päivän o_O

Back to häröily O

ovessa oli lappu, kun tulin kotiin. HY:n kotieläintieteen opiskelijat aikovat kuulemma pitää bileet läheisessä aika isossa ladossa 21-04! paikalla on joku yhtyekin kuulemma. Mistä helvetistä ne on saanut luvat? lapun sisältö oli lähinnä se, että toivottavasti mahdollisesta pienestä melusta ei häiriinnytä ja luvat on kunnossa. Kaiuttimet on suunnattu metsään päin. (niin, luulin jonkin aikaa, että se on joku kutsu *igor*)

Ei kun ransebileet pystyyn kans siihen latoon

Heräsin jo ennen neljää, eikä väsytä yhtään Mun tuurilla se väsymys sitten iskee heti kun pitäis liikenteeseen lähteä

[q]Mr. Sinner:
Olin hakemassa mutsii ja faijaa Ullanlinnamäeltä, ja joku nuija yritti änkee mun autoon sisään ku pysähdyin suojatien eteen*ding* Lopun matkasta ajoinki sit ovet lukossa.
[/q]
Olikohan viime vai edellisenä syksynä, kun oltiin Fredalla matkalla baariin. Seistiin liikennevaloissa, niin joku kundi hyppäs takapenkille. Huutaessamme tyypille ”Ulos!” se ilmoitti lyöneensä kavereidensa kanssa vetoa ja oli kuulemma vaan läpikulkumatkalla. Sen verran säikäytti, että siitä lähtien oon ajellu yleensä stadissa ovet lukossa, jos takapenkillä ei oo ketään.

Unohdin lähtee lenkille

[q]mikkihiiri:
Se sälli kuitenki samantie kysy mult et oonksmä kuullu Jeesuksest ja vastattuani myöntäväst et tuttu mies, ni se lupautu kertoo siin maxi ees lisää Vapahtajast.[/q]

Taitaa leppävaara olla jumalanpalvojien luvattu paikka, kun itsekin olin yksi päivä menossa bussipysäkille samalla puhelimeen puhuen niin joku vastaantuleva mummo vaan on lyömässä käteen esitettä jeesuksesta ja olis varmaan alkanut mua käännyttämään mutten viitsinyt reagoida edes mitenkään.

[q]Occu:
toistin koko päivän itsekseni sanaa: valtavalta*igor*
en tiedä minkä takia mutta se alkaa kuulostaa hassulta kun sitä jonkin aikaa toistaa*ding*
[/q]

Sä oot ehkä nähnyt sen Lotto mainoksen liian monta kertaa

Vuoropäällikkö väittää että olen ihme häsläri... Olen kuulemma hyperaktiivinen... Minähän olen maailman rauhallisin ihminen... Enkä ikina sählää ja häslää... Tai jos aina joskus vähän...

[q]innae:
linkki

linkki

Voiko enempää sanoa?
[/q]

siis pakko vielki kysyy, luuliks ne oikeesti et legolas on tsyby?*poks*

maria tuli suihkusta ja pyysi et antaisin sille kosteusvoidetta niin minä ojensin kynsilakanpoistoainetta ja sytkärin
että näin meilläpäin

Ensimmäistä kertaa eläessäni toivon lauantaina, että olisi jo maanantai.

Tämä topic

Totuus on se, että asiat on niin perseellään kun olla ja voi ja silti olo on jotenkin sairaan hyvä

[q]Puistokemisti:
Meitsi imuroi, tosi outoo. Ilman mitään ihmeempää syytä.
Ei tullu ees ajteltua että jos vaikka imurois.
Otin vain imurin käteen ja imuroin keittiö, eteisen, olkkarin ja vessan?
Oonkohan mä tulossa kipeeks, ei tää oo normaalii, mulle.

Huh huh, valtio saleen ruvennu laittaa jotain aineita mun vesijohtoveteen.
[/q]
toivottavasti mulle ei koskaan tuu käymään noin...

Se, ettei tiedä mitä pitäis päättää

Eilen oli kyllä yks aika o_O tapaus, kun joku ihan random tepi hyppi kämppään sisään hirveessä kännissä. *täh**känni*

Onnistui siinä samalla, ehkä ~5min aikana ennen kuin heitimme sen ulos, järkkäämään tänne sen verran ristiriitasia ajatuksia, että kohta oltiin toisten kaulassa käsiksi. Hyvä poijjaat juuri näin

[q]innae:
linkki

linkki

Voiko enempää sanoa?
[/q]

Päivänä eräänä ajelin keskustasta kotiin. Mechelininkadulta Perhon kohdalta Metsälään asti en joutunut pysähtymään yksissäkään valoissa (valoja sillä matkalla on luullakseni ainakin kahden käden sormilla laskettava määrä). Metsälässäkin pysähdys kesti ehkä sekunnin ja siitä kotiin pari-kolme kilsaa eikä taaskaan tarvinnut seistä valoissa. Varsin jännää.

K-juna pysähtyy nykyään Oulunkylässä ja P on poistettu listoilta. K:n ansiosta Ogelin ja keskustan välinen matka on lyhentynyt minuutilla eli matkan voi taittaa 9 minuutissa!

Olin kesällä Porissa jazzeilemassa ja näin siellä linja-autoasemalla miehen, joka liikkui seuraavaan tapaan: pyöri kierroksen, käveli 5 askelta eteenpäin, pyöri puolitoista kierrosta, käveli 7 askelta eteenpäin, peruutti 4 askelta, pyörähti jonkun tolpan ympäri, lähti ylittämään tietä, pysähtyi keskellä tietä, pyöri hetken ja jatkoi taas nenän osoittamaan suuntaan. Näin saman miehen viime viikolla Helsingissä ihan kotini lähellä. Pelottavaa.

---
innae:
linkki
---
voi hyvänen...

[q]alien:
---
Lene:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

---

*urheiluhullu*
[/q]

Tarviiks lenkkeily kaveria, täs olis yks :)

[muokattu 24.2.2004 19:46]

O