päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,323
- 1,324
- 1,325
- 1,326
- 1,327
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Timce, 16.5.2009 21:26:
Siis ihan näin naiselta miehelle, no strings attached, se haluu sulta jotain. 
Mä tein tota samaa, q halusin mein mutsilta fyffee.
[/q]
No totta helvetissä, palkkiostakin on jo sovittu.
Mut hyvin omatoimisesti hoitaa hommat kun palkkiot aka porkkanat on kohillaan!
Meninpä suoraan yövuorosta kaupunkille hoitamaan asioita. Maksoin koko opintolainani kerralla veks, sinne män niin notta hujahti! Kauhia summa kerralla maksettavaksi, mutta eipähän tarvi enää korkoja maksella ja ressailla takaisinmaksun kanssa.
Astetta kevyempi olo! :)
Kävin myös suunnittelemassa tulevaa tatskaani tulevan tatskaajani kanssa, silmät oli kyllä pahasti ristissä valvotun yön jäljiltä, mutta kait mä suunnilleen muistan mitä suunnittelin. :D
Hoidinpa kaikenmoista muutakin asiaa silimät ristissä, sit pari tuntia unta ja nyt on tosi oksettava olo. :D
Sepä ei kuitenkaan menoa haittaa, koska mulla alkoi juuri elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma, ja tuntuu vaan niin makialta!
Lomarahat tosin tuli ja meni plus monta tonnia päälle kun maksoin ton opintolainan veks, mutta kuitenkii!
JEEEE! Ja huomenna Turkuun!
Ehin käymään ruokakaupassa (tää on nykyään juhlinnan aihe :D), pyykit pyörimässä ja huomenna saa nukkua niin paljon kuin huvittaa! AH! *sydän*
Vielä kun huomiselle illalle olisi mukavaa ohjelmaa, niin avot. :) Täytynee koittaa järkkäillä jottain.
[q]KooKie, 29.10.2008 19:02:
Mjoo, no mua ainakin kyrsii herätä kymmenen aikaan siihen, että alakerran naapurit laulaa ja soittaa pianoa ja kitaraa. Sitä ei voi parhaimmalla tahdollakaan kutsua hyvän kuuloiseksi.
[/q]
Asutaankohan me samassa talossa? :D
Nooh, itsehän olen aikeissa hankkia sellon... 
Oma päivän :) on se, että eilen oli kiva touhupäivä! Heräilin suht aikasin ja puuhastelin kotona, sit kunnon sporttireenit (taas) kiipeilyn, juoksun ja salin merkeissä hyvässä seurassa, sit ostettiin frendin kans wokkiainekset ja väsäsin meille hyvää sapuskaa, sit frendille ja sitä kautta keilaamaan, sit vielä frendille kahtomaan loistavaa leffaa. Oli yksi parhaista, mitä olen koskaan nähnyt. Tummien perhosten koti, suosittelen kovasti, vaikka oli aika rankka. Leffa päättyi yhteen maailman tärkeimpään sanaan. :)
Tänään nukuin piiitkään, lihakset huusikin lepoa. 
Kohta kotihommia kehiin!
Ja illalla plurrailua! 
Mii laiks vapaapäivät. *sydän*
Eilen oli ihan älyttömän kivaa kamusten kanssa viihteellä! *sydän*
Jottei ilta olisi ollut täydellinen, niin alkuillan Brüno-lehva oli kyllä surkea. :P Onneksi loppuilta sai kuitenkin hymyn korviin, kun loppuunkulutetut ja väkinäisiltä tuntuneet homo- ja alapäävitsit eivät sitä tehneet.
Vihdoin sain tosi suuritöisen koulutyön tehtyä ja palautettua reilun kahden viikon kärvistelyn ja öisten valvomisten jälkeen, palautin sen eilen!
Melkeen 40 sivua siitä tulikin.
Tänään ollut kiva päivä kaikenlisäks, urheilua ja kokkailua ja löwee!
