päivän :)

Back to häröily O

[q]anis, 15.1.2009 22:37:

Uuuu poliisiasu *kuolaa*! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)
[/q]

Hehe, pitäähän sitä nyt kaapista löytyä nää legendaarisimmat ja kliseisimmät, eli hoitsu- ja poliisiasut. Molemmat oon ite suunnitellut, mutta harmi kun en osaa ommella itse. Onneksi jotkut osaa. :) Nyt onki sit kaikki kasassa frendin roolikekkereitä varten, on hatut ja pamput ja ruoskat ja käsiraudat ja virkamerkit ja kaikki. Ruoskahan onkin se poliisin vakiovaruste... :D

Ja juu, kipeenä ei saa olla töissä ei. Luulin nitistäneeni lomalla alkaneen lenssunpoikasen, mutta näköjään se tuli takaisin nyt sitten. Kelasin, että jos vielä koittasin pari päivää jaksaa duunia, ni sit ois 4 päivää lomaa, mut eih. Jouduin lähtee kesken päivän, kuukahtelin kokouksessakin kun oli niin rikkipoikkiolo. Noloa.

Jee, nyt on uus tugga taas eilisen 9h kampaajalla istumisen jälkeen. Oli mieletön evässäkki messissä ja silti oli karsee nälgä. :D

Sit mentiin kahtoon leffaan Simpsoneij, oli hyvä!

Ja kohta lähen urheileen aka seinäkiipiin neljäks tunniks, ja sen jälkeen savukirjolohta ja varhaispottuja kaupasta.

Nii, ja parvelta kuuluu taas maailman ihanin tuhina. *sydän*

Huomasin juuri että olen liittynyt klubbarin jäseneksi päivälleen 4 vuotta sitten

Olin kuppilassa yhden ihmisen kanssa, ja siitä tuli niin hyvä ja lämmin mieli. *sydän*

Surullisistakin asioista tuli puhuttua, tottakai, mutta myös monista muista asioista. :)

Niin, ja aion kyllä nyt tosissani tutkiskella sellojen hintoja, ois vähän niinku tarkotus tehdä unelmasta totta.

Nyt olis sit kaikki luennotkin ohi tässä koulussa. :) Tänään oli vikat luennot, espanjan kurssin vika kerta. Käytiin läpi tenttiä. Olin mennyt siihen tenttiin sillä asenteella, että viiden vuoden breikin jälkeen en vaan oo voinu hetkessä sisäistää kaiken maailman imperfektien ja preteritien sun muiden taivutusmuotoja, enkä sit edes jaksanut lukeakaan kokeeseen (surprise surprise :D).

Ja mikäs olikaan arvosana? No 5 tietty. En tajua miten voin kiskoa näitä kiitettäviä lukematta kokeisiin, mut ei mua kyl yhtään haittaa. :D

Lauloin eilen luokkakoukouksessa kuppilassa ekaa kertaa elämässäni karaokea! Jee, I did it!

Vähänkö oon ylpee itestäni, ku aina ennen oon hannannut. :) Nyt innostuin siitä, niin pitää kyllä ehrottomasti alkaa lauleskelemaan useamminkin. Niin, ja olipas muuten kiva nähdä yläasteen luokkalaisia näin 10 vuoden tauon jälkeen. :)

Sit jos kohta sapuskaa nassuun ja alppariin laskemaan mäkeä, jos vielä joku kamunen lähtis messiin niin olisi mukavaista. :) Pitää kyl hakea tänään jostain laskiaispullakin, namnam!

Hiton mahtavat ja piristävät urheilusessiot oli taas, 5 tuntia hurahti jälleen niin että wiuuh!
Kyllä toi seinillä roikkuminen on vaan niin nastaa. *sydän*

Eikä kyllä muutenkaan ole olossa valittelemista, kesäduuni hommattuna ja elämä hymyää ja kevät tulloo.

Ja pääsenpä ensi keskiviikkona esittämään noita-akkaa lapsukaisille, sen homman pitäs kyä tulla ihan luonnostaan ilman esittämistäkin.

Tänään on ollu MIÄLETÖN RÄHINÄPÄIVÄ, niin että perkeleet on lentäny ja ovet paukkunu! *släp* Pikku juttuja menny ihan vituralleen, saatana et on ottanu pannuun! Ah niin puhdistavaa!

Semmoi 4 tunnin urheilusessio teki ihan helekutin gutaa kaikin puolin, sit tääl oli kivasti tiskattu ku tulin kotio jah pääsin heti kokkaamaan, ja sit siinä sillä välin ko ruoka paistu nih inppasin känpän ja pyyhin pölei. Jee! Ja ol hyvää ruakaa.

