päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,322
- 1,323
- 1,324
- 1,325
- 1,326
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tein tänään duunissa ruuaksi ihan ältsin hyvää sosekeittoa parsakaalista.
Pitäis kotonakin tehdä joskus sosekeittoja, tosin saisin sitten kyllä syödä niitä yksinäni.
Tänään kyllä oli niin syksyinen päivä.
Kesä on siis ohi, mutta mukavat muistot jäi. Nyt alkoi syksy, joten niitä uusia mukavia muistoja odotellessa.. :)
Mun on hyvä olla. Tosi hyvä mieli ollu jo melkeen kuukauden pieniä vastoinkäymisiä lukuunottamatta.
Elämä on sittenkin aika jees
[q]Keke, 19.5.2006 06:16:
Perjantai!!!! 8 tuntia vielä pakollisia kuvioita ja sitten saa vaihtaa taas vapaalle!!! 
[/q]
\:D/
Todellakin. Eilen tuli palkkalaput ja kattelin, että ihan kivasti jäi rahaa kouraan (5 viikon palkka)! Nyt vois sen kunniaksi käydä ostamassa parit uudet kengät, hyvää safkaa ja paljon kaljaa! Sit illalla Monkiin kuuntelemaan hyvää jazzia oksennukset rinnuksilla.
NNNNice!
Tytsyt <3
ja *känni* ja perjantai
ja ja ja kaikkee :)
[q]Reivaaja, 23.5.2009 12:32:
Ärsyttää suunnattomasti hurskastelevat Älä lyö lasta- ja Pedofiileille kovemmat rangaistukset- kampanjat.
[/q]
Hahaha. kyse olikin hurskastelusta ja muista 'spämmeistä' kuin antiteeseistä :D
Ylimääräinen postailuni olikin siis turhaa ajanvietettä.
sain tänään palkankorotuksen \\o/
[q]Fyraett, 10.6.2006 11:36:
---
laite, 10.6.2006 11:25:
Bissee, jazzii ja hyvää seuraa (eli oon yksin)!
---
Jos löytyy hyvää musaa ja bissee, ni ei tarvii muuta seuraa.. :)
[/q]
Todellakin!
ihana vappu aurinko ja pfiffin grillausta nam!*hih*
[q]UnityF, 29.11.2006 17:51:
KOTONA OLLAAN
25.11.06 klo 04.32 maailmaan synty pieni peikko-tyttö 
Pituutta hänella on 49cm ja painoo 3704g 
Nyt se tuhisee tossa viekussa 
Oon ehkis maailman onnellisin 
[/q]
Voi miten ihanaa, tulee tippa silimään! Ihan hurjasti onnea teille! 
Määkin vielä joku päivä pukkasen tähän mualimaan pari peikkolapsukaista.
*sydän*
Askartelu *Sydän* Joulukortit tehtynä, ja nyt meen vielä tekeen kirjekuoret
Ihanaa kun löytänyt taas tän askartelufiiwiksen. Olin pitkän aikaa tekemät mitn ja ny taas tekeminen maistuu
[q]kindertin, 28.8.2007 18:04:
Neuvolassa oli ihana käydä, on se täti vaan niin mahtava 
Ihasteli ääneen, oli kiva kuulla välillä et näytän nätiltä, eikä aina vaan kauhisteluja "jessus sä oot paisunu".
Sanoo varmaan kaikille ihan yhtä kivasti,mut kyl se kummasti piristi mieltä 
[/q]
Hommahan menee niin, että raskaana oleva nainen on nainen kauneimmillaan, sano pinnalliset ukot ja akat mitä tahansa. *sydän*
Voiko kauniimpaa olla, kuin elämän alku ja siitä koituva hehku poskilla?
No okei, voi. Nimittäin vastasyntynyttä lapsukaista sylissään pitelevä tuore äityli / isukki. Eli vielä parempaa on tiedossa. :)
Onnea teille!
Kimppakyytikuski myöhässä melkein 30min, joten oli aikaa kuunnella kesäistä housea ipodista ja katsella auringonnousua *sydän*
Vaikka olikin hieman turhauttavaa välillä, oon iloinen että vietin viikonlopun äitin ja iskän kanssa.
Vähän kyllä välillä huolettaa iskän kunto, mutta eihän tuossa iässä enää parhaimmillaan enää pysty olemaankaan. Hyvin se silti jaksaa 
Fiilis on ihan hyvä.
