päivän :)

Back to häröily O

[q]Avernian, 18.11.2005 11:59:
Paitsi jos ostaa vain yhden pullon jotain siideriä tms. Silloin kysytään papereita aina.
[/q]

Kyllä musta on ihan hyvä ettei kolmivuotiaille myydä siideriä.

Tää on eilisen, mutta kerron silti, hähhää.

Ärsyttävän duunipäivän päätteeksi kävelin jäätävän vesisateen läpi joogaamaan. Joogasalille oli niin ihanaa mennä, se oikein hehkui jo kaukaa lämpöä. Lämpö tuntui luissa ja ytimissä sekä lihaksissa ja ikkunalla palavat kynttilät loivat ihanan hämyisen ja rauhallisen tunnelman, jossa joogaaminen oli vieläkin miellyttävämpää.

Eikä edes harmittanut, kun Pitkänsillan kohdalla alkoi tuiskuttamaan räntää.

[q]mayah, 6.12.2005 13:15:
ja sit se, et sain viettää laatu-aikaa Riikan kaa, vaiks se oliki melkein koko illan kateissa ja sit se, et huomen pääsen soittaa Miikan kaa b2b ja jänskättää ja sit se, et tällä viikolla ei tarvii tehdä ku joka toinen päivä töitä ku on taas torstai vapaa
[/q]

No mut niinku en mä etkoillessa ollut kateissa!! Laatuaika Maijan kanssa *sydän*

Ja harmittaa vietävästi, että torstaina on herätys kuuden maissa

[q]mayah, 22.12.2005 22:18:

Kuka on ollu tänään parantaas maailmaa siiderin äärellä? KUKA? [iso]KUKA?[/iso]

Aina tää kans lähtee käsistä sun seurassa.
[/q]

No en mä tiedä parannettiinko me maailmaa, mutta lähiöitä ainakin.

Ja mä syytän possujakkaran paketoimiseen mennyttä pitkää aikaa.

[q]pirpeli, 5.12.2005 17:53:
---
mayah, 5.12.2005 17:28:
Ihanaa kun on niin ihanaa *sydän*

---

Musta taas on ihanaa, kun on tollasia ihmisiä olemassa, niinku sä. Ja Verano, ja muut*sydän*
[/q]

Hihii *sydän* Nii mäki teitä vaiks olis mäkisiä teitä *sydän*

[q]mayah, 9.12.2005 13:32:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

Jee niin onkin Omituista, että tää viikko on tuntunut ihan helvetin pitkältä vaikka oli tuo yks ylimääränen vapaapäivä. Kai se maanantain juhliminen sitten verotti, ja nyt onkin nää kolme päivää ollut duunista 2/3 ihmisistä poissa, joten hauskaa on ollut meillä muilla, jotka ovat tehneet pidempiä päiviä sekä tietty muutenkin enemmän duunia.

Ja vaiks tää onkin :) -topikki niin sanon silti, et kivaa kun tänään pitää istuu täällä kuuteen kuten myös ensi viikon perjantaina

Mut et niinku silti ihan parasta, että on viikonloppu ja paljon kaikkea kivaa tiedossa

Huomisesta alkaen alkaa tippua ulkomaille karanneita rakkaita ystäviä jouluilee kotomaahan *sydän*

[q]pirpeli, 15.12.2005 17:28:
(mä oon kyl tyhmä, kun ohitin mun tyttiksen tällee, sori)
[/q]

Et koske mun exään!!!

[q]mayah, 22.12.2005 22:02:
*sydän* Riikka *sydän*
[/q]

Eiku sä, eikä tää oo mitään vitun turhaa plurrausta. Elämä on välillä ihan helvetin omituista, mutta se on ihan parasta kun ne omituisuudet saa jakaa sellaisten ihmisten kanssa kuin Maija.

[q]mayah, 22.12.2005 22:08:
Siis VÄITÄTSÄ, et MÄ oisin omituinen?

*sydän*
[/q]

Tietsä, mä en enää tiedä kumpi meistä on omituisempi. Mä luulen, että noi kaikki muut on omituisia ja me ollaan ainoot, no ainoot me <3

[q]Verano, 31.12.2004 10:51:
Juuri tänään tuntuu siltä että ensi vuonna voi tapahtua ihan mitä vaan joka saa mut onnelliseksi pitkäksi aikaa =)
[/q]

No ehkä sitten ensi vuonna.

[q]mayah, 22.12.2005 22:12:

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!-superhyperspesiaalijäsen
[/q]

KÄÄÄÄÄÄKIN ainoa kunniajäsen!! Me muut: Anna, Maija ja mä ollaan kunniattomia!

Voi elämä teitä :)

[q]mayah, 22.12.2005 13:09:
---
Verano, 22.12.2005 11:50:
Parin vuoden tauon jälkeen järkätään taas fossiilituntemuksen kurssi

---

Niin ja siis kaikille tiedoksi, et tää ei oo se Veranon käymä "opi tuntemaan omanikäisesi"-kurssi vaan kyse on hänen arkeologian opinnoistaan.
[/q]

Itseasiassa paleontologian tällä kertaa. Mutta arvasin jo kun kirjoitin että just sinä, kultaseni, kommentoit juuri näin

[q]pirpeli, 15.12.2005 17:21:
Kalsarinäyttelyn avajaiset kohta*hymy*
[/q]

Ja olihan ne elävien mallien päällä?!?

[q]mayah, 8.2.2006 19:36:

[/q]

Uuden duunin takiako sä jo hikoilet?

[q]mayah, 22.12.2005 22:27:
Onks meidän aina pakko järjestää kohtaus (amerikkalaisissa saippuasarjoissa "make a scene") kun me lähdetään jouluostoksilta kotiin? Et baarimikot vilkuttaa ja huutaa hei hei ja koko ravintolan väki kääntyy katsomaan, et nyt ne lähtee ton valtavan joululahjan kanssa (jonka sisältöä voimme vain arvailla) kotiin?
[/q]

Nii jouluostoksien ydin on se, että käy palauttamassa yhden paidan, pakottaa ystävän ostamaan ihan käsittämättömän lahjan, ja sit dokaa omat ja ystävänsä rahat.

Pitäs käydä jouluostoksilla useammin

Ja sitä paitsi siellä oli yks joka ei vilkuttanut!

[q]kamu-, 27.12.2005 20:10:
Mun varastettu laukku ja lompakko löydettii ja oli jopa kaikki tallel!!
[/q]

Mitääh!!?!? Aivan loistoa!!!! Mistämitämillonhä? Oliks se siel paatis vai mis?

[q]efo, 22.12.2005 23:31:
Mä rakastan teitä molempia*sydän*

[/q]

Evo *sydän*

Vai oliks toi sellanen: "tai sit en"

[size=8]Mä postaan tähän väliin ihan vaan jottei vaikuttas siltä, että Maija höpisee yksinään.[/size]

Mutta oli mulla kyllä oikeastikin aivan loistava viikonloppu

[size=8]Jaaha, kukaan muu ei oo hymyillyt moneen tuntiin, tai sit kaikilla muilla on oikea elämä.[/size]

Huomenna pitkästä aikaa

O