päivän o_O

Back to häröily O

[q]gnomex, 11.1.2008 14:51:
Tarkoitukseni ei ole puolustella tekijää, vaan haluaisin tietää millä perusteella teko on kriminalisoitua, koska olin itsekin aikoinaan melko yllättynyt siitä, että tämäntyyliset teot eivät ole suoraan ja yksiselitteisesti laissa rangaistaviksi säädettyjä.
[/q]
Tässähän tää tulikin. Eivät ole suoraan ja yksiselitteisesti. Eli ollaan puhuttu eri asioista. Sä puhut siitä että olisiko juuri tämä tapaus rangaistava teko mä taas puhun siitä etteikö tämä ja tällaiset tapaukset voisi täyttää rangaistavan teon kriteerejä. Ymmärtääkseni itsensäpaljastaminen on rangaistava teko.
Eli silti sillä "tapaus on tallennettu, ip on ylhäällä ja tiedot menossa viranomaisille" heitolla voi kuumottaa sitä letkun toises päässä olevaa ihmistä vaikkakin suht turvallisin mielin voi herra olla että oikeasti mitään tulee tapahtumaan.

Ja tosiaan muokkasin viestiäni ja pistin tuon toiminnan 4 § (24.7.1998/563) Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. alle

Tää on kyllä eilisen mut olin eilen porukoiden luona syömässä ja äiti lupasi maksaa puolet mun ekasta asunnosta kun semmoisen ostan ja takaa mun puoliskon lainasta O_o

Pitää vissiin alkaa kattelee asuntoa...

Oikeastaan sunnuntai-illan repeilytuokio kun ajoin mökiltä poispäin ja siinä mökistämme 100m päässä on tädin ja hänen omistama talo pihatontteineen nurmikkoineen. Mökillemme vievä tie menee aivan heidän nurmikkonsa vierestä ja talvella sitä sitten auraa yks tuttu talon isäntä siitä läheltä. No auratessaan isäntä oli sit rouhassu tienreunasta maata pois niin että se tien penkka oli kulkeutunut n. 30cm nurmikon puolelle.
No sunnuntaina illalla kaupunkiin ajaessa katselin että mites niitä penkan 10-30cm halkasijaltaa olevia palasia oli n. metrin kahen välein tullut 30cm meitin tien puolelle. Sitten repesin että ei saatana onko se tädin mies(pikkutarkka oikeistolainen) nyt sit vähän ilmassu mieltään, että kyseinen asia nyt pitäis pikimmiten korjata, mutta ei ole viitsinyt ihan sitten tulla sanomaan sitä suoraan henkilökohtaisesti =P
niillä on siinä semmonen vajaa puol hehtaarii ehkä sitä nurmikkoa ja sit 10m matkalla kun on 30cm maata heidän nurmikollaan niin pitää ruveta vihjailemaan noin =P

EIIII SAAAAAATANA :DDDDDDDDDD

no aurausmies tulee sitte traktorilla korjaamaan kyseistä tien/nurmikon pätkää niin tää tädin mies oli sit menny sinne ja kysyny et mitä traktorimise tekee ja vastauksen kuultuaan todennu et ei kyllä käy että tietä ei kyllä yhtään enempää tuoda meidän nurmikon puolelle ja lähettäny traktorin pois. Ei saatanan pässi voinu soittaa faijalle tai kävellä 100m matkaa ja tulla kysymään että hei mitäs sä oikeen meinaat et keskustellaas nyt vähän tästä asiasta. "tilatun" työmiehen lähettää pois ja vielä ku traktorimiselle oli valmiina oottamassa aurauspalkatki ni eihän se niitäkää sit tajunnu tulla kysyy. Ja vielä ku täti sen koko paskan omistaa ja sillä sen miehellä ole penniikää vittu kiinni siinä! Tädiltä myös oli kysytty ihan lupa asiaan että voidaan hoitaa homma.
Sen lisäks että siinä ei missään nimessä ollut ideakaan että tie tulisi nurmikon suuntaan vaan päinvastoin ottaa se irtomaa pois nurmikolta siihen tielle takas mikä aurauksessa oli sinne levinny.
En kyllä saatana yhtää ihmettele että tommosella pilkunviilausMINÄOMISTANTÄMÄN mentaliteetilla herra on opiskellu tuomariks. Kyllä vittu sopii helvetin hyvin vääntämää kättä lakiasioista ja muusta säädöksestä.

