päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- ...
- 600
- Seuraava »
Olin hakemassa mutsii ja faijaa Ullanlinnamäeltä, ja joku nuija yritti änkee mun autoon sisään ku pysähdyin suojatien eteen*ding* Lopun matkasta ajoinki sit ovet lukossa.
[q]Anne:
Siis häh;
Miksi musta tuntuu siltä, että mun tietokoneeni hiiri pitää sellaista oikean hiiren tapaista vikinää/ininää? *täh**ding*
[/q]
Sul on rulla hiiri ja siellä joku osa pitää tuota vikinää??
[q]Anne:
Siis häh;
Miksi musta tuntuu siltä, että mun tietokoneeni hiiri pitää sellaista oikean hiiren tapaista vikinää/ininää? *täh**ding*
[/q]
Se on yksinäinen. Tarvitset sille kaverin.
*repeilee*
nihkeet kyl, tommost optista ei mee ees kovin mielellää aukomaa :)
..mul on ruvennu tietsikka naksumaan 3 päivää sit, kuuluu sellane *kli-klongg* aina sillo tällö, yleensä useempi semi-putkeen ku eka tulee, sit taas vaikenee
2v on toi monttu ollu eikä ikinä aikasemmin tehny moista :D
varmaa näitä.. tee back-up-varotusmerkkejä..
Kouluprojektit menevät hyvin. Ohessa suora lainaus projektin yleiskuvauksesta:
Tuote
Tuotteen sijaan pitää oikeastaan puhua tuotetusta palvelusta (joka sekin tietysti on tietyllä tavoin tuote), koska RK | ORG toimittaa asiakkaille (joita edustavat tapahtuman kävijät) avaimet käteen-tyylisenä ratkaisuna kaiken sen, joka muodostaa GOATSE.CX:n ja kuten voimme tästä päätellä täytyy kyseessä olla globaalin tason salaliitto, jonka muodostavat kaikkien suurvaltojen tiedustelupalvelut, joiden agentit syövät paahtoleipää omenamarmeladilla, koska hamstereiden elinkaari on suhteellisen lyhyt verrattuna esim. norsun vastaavaan, joka taasen on tunnettu uusista automalleistaan ja niiden ylivertaisista verenluovutusominaisuuksista, joilla on mahdollista ylläpitää tähtienvälistä logistista transformaatiota.
[q]Lost-Soul:
Sul on rulla hiiri ja siellä joku osa pitää tuota vikinää??
[/q]
Kun ei ees oo rullahiiri. Sehän siinä hämmentävää onkin.
[q]Tikru:
http://www.hut.fi/u/sojanpaa/outo.html
vähän mutta ehdottomasti hauska linkki kivaan testiin
[/q]
heh, tuon testin mukaan olen nero (?)
Jos joku laskee ensi yrittämältä kuusi
F-kirjainta on nero. Kolme on normaali tulos. Vähemmän kuin kolme on
tyhmä.
noo, asiastahan voi tietysti olla montaakin erimieltä...mutta mä uskon tähän testiin nytten
Mulla on ollu koko illan elohiiri nenänvarressa. On ihan jänis-olo, nenä vippaa kun pupulla..
Tänään juuri paikkarissa (oletteko muuten huomannut, että tässä topikissa o_O-matskua on revitty nimenomaan paikallisissa/-sta) rupesin miettimään, että olen nyt jo useamman kuukauden ajan käyttänyt julkisia (lähij, metro) monia kertoja päivässä, mutta en ole vielä kertaakaan edes nähnyt yhden ainutta pahaa lipuntarkstajasetää
(oliko ees muuten selkeesti kirjoitettu teksti :P)
[q]Tikru:
[/q]
Voi juma tää on ihan sairas.... =D
[q]Amma:
K-juna pysähtyy nykyään Oulunkylässä ja P on poistettu listoilta. K:n ansiosta Ogelin ja keskustan välinen matka on lyhentynyt minuutilla eli matkan voi taittaa 9 minuutissa!
[/q]
Hyvä hyvä, jep jep
MINÄ menen tänään saunaan!!!
ihmeiden iaka ei ole ohi... tosin mä inhoon käydä jossain kerrostalon yheis-saunassa joten niin en käy kun ehkä 3-5kertaa vuodessa kun tuun tänne äidin luo jossa on oma pieni sauna...
[q]Rocca:
---
Tikru:
---
Voi juma tää on ihan sairas.... =D
[/q]
Mulla meni kaikki samalla tavalla niin kuin oli kirjotettu paitsi se vika testi ei oikein täsmänny.
24 tunnin aikana neljä ihmistä sanoi -täysin eri tilanteissa- että mä olen hauska Ihmisillä on kyllä omituinen huumorintaju
Se oli tosi hassuu, et kolme samaa sporaa meni ohi iha peräjälkeen...
Tuntuu silt kyl, et nyt on tapahtunu koko ajan niin outoi asioit...
[q]äm:
Ostin tänään hääpuvun
[/q]
Onko sulla häät tulossa? :)
[q]äm:
24 tunnin aikana neljä ihmistä sanoi -täysin eri tilanteissa- että mä olen hauska Ihmisillä on kyllä omituinen huumorintaju
[/q]
Oisit ylpee .. rupeet tekemään sillä rahaa
[q]Lene:
No ehkä mä olen vähän väsy.
[/q]Väsymys on parasta huumetta.
toistin koko päivän itsekseni sanaa: valtavalta*igor*
en tiedä minkä takia mutta se alkaa kuulostaa hassulta kun sitä jonkin aikaa toistaa*ding*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- ...
- 600
- Seuraava »