst saa kyl ihan hyvän mielen, varsinkin jos kirjeenvaihto vielä pelaa ja saa lapsoselta pari kertaa vuodessa iloisen kirjeen! :) Meil on 10-vuotias kummityttö Zimbabwesta ja maksetaan just toi 25e/kk. Ei oo paha summa. Suosittelen! 
[/q]
Mäkin sain viimein otettua itteäni niskasta kiinni, kun olin viikonloppuna vastaanottamassa puheluita kummeiksi haluavilta. Päätin liittää jutun isänpäivään, joten ollaan sitten kummeina siskon, mutsin ja faijan kanssa. Noista toivomuksista koskien kummilasta, niin Plan kovasti toivoo, että ihmiset eivät niitä esittäisi, vaan että he saisivat valita lapsen. Lapsia on paljon jonossa, ja kaikki heistä eivät suinkaan ole kiharatukkaisia, kirkassilmäisiä, viisivuotiaita tyttöjä
Uudempi tukimuoto on Plan-ystäväklubi, jossa kuukausimaksu on 10 euroa. Tuloilla tuetaan vuosittain vaihtuvia lapsikeskeisiä kehityshankkeita. Lisäksi Planille voi tehdä ihan kertalahjoituksiakin.
Kummilapsi on siis yhteisönsä "edustaja". Tuloja ei käytetä nimenomaan hänen tai hänen perheensä hyvinvoinnin edistämiseen, vaan koko yhteisön, jossa hän asuu. Eipä paljoa auttaisi, jos yhdellä lapsella on koulukirjoja, jos lähimaillakaan ei ole koulua, saatikka opettajaa. Ja itsestään selväähän on, että jos joku yksittäinen lapsi saisi rahalähetyksen kerran kuussa niin se olisi omiaan aiheuttamaan epätasa-arvoisuutta jne yhteisössä.
[q]onni3mk, 25.11.2005 09:19:
Ja tää pieni jännitys mahassa on kans ihan kiva...kuhan ei kasvais liian suureks 
[/q]
Riippuu siitä, kuinka paljon syöt tavallisia sipsejä.
[q]Avernian, 18.11.2005 11:25:
---
mayah, 18.11.2005 11:12:
*Fazerinsinistämutustel*
---
Maitosuklaa on lapsia varten.
Tummaa sen olla pitää.
[/q]
Jee, mä en ookaan vanhus!!!
Pomo tuli vielä uudestaan kovasti pahoittelemaan viime viikolla sattunutta keissiä, joka oli "pikkasen" mua vituttanut. Lupasi, että näin ei enää tule käymään vaan saan jatkossa hoitaa omat duunini, ilman että hän/ joku alkaa tehdä niitä eli vaan sotkea asioita.
[q]Avernian, 18.11.2005 12:18:
Öh, eiku siis... *suoristaa vaatteet* Niin mustakin mutta miten se tähän liittyy? 
[/q]
Avernian TJEU kohta Ikä.
Heh. Äsken yks mun hollantilainen frendi soitti. Kun puhuin sille englantia niin yhtäkkiä huomasin, että puhun mun "duunipuhelinäänienglantia". Yritin muuttaa sitä vapaa-ajan englannikseni, mutten millään onnistunut
Sekin nauro et kuulostan niin hirvittävän viralliselta.
Mun ihan suomipuhelinäänenikin on kyllä niin erilainen kuin normaali. Kun aloitin nää hommat niin se vaan kumpusi jostain mun sisältä
Jotenkin se on sellanen pehmeämpi ja vielä matalampi. Ja selkeämpi, puhelimessa(kaan) kun mun puheesta ei normaalisti saa mitään selvää. Yks hyvä frendini, joka on täällä samassa duunissa repes ihan täysiä kun kuuli tän puhelinääneni ekan kerran. Samoin, kun olen joskus puhunut siviilipuhelimessa täällä duunissa ja sitten se on pitänyt laskea hetkeksi sivuun, kun duunipuhelin on soinut, niin moni frendi on ollut ihan hämmästyksissään, et olitko se muka sinä joka siellä puhui.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,262
- 1,263
- 1,264
- 1,265
- 1,266
- ...
- 2,345
- Seuraava »