päivän :)

Back to häröily O

[q]sapeli, 29.12.2005 16:58:
Vieläkin selkä vähän arkana eilisestä tanssimisesta Kyl se kiksu pelastaa, niinku Stefu huuskin sieltä pelkääjän paikalta
[/q]

Kuivasitko lattian paidanvääntelyn jäljiltä?

[q]pirpeli, 30.12.2005 10:09:

I do AGREE*kuolail*
[/q]

Käy! on kiva ilmaisu

[q]Fyraett, 30.12.2005 11:04:
---
Verano, 30.12.2005 10:33:
No ehkä sitten ensi vuonna.

---

eiks :D topicci tarkottanu mitää sulle :.(
[/q]

Eiiii miten mä saatoin unohtaa!! :D

Anteeksi *toktok* (voi laittaa noi kun tää ei oo :D -topicci)

En käsitä miten olisin pärjännyt ilman sitä ja teitä!! :D

[q]Rx, 22.12.2005 22:28:
sain just ihka oman klubitus-kalenterin... on se hiano
[/q]

Hjyvä juttu! <3

[q]as, 20.4.2006 15:56:
---
Verano, 20.4.2006 14:56:
Kesäloma pitenikin kolmella päivällä, eli jos viikonloputkin lasketaan niin mulla on 33 päivää kesistä. Suits me.

---

hähäähä voitin 2,5kk ^________^
[/q]

Ainiin, sä oot vielä niin pieni, että taidat olla jossain koulussa

Hyvää lomaa meille molemmille

[q]mayah, 2.2.2006 15:25:
[iso]PÄÄSIN TYÖHAASTATTELUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/ISO]

AI VITUN ETTÄ!
[/q]

Ihan loistoa!

[q]MaoTse, 2.2.2006 19:53:
Jeii! Kylppäriremontti vihdoinkin valmis...
[/q]

Nuniin, vihdoinkin! Se on varmasti nyt hienompi kun mun aikana

[q]mayah, 2.2.2006 20:29:
Ja vieläki hymyilyttää tieto, että alkuviikosta olen menossa työhaastatteluun (joka on siis eri juttu kuin nuo työnvälitysfirman kautta mahdollisesti poikivat jutut)
[/q]

Kohta sulla on valinnan vaikeuksia

Hihhei, sain sovittua pomon kanssa, että vaikka teenkin kesällä pääsääntöisesti täysiä päiviä, niin voin halutessani pitää ylimääräisiä vapaita. Ja toki kesälomaa normit neljä viikkoa. Onpa mulla vielä talvilomaviikkokin käyttämättä, kun sairasloma sitä eteenpäin siirsi. Josko sen pitäisi vaikka toukokuussa.

Huippu työpäivä takana Meiän salilla käy kyllä huoppukivaa porukkaa [size=8] jos paria tyyppiä ei oteta huomioon :P[/size]

UUJEEEE!

Vihdoinkin mun naulakkoni on taas seinällä, nimittäin ihan pian! Ja kaihdin akkunalla jajaja.

Eihän se naulakko tipahtanut seinältä kuin joskus lokakuussa...

Takaisin duunissa tokaa päivää sitten loppiaisen.

Saankin pitää täällä duunissa akkunapaikkani <3

Hiukkasen mukavampaa katsella Kallion tapahtumia ja nytkin lumentuloa kuin tuijotella sermiä.
Välillä tosin joudun tässä parin kuukauden aikana istumaan muualla, mutta ikkunan saan muuten pitää =)

*sydän* pirpeli *sydän*

Osallistuin henkevään keskusteluun sanomaboksissa kertomalla, että onnistuin rikkomaan kahvimukini. Pirpeli sitten tarjoutui tuomaan mulle uuden mukin duuniin, kun itse asuu tässä mun duunin viekussa ja oli kohtapuoliin lähdössä töihin. Muki on nuorisoasiainkeskuksen ja hieno muki onkin, tuollaista huurrettua lasia. Kysyin josko pirpeli voisi samalla tuoda mulle jotain pientä purtavaa, vaikka keksejä tms, kun multa jäi aamupala syömättä.

Kun menin tuohon alaovelle niin raksulla olikin mukana kunnon eväskassi mulle: voikkaria, korppuja, omena, jogurttia ja rooibos-teepusseja

On se vaan niin ihana ^___^

Kesäloma pitenikin kolmella päivällä, eli jos viikonloputkin lasketaan niin mulla on 33 päivää kesistä. Suits me.

Eilen olin pitkästä aikaa yhteyksissä erääseen henkilöön, johon olen ollut aika huono pitämään yhteyttä. Hän ilahtui kovin kun kuuli musta pitkästä aikaa, oli kadottanut puhelimensa pari kuukautta sitten ja vähän ihmetellyt kun musta ei kuulu ja mitenkähän mulla menee.

Vaikka siitä kun viimeksi tapasimme ja olimme ylipäätään yhteyksissä on jo kauan, niin molemmilla oli sellainen tunne, kuin eilispäivänä olisimme viimeksi jutelleet

Duunipäivä on mennyt tänään about tuplasti nopeammin kuin eilen. Eilen olin ihan väsynyt ja mieli oli melko lailla yhtä harmaa kuin taivas.

Nyt alkoi aurinkokin paistamaan, ja koko päivän jatkunut pirteä olo sen kun muuttuu energisemmäksi koko ajan

Huomionarvoinen seikka on vielä sekin, että monesti asiayhteydestään irrotetut kommentit voivat antaa asiasta vääristyneen kuvan. Miettii nyt sitten vaikka iltapäivälehtien lööppejä tai vaikkapa nimimerkin a nasevia heittoja sanomaboksissa.

[q]U n i k, 6.4.2006 16:48:
Menin sit naimisiin
[/q]

Mä luin ton jostain Ilta-Sanomista ja tuli kans heti ekaks sut mieleen

Mut toi otsikko Jari Sillanpään faneista on kyllä aivan paras :DDDD

Ai että!! Vihdoinkin kesälomalistat on tehty ja mulla on lomaa 21.7 - 21.8 Meidän tiimistä kun ei voi olla oikeastaan kuin kaksi ihmistä samaan aikaan lomalla, niin kaikkien lomatoiveita ei voi kokonaan täyttää. Olen hemmetin tyytyväinen, että sain lomani noin hyvään aikaan ^__^

Nimim. viime vuonna kesistä kolme viikkoa alkaen toukokuun puolella ja yksi viikko MM-kisojen trooppisten myrskyjen aikaan

[q]vaavu, 12.4.2006 09:18:
Tänään töihin pyöräillessä vahvistui entisestään tunne, että kevät tulee ja kovaa. Oli ihanaa polkea pitkästä aikaa niin kovaa kuin kintuista pääsee, kun ei tarvinnut varoa jäätä eikä lammikoita.
[/q]

Viimesen parin päivän aikana ainakin keskustassa ja lähiympäristössä on katuja putsattu ahkerasti. Ihanaa kun joka puolella ei enää olekaan (niin paljoa) hiekkaa, pölyä ja roskia. Itse kun en voi käsittää, miten voi olla niin vaikeaa heittää roskat roskikseen, sen sijaan että kaikki ylimääräinen tavara tippuu käsistä kadulle, niin kyllä roskattomammat kadut, puistot jne hivelevät silmää.

Pyöräilykin on varmasti turvallisempaa, kun hiekat on putsattu pois asfaltilta :)

O