Nyt vielä kävelylle ilta-arskaan ja jotain jätsgii kaubasta.

Eilinen ilta rockbandeineen ja Jenny Wooneineen oli erittäin bueno, mitä nyt pienoinen pettymys mahtui myös iltaan. :P

Ja tänään katsoin pitkästä aikaa Amélie -elokuvan, on se vaan aina yhtä ihana. *sydän* :')

Tutkintotodistus napsahti tänään postiin ja kävin sen sieltä hakemassa ( I have a ammattinimike! ), upea ruokailuryhmä tilattu, edellisen kämpän lopputarkastus suoritettu ja karmivista vuokranantajista olen nyt päässyt eroon.

Tässä päivässä on paljon hyvää!

Vielä kun jaksan purkaa loput laatikot niin avot! Taidan laittaa ruis-coctailpiirakoita uuniin ja kananmunat kattilaan kypsentymään niin johan jaksaa.

Niin, ja uudesta kodista tulee päivä päivältä kivempi! :)

I'M ALIVE, I'M ALIVE!

Luulin, että kuolen 13h duunipäivään 3 päivän festariviikonlopun ja messevien univelkojen päätteeksi, mutta henki pihisee yhä.

Oli kyllä kerrassaan loistava viikonloppu!

- Mun festariheila ja meiän häiriintyneet jutut <3

- Esitin videokameralle latvialaista Sonata Arctica -fania, koska jotain koostetta kuvaavat tuttavat sano ettei ne jaksa käyttää koko päivää latvialaisen festarinaisen metsästämiseen :D Toivoen en bongaa latvialaista pärstääni jostain telkkuohjelmasta, tai pikemminkin toivoen kukaan tuttu ei bongaa :D Aika järkyttävää tavaraa. Selvin päin saa aina parhaat ideat.

- Olen toiminut auttavana kriisipuhelimena jollekin tuntemattomaksi jääneelle mieshenkilölle, joka avautui ja kertoi ongelmistaan: kolmannesta nännistään ja liikakarvoituksestaan. Kolmen Koon hoitokeino löytyi heti: Kossu Kiesusteippi Kirurginveitsi

- Oltiin lauantaina kokemassa, mitä on ug-bläkkisbändimeisinki. Koitettiin kovasti löytää positiivisia puolia siitä meiningistä, mutta oli vaan jotenkin liikaa (jopa mulle) koittaa jorailla positiivisen riemukkaasti kun joku sekopää viilteli itseään lavalla. Yököttävää, mutta ei voinut muuta kuin nauraa. Meni uskottavuus koko touhusta. :D Angst, dyyd!

- Mulla on pylly helkutin kipeä toistaiseksi tuntemattomasta syystä.

Kello on kolme ja oon käyny lenkillä, saunonu, siivonnu kämpän lattiast kattoon, tehny safkat...
Nyt saa vaan olla! JES!

Mitä meinaa, kun kumppani kaivaa ihan poskessa kiinni nenäänsä ja syö sieltä löytämiänsä räkäaarteita? Onko tullut vähän liian tiiviisti henkkailtua?

Kuulemma ei missään nimessä. Se vaan meinaa samaa, kuin jos marsu nukahtaa syliin. Olo on kuulemma turvallinen.

[q]kilobitti, 17.4.2007 15:45:

seinäkiipeily<3<3<3
[/q]

Toudellakin! *sydän* Taas haluisin seinälle. Eih hemmetti, pakko kyä ostaa omat kamat. Eihän tästä muuten tuu mitään ku kokoajan pitää olla vuokraamassa kamoja. Onneks kesäduunista saa rahnaa, pitää vaan muistaa säästää mahrollisiin lentolibbuihinki ens talvelle.

Ou jees! Vapaapäivä käytetty tehokkaasti! :)

Kävin VIHDOIN kuvauttamassa itseni duunin puolesta saatavaa henkilökorttia varten, ja siellä oli hemmetin hassuja setiä säheltämässä. Alettiin siinä pohtimaan sellaselle n.60 vee jäpiskälle uutta luukkia tämmösillä värikkäillä pidennyksillä, joita mulla on. Muutenkin tosi hauska kohtaaminen. :D

Sain sit hoirettua Pacifiquen bussikyytiliput ja lipun Furyyn, ostin aikast kivat uudet vaattehet ja sit kodin kautta sulkista pelaamaan. Ah että oli kivaa!

