päivän :)

Back to häröily O

Hyvä mieli ja olo. Ja kerrankin siivous-fiilis päällä, yllättävää sinänsä. Siivouksen jälkeen ulkoilemaan auringonpaisteeseen ja sitten syömään pääsiäisherkkuja. Illalla vois puuhata jotain kivan rentouttavaa :)

No se mun talviloma alkaa tänään

Olen ollut koko päivän oikein hyvällä tuulella, mikä on toki erittäin mukavaa. Päässä on soinut aamusta asti Travisin rallatus sing, sing, sing mikä ei edes ole ärsyttävää vaan ainoastaan hilpeää.

Lisäks tää duunipäivä on kulunut ennätyksellisen nopeaan tahtiin.

On se vaan

Enää tää plus kuusi päivää Ah, ihanuutta.

Huomen saa nukkua pitkään, kun meen hampilääkäriin puol kakstoista ja vasta sen jälkeen tuun duuniin. Ja hyvä saada tarkistettua kuinka hampaat voivat, edellisestä käynnistä kun on pari vuotta.

Joku saattaisi ehkä kyseenalaistaa lainaamisen muualta, tiedä häntä.

[q]Annakins, 5.5.2006 12:09:
---
Jone, 5.5.2006 12:02:
Eli en olis saanut ottaa Tontsismeja talteen sanomalaatikosta ja dumpata tänne esille? No siinä mielessä lienet oikeassa, että mies itse tuskin erityisemmin perustaa tosta, koska lausahdukset ovat niinkin fiksuja kuin ovat.

---

Koska sun lainaus on yksipuolinen, niin keskustelua lukematon ei voi tietää mitä "Jonesmeja" mahdollisesti olet niihin vastaillut.
[/q]

Ja tuon _lisäksi_ ihan yleisesti tulee mieleen muutama henkilö tältä(kin) forumilta, jotka kirjoittelevat melkeinpä ainoastaan sanomaboksiin varmaankin osittain sen takia, etteivät heidän kirjoituksensa tallentuisi jälkipolville.

Kaiken lisäksi esimerkiksi äm tunnetusti vastustaa tekstiensä siirtelyä

Päivän LOL

Soittaja: "Mä toin tän puhelimen huoltoon, tää läppäpuhelin, tää valkonen."

Verano: "LOL"

[q]Sallakat, 18.5.2006 12:59:
tänään kisastudio, bissee, siiderii nam
[/q]

Jääkiekkoo vai euroviisuja

[q]kilobitti, 13.12.2006 06:15:
Gradu meni läpi*hymy* Tarkkaa pistemäärää en tiedä, mutta arvosana erittäin hyvä tarkoittaa 80-90/100p. Parempi kuin odotin.
[/q]

Hienosti tehty

[q]mayah, 1.6.2006 14:26:
---
as, 1.6.2006 11:53:
Nyt on kesäkuu! ^__^

---

Peijakas, sekin vielä
[/q]

Tänään on kesän ensimmäinen päivä! *sydän*

Ja mikä ihana kesä tästä tuleekaan ^____________^

Eräs ihminen oli aidosti iloinen puolestani, vaikka hänellä ei omasta puolestaan ollutkaan niin aihetta riemuun.

[q]mayah, 1.6.2006 14:41:
---
Verano, 1.6.2006 14:40:
Tänään on kesän ensimmäinen päivä! *sydän*

---

Mikäs päivä se oli mistä viimeks tapeltiin? Oliks se "kevään ensimmäinen päivä" ja oli viel lunta maassa?
[/q]

No se oli just se! Mutta kalenterin mukaan tänään alkoi kesä, eli älä yhtään yritä. Mut onneks kesä tajus tulla ennen aikojaan

On niin tavattoman hyvä olo ^^

[q]mayah, 1.6.2006 14:51:
Näyttääks tuolla ulkona sun mielestä kesältä?

Sillon ku mä viimeks katsoin, ni kesän tärkeimmät tunnusmerkit oli "aurinko" ja "lämmin".
[/q]

Noku kaikki näyttää ihan vaaleanpunaiselta näiden -lasien läpi katsottuna, satoi tai paistoi

[q]Infiana, 1.6.2006 15:35:
http://www.hel.fi/wps/portal/HKL/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Helsingin+kaupungin+liikennelaitos/Liput
[/q]

PLUT ^___^

[q]mayah, 2.6.2006 08:34:
Ihan mieletön ilma
[/q]

Kesän toinen päivä!!

Ihana aamu, ihana ilma, ihana viikonloppu, ihana elämä

[q]mayah, 19.7.2006 11:47:
Turussa on nätti ilma
[/q]

Sää oot ansainnut hyvän lomasään

[q]MaoTse, 14.6.2006 14:04:
4,5 tuntia siihen, et lento lähtee...

Brasilia here I come!
[/q]

Aika mukavaan saumaan meet sinne, näin kisojen aikaan Saattaapi olla pikkaset kekkerit ainakin jos brassit taas voittaa.

Oikein hyvää reissua!

[q]mayah, 16.6.2006 13:43:
Melkein meinasin unohtaa, mut en ihan.

Se on perjantai, tytöt ja pojat

[/q]

Ihana viikonloppu edessä

[q]
+ että kohta aletaan töissä viettää eden-lähdevesipönikän läksiäisiä ja syödään perjantai-pullat :)
[/q]

Vesiautomaatti sietääkin lähteä, ihan turhaa kuljettaa muovipöniköitä autoilla ympäriinsä, kun kraanastakin saa vettä.

Tossa meidän viereisessä tiimissä on pullaa jaossa, muttei meille asti riitä

[q]mayah, 16.6.2006 15:23:
Hyvät oli pullat ja Edenkin on nyt hyvästelty. Ensi viikolla ollaan ilman..

Edit. tietty oli hyvät pullat ku ite paistoin. sori et kerron itsestäänselvyyksiä.
[/q]

Laitoitko taikinaan kardemummaa?

[q]mayah, 16.6.2006 15:43:
Mä sanoin, et "PAISTOIN", en et "Ostin tarvikkeet, pesin kädet, mittasin ainekset, sekoitin, jätin taikinan nousemaan, lähdin koivumetsälle, kaadoin puun, pilkoin klapeiksi, kannoin sisään, lämmitin leivinuunin ja tuikkasin pullat sisään". Mä mistään kaardemummasta mitään tiiä.
[/q]

Kuka ne pullat muotoili siitä taikinasta

O