Ja katoinpa pitkästä aikaa telkkua, kokonaisen ohjelman jopa, nimittäin Sinkkuelämää. Repesin totaalisesti, kun siinä tuli muijalle kauhee kriisi kun se pieras kerran ukkonsa kuullen. 
Voi jumalauta, munhan pitäs häpeillä koko ajan ton kaavan mukaan. 
Huomenna alkaa työt, mutta hyvin mielin sinne lähren kun kaikki kouluhommat ym. purkissa!
[q]UnityF, 10.9.2007 21:32:
Meillä on digiboxi korjauksessa
Mut silti serrano näkyy ykkösellä *Joo*
Se on hauska sarja laita wikipediaa los serrano taikka ihan serrano niin voit lukee mistä kertoo. Mut sen takaan että tulee naurettua kun ne on vain niiiiiin hassun tyhmiä. 
[/q]
Okeypokey! Nythän alkaa pyöriin teemalla muistaakseni parikin jotain espanjankielistä sarjaa, joiden katseluun siis tarvis digiboksin jota mul ei ole (eikä ehkä tuukaan), mut hianoo jos toi Serranoiden hässäkkä näkyy silti!

Pitääki alkaa kahteleen! Ne kyl molottaa sellasta vauhtia et oon varmaan vaan naama rutulla että w00t
Oli ihan megakivat reenit! Kyä noi pändikamut vaan on niin parhautta, mun henkireikä. *sydän* Kova ressi ollunna viimeaikoina, mut ihanaa oli päästä pikku breikin jälkeen musisoimaan noiden karvamajavaöppiäisten kans!
Sain niiltä loistavan synttärilahjanki, semmoi jännä iso muki mis on semmoi blondi joka pitelee päätään ja siin lukee ''Oh god, I'm so bloody blonde sometimes!''
Sopii ko nyrkki pebaan meikälle. :D Ja muki on täynnä sydän- ja pääkallokarkkeij.
Säästän viikonlopuks, kuh viikolla en syä mitään herkkuja. 
Alettiin väsäämään meiän historian ensimmäistä cover-biisiäkin, oli ihan megahauskaa! Meiksi ajatteli laitella siihen ehkis huuliharppusoolot, joten etinkin himasta meiksin harppusen! Soittelin sillä kersana leikkipihalla muille skideille lastenlauluja, saas nähä löydänkö siitä yhä kaikki nuotit ja soinnut ja sävelet yhtä heleposti. 
Nii, ja ihan megakiva uutinen on myäs se, et meille on taas tulossa keikka Pietariin!
Siäl oli viimeksikin niin kivaa ja luksuskohtelu, et en malta odottaa! <3
Jaupau, kiva fiilis!
Syksy. <3
Jotain kiehtovaa siinä on aina minulle ollut, vaikka aluksi valon määrän väheneminen aiheuttaakin melkoista angstailua. Syksyssä on kuitenkin jotain niin hienoa, se on tietynlainen siirtymävaihe, jolloin usein tulee pysähdyttyä miettimään asioita kynttilöiden ja suitsukkeiden palaessa. Syystuulissa on jotain ihanan puhdistavaa, ja ruska se vasta kaunis onkin. :)
Mulla oli torstaina vika duunipäivä, ja sain työkamuilta lahjaks iiiison punotun korin jossa on kaikkee ihanaa: iso tuore kokonainen ananas (saas nähä miten saan sen syötävän osion perattuu siitä :D), omppuja, päärynöitä, mangoja, mandariineja, veriappelsiineja, ananaskirsikoita (semmoi oranssei marjoi jotka on semmosten lehtien välissä jänskästi, hyvei!), c-vitamiiniporetabletteja mansikan- ja mustaherukan makuisina pari pötkylää, kookos-karpalo unelma luonnonkarkkeja (kuivattuja karpaloita viipaleina ja kookoskuutioita nam)... *sydän*
Tuli hyvä miäli!
Nyt on viikendiks herkkua kerrakseen. 
Lisäks eilen ostin itelleni maailman mageimmat kengät ja uuden hianon korsetin. Oon koko kesän painanu töitä ja ostanu lähinnä vaan ruokaa, joten päätin palkita itteni uurastuksesta. On muutes hianot! 