Aika rämpiä taas pois hetkellisestä masennuksesta ja katsoa eteenpäin. Huomenna Hämeeseen äitin ja isin hoiviin, kivempi olla jossain missä joku voi vahtia mun pöhnäilyä, ja lähtee joka päivä mun kaa liikkumaan, ja saan viel selkähierontaakin :)
Plus et ilmanen ylläpito :D
[q]tiiplis, 26.8.2007 19:26:
Käytiin metsässä vaelluksella (ipana: "onko tiiplis se tie ihan varmasti tuollapäin?" minä: "on joo *pepsodent*"), nähtiin tähdenlentoja, pällisteltiin melkein-täyttä kuuta (veti ihan sanattomaksi, oli niin hieno), saunottiin ja uitiin.
Möksällä on sikäli siistiä, että siellä ei ole valosaastetta ja voi pällistellä tähtiä kunnolla. Laiturille vaan aurinkotuoli ja vilttejä ja pehmusteita ja siihen makoilemaan. *siistismihymiö*
[/q]
Voi että. *sydän*
Mäkin niin kaipaisin keskelle ei mitään, rauhalliseen paikkaan. Mikään ei kuulosta paremmalta kuin tähtien katselu laiturilla makoillen, vaikkapa viltin alla kun illat alkavat jo viilenemään.
Alkaa kyllästyttää tää ainainen työnteko ja ainainen sama arki, yhtään en ole päässyt vaihtamaan maisemaa ikuisuuksiin.
Ikävä luontoa. Ikävä sellasta ihanaa sisäistä rauhaa ja harmoniaa.
LOMALOMALOMA 
Tänään siis alkaa, enää tuskaiset 8h ja pari minuuttia päälle!!! Sit vaan kodin kautta ja Poriin josta matka jatkuu suuntaan x.
Uhlalaa, nyt on taas tullu sportyiltyy ja kiibeiltyy, ekaa kertaa kiivettiin negatiivista seinää melkeen huipulle asti. Mua eka jänskätti kun G-voimat tuntuu niin hulluilta siinä, mut sepäs olikin päivän PLUR
! Aivan megamahtavaa! Ja kyä muuten tuntu lihaksissa, huh!
Päätin sit palkita itteni uudesta seinäkiipeilyaskelharppauksesta ostamalla kaikkii ihania hedelmiä, ostin mansikoitakin. 
Helekutin mahtava olo taas kerran! Ja sainpas tietää, että mulla on sittenkin pääsiäispyhät vapaita. *sydän*
Tää on päivän LOL:
Olin tuolla kaupungilla ostoksilla, ja mulle oli tullut puhelu kaupungin jostain numerosta, joten päätin soittaa takaisin. Se puhelu koski työasioita, joten istuin metriksen penkille alas ja juttelin hommat läpi, siinä meni sitten yksi metro ohi kun en voinut nousta kaikki kädet varattuina ja rynnätä metroon. Noh, sitten tuli seuraava metro puhelun päätyttyä, mutta mä jäinkin housuissani roikkuvasta ketjusta kiinni penkkiin, enkä taaskaan päässyt metroon. :D
Hitto noiden mun hiluvitkuttimien kans, jokohan ois aika luopua noista. On aiheuttanut monta suht nolohkoa tilannetta.
Oon kyl ehkä maailman onnellisin tyttö. Ainahan sitä voi keksii kaikkee pientä tai vähemmän pientä mitä elämäänsä haluaisi lisää, tai mistä haluaisi elämässään päästä eroon, mutta mä en nyt oikeestaan pysty muuta kuin nauttimaan tästä hetkestä. On vaan jotenki sellanen olo, et mul on kaikkea, ja mitään en vaihtas pois. Tiiän, ettei kaikki päivät tunnu yhtä aurinkoisilta, joten parenpi vetää iso virne naamalle ja nauttia. (Vaikka mua odottaakin hitonmoinen siivoushässäkkä ja kouluhommien teko ja väsykin on, mitä sitte.) *sydän*
Oli muutes ehkä yks parhaimmista viikendeistä ikinä. Pääsinpä pulkkamäkeenki.
[q]domi, 23.11.2009 20:35:
Kuulin tänään *plur*-juttuja.
Sekä myös *tissit* :D
[/q]
Ihan näin mielenkiinnosta:
1.) Kuulitko tissit puhelimen kautta? Skype? Live?
2.) Voitko mainita joitakin onamatopoeettisia sanoja kuvailemaan tisseistä kuuluvaa ääntä?
Kiitän!
[size=8]P.S. :D[/size]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,322
- 1,323
- 1,324
- 1,325
- 1,326
- ...
- 2,345