Sit vielä tiskasin ton tiskivuoren, viikkasin lakanat kaappiin sun muuta kotihommaa. Jeejee! Alan selkeesti oleen taas terve, kun jaksaa puuhastella kaikenlaista. :)

[q]Super-Kerttu, 18.9.2008 07:05:

Meidänkin kauppaan oli eilen ilmestynyt satsumoita! Pieniähän ne oli, mut pirun hyviä..On syksyssä ja talvessa edes jotain hyvää!
[/q]

Jee!

Joo ei paljoa naurata kun nyt jo oli herätessä säkkipimeää, mutta onneksi kaupasta alkaa samaan aikaan saamaan vitamiinipommeja, nam nam.

[q]Freja, 23.1.2010 21:50:

Elämä on aika jees *sydän*
[/q]

Jeiiii! <3

Ja komppaan, Tallinnanreissu ollu tähän mennessä ihan loistava kovista pakkasista huolimatta. Ihanaa, kun voi ystävän kanssa jutella kaikesta mahollisesta ja nauraa kippurassa lattialla ja nukkua paljon ja syyä paljon ja ja...

Löysin vihdoin maailman mageimmat skeittikengät! Ja korkkaritki! Niin jee!

Vielä 3 päivää jäljellä, tänään yöelämään, jippii! Eilen ei jaksanu lähteä ni jäätiin hotlaan hörisemään, oli kyllä loistoveto sekin. :D Täällä mä oon myös keitellyt itselleni pikapuuroa hotlahuoneessa, omat eväät messissä kaiken muualla syömämme ruuan ohella, himmeitä syöppöjä.

[q]pupuTupuna, 18.5.2007 13:24:
Tää on oikeestaan päivän xD. Eli istuin tossa pihalla lukemassa koulutehtävääni varten, niin siihen tuli sitten juttelemaan semmoinen meidän pihan n. 60 vee yksinäinen nainen.. Jutteli jonkin aikaa omia juttujaan pojistaan ja heidän taloistaan ja firmoistaan, kuten tavallisestikin, jos häneen törmää. Nyt hän kuitenkin juttujen lopuksi sanoi, että olisi mukava, jos tulisin joskus hänen luokseen kylään! :D Ja juuri ennen lähtöään keksi sitten vaihtaa puhelinnumeroitakin!! Siis oikeesti ei hyvää päivää! :DDD
Kyllä mulla varmasti löytyy aina parempaa tekemistä, kun viihdyttää naapurin mummoja!
[/q]

Sullakin on selkeesti toi ''Moi, olen sossu, avaudu minulle'' -leima ohtassa Kuulostaapa tutulta.

Oma päivän :) ompi siinä, et tänään sai taas aimoannoksen urheilua seinäkiipeilyn ja juoksemisen ym. muodossa heti aamutuimaan, sen päälle heti ulkoilua ja sit herkkusalaatit ja ryönät.

MUTTA: Menin pilaamaan kaiken päättämällä ''helliä'' ihteeni kasalla karkkia, hyi helekutti mikä olo. Ei sokruu mulle, tänx. Not my thing. Silti aina välillä oon tyhymä ja ostan sitä myrkkyä.

tänään on ylihuomenna on perjantai

Vaiks sössinki tänään duunissa vähän hommia ja jossai vaiheessa alko kyrpiinnyttää meisinki, ni kuuppa tuntuu olevan nyt kuiteski paremmassa kunnossa ku osaan taas suhtautua letkeesti hommiin.

Kiitos ihanan sikamieheni ja viikon loman, jonka aikana ehti käydä serenassa ja lintsillä ja ulkoilla paljon (frisbee-golfia metässä valtavissa hiekkakuopissa, puttepossu-krokettia missä millonkin, pyöräilyä pitkästä aikaa jne.), sekä myös nauttia juhannusherkuista ja saunomisesta ja kaikesta mukavasta. *sydän*

Näin tänään vielä duunin jälkeen hyvää kaveria pitkästä aikaa, ja äskön vetäsin vielä kotiin päästyäni lenkkikanppeet oitis niskaan ja juoksin ton töölönlahden ynpäri. Oi miten nätit maisemat sielä oli, joutsenia poikasineen ja laskeva ilta-aurinko.

Ja nyt veän vielä nassuun tuoreita mansikoita ja maitoa. NAM!

Kohta suihkuun ja sit eväät duuniin, ja olo on mitä mainioin ku saa varmaan vielä hyvät unetkin. Kyllä se oikea meitsi alkaa taas palaamaan selkeesti!

*ökkö*

O