Nii, ja mikä on paras tapa saaha mies hengaamaan tuntikaupalla meikkiostoksilla ja vieläpä maksamaan meikit? No tiätty se, et lupaa stailata itestään piss piss 13 wee liisan. :D Halvat huvit taasen. 
Joo eijjo terve meno ei, ei häpeäntunnetta, ei omanarvontuntoa...
Muutto Töölöön edessä vanhaan kämppään. Ihunaa! Pois täältä kaukaisesta lähiöstä.. No, päivän =( jos laittais ni aika vittumainen päivä kaiken kaikkiaan. Mutta enpä laita.. Mietitään niitä positiivisia mieluummin
Olipas mukava lauantai. Olin pitkästä aikaa ''lapsenvahtina'' ( tosin ei 9-vuotias sinänsä enää vahtimista tarvitse, mutta toivoi minut leikkikaverikseen :) ) tytölle, jonka isoveikka oli mun ohjaamassa iltapäiväkerhossa 5 vuotta sitten. Olen pitänyt perheeseen yhteyksiä ja ollut lasten seurana jo viisi vuotta, hui että miten aika kuluu nopeasti!
Oli varsin mukava ilta. Kokkailin meille ruuat, lauleskeltiin Pop Star -karaokepelin biisejä, naurettiin, katsottiin Simpsoneita, hengailtiin uima-altaalla ja vaiks mitä. Lämmitti syräntä kun tyttö sanoi peitellessäni häntä nukkumaan, että milloin mä tulen uudestaan, ja voisinko tulla jo huomenna, ja että hän aikoo ajaa vanhemmat pois joku päivä että mä voisin taas tulla kylään hänen seuraksi. :D *sydän*
Just tulin kotio, ajoin vahingossa bussilla pysäkin ohi ja kävelin kotio tuolla sademyräkässä. Mut ei haittaa yhtään, pikku sadekävely virkistää. :)
Ei voi muuta sanoa, kuin että kyllä lapsen nauru on yks kauneimmista ja ihanimmista asioista elämässä. <3
tänää oli hyvä päivä ja sen kruunas koko illan b2b sessiot yhen mukavan kans ^_^
[q]Sampson, 31.5.2008 23:23:
Meiksin päivän kruunas, ku oltiin tänää lapsien kanssa metsässä kävelemässä. Tuli semmonen söpö pikkunen puro vastaan ja käytiin siinä sitten yksissä tuumin rakentamaan patoa sen varrelle. Aikamme siinä sitten, sitä mukaan kun alko vettä kasaantumaan, kasvatettiin patoa ja lopulta se oli jo aika allas. Tuli semmonen pikku sammakkokin siihen pulikoimaan ja lapset oli ihan innoissaan. Sit katsottiin lopulta ku vesi tulvi yli ja ryöppys alaspäin hurjaa vauhtia.
Kotiin ku päästiin syötiin ja saunottiin, katsottiin luontodokkaria majavista (ku nekii rakentaa patoja) ja ihmeteltiin, ku niillä oli semmonen 150m. pitkä pato ja meillä oli vaan 2m ja samalla syötiin poppareita.
Nyt on lapset nukkumassa ja isillä on kyllä onnellisen seesteinen olo. Kyl tälläset päivät kyl korvaa aika hyvin sit kaikkee kakkaa mitä elämässä joutuu käymään läpi!
[/q]
Ihana viesti. :) Noi on varmasti niitä elämän parhaita hetkiä. 
Ihanaa, kun osaat arvostaa lasten kanssa vietettyä aikaa, koska valitettavasti kaikki eivät priorisoi asioita samalla tavalla.
Lissee tuommosta iloa herättävää tekstiä! :)
[q]_RixU_, 18.6.2008 18:15:
Vihdoinkin omassa uudessa kodissa! Ontää vaan niin ihQ!*sydän* 
[/q]
Ihanaa jeejeee! 