On kyllä helvetin hyvä etten mun tartte noista asioista vielä hirveesti huolehtii ja kokee sen viilailuja. Mä lataisin aika rivakkaa koko vuosien kyrpiintyneisyyden sen naamaa. Sukulaisia ku ollaa ja hehtaarista nurmikkoa ku menee 3m^2 vähän ehkä pois ni eikö yhtää vois antaa periks tommosis asioissa =P ja no muutenki herran toiminta on kyllä just semmosta et niin oma napa ensin ja muusta yhteisöstä paskanvitut kuha oma napa pullottaa cheddarista ja mämmistä.

Ittel ei tulis mieleekää olla noin vitun röyhkee. ei vaan saaaaaatana pysty käsittää

on kyl pari viikkoo vanha jo tää mut Disturbedin uusimmas video/radioveisus on kitarasoolo!

http://www.kuvalauta.fi/ kuopattu jo viime kesänä ja mä huomaan sen vasta nyt =P

repesin ja sekunti pari sen jälkee aloin kaipaamaan oikeutta jälkiaborttiin

On kyl päivän O_O

[q]Juhgu, 7.12.2007 08:12:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---

Hienoinen? Mun eka ajatus oli että paljon sulle maksetaan tollasen postaamisesta :D

"parranajokokemus" indeed. Mä oon aina vaan raapinu karvat naamasta ilman sen suurempia vaikeuksia (tai positiivisia elämyksiä), enkä nyt just edes muista minkä merkkinen se parranajokone olikaan, mut nää on tietty näitä yksilöllisiä juttuja.
[/q]

Toisilla on katos ne karvat vauvanhaituvia toisilla rautalankaa ;)

[q]plink, 6.12.2007 17:09:
(fysiikkaa)
[/q]

:D

http://www.tukes.fi/fi/Palvelut/Tiedotteet/Sahko-ja-hissit/Turvatekniikan-keskus-varoittaa-LED-tuikkukynttiloiden-vaarinkaytosta/
OK!

Elämäni toinen paniikkikohtaus näemmä sit nii. Aina yhtä piristävää tommoset uudet asiat ku tiedä mitä vittu tapahtuu. Kummatki viel iskeny yöllä niin että on mennyt suht aikaisin nukkumaan ja herää sitten keskellä yötä, kelaa et nonii ja takas nukkumaa ja sit iskee vammanen olotila. Ei pitäis selkeesti mennä liian aikasin nukkumaan ku vituttaa herätä noin paljon keskellä yötä sit =P

Vittu että Ministry on sitte tehny saatanasti pitkäsoittoi

[q]Lyylikki, 22.1.2009 09:07:
Siinä me sitten istua tönötettiin puolityhjässä bussissa vierekkäin.
[/q]
kyl maar mä oon niin levee mies et vaihan kyl ihan suosiol viereisee penkkii heti ku se vapautuu.

Ei perkele. Parhaat naurut vähään aikaan

Ollaan laitettu kesän alussa keittiön ikkunaan ulkopuolelle lämpömittari ja nyt sitten mulkaisin vaan siinä ohimennen sitä ja ihmettelin et mitä vittua miks toi näyttää noin oudolta...siinä pari sekkaa pällisteltyäni tajusin että mittarin plussapuolen(punainen) asteikko on lähes kokonaan kadonnut lukuunottamatta haalistunutta C kirjainta ylälaidassa =P
Miinusasteikko näkyy aivan moitteetta. Onkohan valmistajat vähän yliarvioinu suomen pakkaslukemat ympäri vuoden

[q]Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta
[/q]
Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii

[q]Charly RePanic:
Sori hei hirveesti.. arvaa jaksaako kiinnostaa?
[/q]
Olishan se kiva jos jaksais ku meitäkin jaksaa.
Mistäs sitä tietää miten jotku erottaapi toista sukupuolta olevan ystävän/kaverin on kaveripoikaa sun muuta

[q]crissy, 16.7.2007 18:27:

-avautuu-
[/q]

no jopas on

[q]ezzy, 6.12.2007 10:37:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---
Se vaan on helvetin hyvä terä, itsellä fusion ei-power ja paras mitä on koskaan ollut <3
[/q]
Juu itellä oli myös tuo samainen aikaisemmin käytössä ja pidin myöskin siitä, mutta tämä on tuohon verrattuna vielä parempi omasta mielestäni *hymy*.

Mikä ihme oli eilisissä Linnan Juhlissa se Heinäsirkka!?!*whaat**lmao* Äsken vasta näin sen puvun kokonaisuudessaan kuvasta. En oo tollasesta tyypistä ikinä ennen ees kuullut.*tirsk*

O