päivän o_O

Back to häröily O

hiukset on komean maantienharmaat täysin värittömät, mutta kokeiluparrassa on harmaita, mustia ja kuparin/oranssin/punaisen värisiä karvoja.. ¿que?

[q]Dorka:
putsas viemärin jne. ja nyt taas rauha maassa - toistaseks
[/q]

viemäriin sellanen vaihdettava verkko joka kerää kaikki roskat, stokkalla 3kpl 4.5e

Sain taas huomata, miten helppoa on kietoa mies pikkusormen ympärille

.olin täs ihan rauhassa koneella ja join skumppaa kun postiluukku käy..siihen että jaa, hesari tuli.mit vittuu, eihän mulle tuu hesaria, kello on puol kuus aamulla ja alaovi on lukossa eikä meillä oo ees summeria.no meen kattomaan..ei mitään..rapussakaan ei pala ees valo.
pulssi vähän nousee.no käännyn pois ja PAM, kissa hyökkää kassista mun kinttuihin..sweet ziisus!!! siin oli sydäri lähellä..huh.

[q]tepsutin:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/subliminal.php
pääs pirulainen yllättämään
[/q]

voi kääk

[q]innae:
linkki

linkki

Voiko enempää sanoa?

[/q]

Mistä sä tyttö tällasii revit??

Herätessäni tänä aamuna huomasin että olin nukahtanut tv päällä. Tässä ei sinänsä ole mitään omituista, mutta parvisängyssä vieressäni lojui tiskiharja - siis se kapistus joka yleensä löytyy keittiöstä.. Tv:n kaukosäädin oli olohuoneessa.. Olisinkohan ollut hiukan väsynyt jos olen vaihdellut kanavia tiskiharjalla?

Meili, jonka sisältöä ei voi uskoa.
Olen äimänä. En ymmärrä.

[q]Lene:
Menin vaihtamaan liittymää! Katsotaan kostautuuko!

[muokattu 13.2.2004 11:13]
[/q]

Mistä liittymästä mihin liittymään?

[q]Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!
[/q]

No sehän osoittaa vain älykkyyttä ja hyvää makua

Ennen nukkumaan menoa unohdin sammuttaa stereot ja voletkin oli kiitettävän suurelle tasolle jäänyt, heräsinpä sitten siihen kun radio starttasi itsensä ilmoittaakseensa että jossain päin suomea joku oli saanut autonsa katolleen keskelle tietä (rds liikenneraportti), jonkun verran sydän hakkasi kun luulin jonkun tulleen asuntooni sisään keskellä yötä murto puuhissa... suurin vitutus tuli kuitenkin siitä että kuvittelin radion nyt sitten sulkevan edes itse itsensä kun päällekkin itsensä sai, mutta ei, se alko sylkee ulos jotain glenn medeiros (tjsp) saissee , eipä siinä sitten auttanut kuin kavuta alas parvelta ja mennä repimään johto irti seinästä...

T: stereot myynnissä....

Heräsin keskellä päivää kasvot liimautuneena kirjaan eikä mitään hajua että olisin nukahtanut.

Tuijotin ruutua epäuskoisena sekunnin pari, kun n. 25:n megatavun tiedosto latautui netistä koneelle sekunnissa - modeemilla! Kyseessä oli videopätkä, jonka olin maanantaina ladannut koneelle katseltavaksi, mutta en ollut tallentanut sitä mihinkään. Tiedosto oli siis säilynyt jossain temppihakemistossa tai vastaavassa useamman päivän. Hmm. Ilmeisesti siitä on joskus jotain iloakin, ettei Windows osaa siivota jälkiään.

mul on hyvä olo vaik eilen tuli vähän otettua... outoa ja kohta töihin

Nukahdin eilen kuuden aikaan (illalla) ja heräsin vähän ennen yhdeksää (aamulla), eli nukuin viisitoista tuntia
Ja herätessäni huomasin, että oli vieläkin vaatteet päällä (tässä ei sinänsä mitään outoa ole kun ne päällä nukahdin ) mutta päässäni oli mun korvalaput (ei kiinni missään?) ja kädessä kännykkä (ei ollut soitettu/vastattu mihinkään?) lisäksi kaikki petivaatteet oli lattialla.
On tainnut olla ”liskojen yötä” kyllikseen

Mulla on tapana kävellä ympäriinsä hammasharja suussa metsästäen hammastahnaa. Sitten kun en sitä löytänyt niin ajattelin että ajetaanpas parta tässä välissä. Oli sitten _näin_ lähellä etten pistänyt ajatuksissani partaterää suuhun

Ja kuka on vienyt mun hammastahnan?

Eile venaillessani jengii Lepuskin Maxin ees siin vähä enne klo18 ni siihen tuli sälli, jota en ollu ikin nähny. No se sälli moikkas mua ja mä moikkasin ihan kohteliaisuudest takas ku oli ihan selvää et se moikkas just mulle... yritin siin samal kelata et tunnenksmä sen jstkn. Se sälli kuitenki samantie kysy mult et oonksmä kuullu Jeesuksest ja vastattuani myöntäväst et tuttu mies, ni se lupautu kertoo siin maxi ees lisää Vapahtajast.

Siis Maxin ees jossaki kauppakeskukses ois pitäny ruveta johonki raamattupiiriin

Sanomattaki selvää et kieltäydyin kohteliaast mut varmast.

[q]hallucinogen:
---
Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!

---

No sehän osoittaa vain älykkyyttä ja hyvää makua
[/q]

Hopoti hopoti hopoti hoi....

Miksi jotkut päivät menee ihan täysin päin vittua?
Esim.
-En herännyt aamulla kelloon jonka ansioista kaikki aamutoimet sai hoitaa hirmu kiireellä/jättää väliin
-Kävellessäni juna-asemalle, liukastuin matkan aikana kolme kertaa.
-Töissä sekoilin koko päivän jotain omiani ja sain pomolta valitukset.
-Lähtiessäni kotiin töistä, myöhästyin n. 0.5 sekuntia metrosta ja jouduin odottamaan seuraavaa (oli kiire junaan). Tämän takia juoksin koko matkan matkan rautatientorilta junalle (ihme, että yleensä ehdin).
-Hypättessäni junan kyytiin, kompastuin ja vedin kunnon pannut heti ovelle.
-Matkan aika rävelsin lompakkoni koko sisällön vaunun lattialle
-Poimin kolikot ja noustessani pystyyn, iskin pääni johonkin hevon vitun paskaan (sattui vähän vitusti ja nyt on julma kuhmu)
-Tullessani asemalle, liukastuin (jälleen kerran ) ja ryssin vikan röökini.

Toivottavasti tänään on jo kärsitty tarpeeksi pahaa karmaa, ettei mene tuo laserpointtikin vituiksi

heräsin jo kymmeneltä...

En ole greenpeacen kanssa aivan kaikista asioista samalla linjalla mutta silti tänään oli pakko uhrata pari minuuttia rupatteluun kun eräs erittäin kaunis tyttö tuli juttelemaan greenpeacen toiminnasta asematunnelissa, en muista oikeestaan mitään mitä se höpötti, katsoin vaan sen kauniita kasvoja

O