Jos aiot muutes vietellä juhannusta kotipaikkakunnalla, niin oisko mitään semmoi et tsekattas molempien uudet kodit ja vähä herkkuiltas?
Meikä duunissa koko juhannusviikonlopunkin, mutta aamuvuorossa pe ja su - ois ilta aikaa fiilistellä.
Ois niin kiva nährä sun kotikoloinen, ja ois kiva jos tulisit täälläki käymään! *sydän*
Mie oon heränny ennen kuutta duuniin ja ollut siellä kuuteen asti illalla, sit riensin vielä hoitamaan asioita (mm. antamaan viimeiset mitat verhotilausta varten), sit oon imuroinut koko kämpän ja pyyhkinyt pölyt sekä pessyt kylppärin ja tiskannut, pyykit on kans kohta ripustettavana ja ja...
Nyt oon kyl ansainnut kipon muroja ja palan mascarponejäätelöä marjakastikkeen ja pistaasipähkinäpalojen kera! 
Niin, ja kun tulin tyhjään kotiin tänään, niin kämpän täytti kyllä lämmöllä pöydälle jätetty viestilappunen. 
P.S. Vaikka vietänkin juhannukseni duunissa sekä yksin himassa, niin ostin kuitenkin ainekset mustikkapiirakkaa varten, ja aion herkkuilla ja nautiskella yksinäni.
Pitkä, yli viikonlopun ylettynyt työrupeama on klaarattu kunnialla, vaikka kävin viikonloppuna bileissäkin. Oli ihanaa nähdä ihania ihmisiä siellä. :) Nyt on kaksi päivää vapaata. *sydän*
Duunissa ollut hyviä ja rankkojakin hetkiä, mutta näinhän se usein menee. Tänään sain hirmu paljon aikaseksi, ja huomasin klo.16, että en malttaisi lähteä vielä himaan, oli kokkailut meneillään. :D Olin herännyt ennen aamuviittä, ja silti unohdin, että pitäisi lähteä himaan. Hyvä merkki, ehkä. 
Ostin kaupasta kaikkea hyvää syötävää, laitoin pyykit pyörimään, väsäsin hernekeittoa ja nyt nautiskelen sitä. 
Jee! Chillaus-ilta!
[q]tiiplis, 27.8.2007 09:55:
olisko esim. Nuuksio ihan poissuljettu vaihtoehto?
[/q]
Itseasiassa ei ole. Kohta kun on ruska, voisinkin lähteä sinne samoilemaan.
Kunhan vain paranisin ensin, eikä kurkussa maistuisi veri kokoajan... 
Noh, mutta onneksi kohta on syksy ja luonto on taas kauniissa väriloistossa. *sydän*
Tuntuu, että asiat alkavat loksahdella vähän jo paikoilleen.
Ihana työkaveri vaihtoi mun kanssa vuoroja, joten ehdin nukkua la ja su työvuorojen välissä, minkä ansiosta jaksoin lähteä eilen suoraan töistä moikkaamaan kamusia pileisiin. :) Voi olla, että saan joulupäivän vapaaksi, joten ehdin ehkä jouluakin viettää. <3
Nyt pari vapaata, ehtii siivota kodin kunnolla ja laitella joulukondikseen.
Muutoinkin mieli helpottuneempi ja vakaampi nyt. Kyllä tää tästä.
Mulla on ollut niin mahtava talviloma! *sydän*
Kiitos kuuluu mahtavalle seuralle ja mahtaville reissuille! Tallinna ja Tahko oli ihan parhautta!
Tuntuu, että ois ollut pidempäänkin kuin pari viikkoa lomailemassa, kun on ehtinyt tehdä vaikka mitä ja olla tekemättä ja relata ja liikkua ja ja...
Vielä tää ja huominen vapaata kaikenlisäksi. :) Mii veri häpi ja rentoutunut! <3 Tänään en liiku ees kauppaan, tääkin on mahtavuutta! Lazy Tuesday!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,323
- 1,324
- 1,325
- 1,326
- 1,327
- ...
- 2,345
- Seuraava »