päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Individual, 7.12.2007 08:39:
---
MiMoSa, 7.12.2007 08:16:
Mikä ihme oli eilisissä Linnan Juhlissa se Heinäsirkka!?!*whaat**lmao* Äsken vasta näin sen puvun kokonaisuudessaan kuvasta. En oo tollasesta tyypistä ikinä ennen ees kuullut.*tirsk*
---
Se on ykx vanha suomipoppari, jos viittaat siihen henkilöön, jonka taitelijanimi on "Heinäsirkka"
[/q]
Juu, just se sama tyyppi.
[q]MiMoSa, 7.12.2007 08:16:
Mikä ihme oli eilisissä Linnan Juhlissa se Heinäsirkka!?!*whaat**lmao* Äsken vasta näin sen puvun kokonaisuudessaan kuvasta. En oo tollasesta tyypistä ikinä ennen ees kuullut.*tirsk*
[/q]
Se on ykx vanha suomipoppari, jos viittaat siihen henkilöön, jonka taitelijanimi on "Heinäsirkka"
[q]mayah, 11.6.2007 09:23:
Tää on kyllä jo eilisen, mut silti (tai oikeestaan sitä suuremmalla syyllä)
Iltapäivällä alpparissa ollessani soi puhelin
- Hei, oletteko te Maija xxx xxx Oy:stä?
- Kyllä, mitäköhän asia koskee?
- Näin tuolla Mollissa tällaisen työpaikkailmoituksen ja minulla olisi siitä muutama kysymys.
- O_o No jospa palaamme asiaan vaikka huomenna, sillä minulla ei ole tapana tehdä töitä näin SUNNUNTAI-iltapäivisin.
Siis OIKEESTI? Mitä sen päässä liikku? O_o
[/q]
se on keranny rohkeutta soittaa asian suhteen ja nyt sä disautat sen ihan pystyy ku se vihdoinkin on uskaltanu ottaa sen kapulan kätee =P oot ilkee =(
Olis kai pitäny keksii muksuna joku miellyttävä liikuntalaji ku nyt liikkunu vähän enemmän tuolla pyörällä ni huomannu hetkittäin jotain ihme ittesä rääkkämisen vimmaa!
[q]Vampyrella, 30.4.2009 14:46:
---
La Petite, 30.4.2009 10:31:
Sanoisin että normaalilla hormonitoiminnalla varustettu nainen, joka ei käytä dopingia ja käy säännöllisesti salilla EI voi saada muutamassa vuodessa kymmentä kiloa lihasta.
Trust me, oon yrittänyt :D
---
No sitä minäkin. :D En oikeen tiedä mihin vaakaan olis luottaminen. Sen mä tosin tierän, että kiloja on tullut ainakin jonnin verran, mutta höllyvät vähentyneet, eli parempi sekin kuin ei mitään. :)
[/q]
no mä oon sentää saanu 3kg lisää elopainoo ku ollu nyt reilun viikon kahen mökillä =P
lihapatojen äärellä <3
NIINII!
[q]sapeli, 15.9.2008 07:18:
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen.
No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!
[/q]
sanovat notta olis lähinnä noiden halpispurkkien ongelma nuo ruodot ja suomut
[q]Cride:
---
Airvision:
---
Cride:
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen
On tää kyl nykysin halpaa
---
-joo,mullekin käy joskus niin,et jos vetää 3-6 bissee...on seuraava aamuna pikku "töhnäolo"
eli sama periaattees kun jois 10
---
niin eli mitä opimme...
Kun juot juo kerralla enemmän, vähän ei kannata juoda (laskuhumala voi iskeä kesken kaiken)
[/q]
-Joo,näin kandee toimii mutta...nyt olen maistellut vain ne "pari" eli onkohan mulla sitten huomenna luvassa pikkurapeli..*hmph*
[q]Josssu, 28.1.2009 22:54:
Oikeastaan tää on lauantain mitä *ittua.
Olin röökillä rose gardenin edessä kun swengistä tuli kovaa vauhtia joku poika ja nappasi multa röökin suusta ja huus, että vitun huora. Poika jatko kovaa vauhtia matkaansa roballe polttaen mun tupakkaa.
Jäätiin siihen seisomaan kaverin kanssa vähän monttu auki.
[/q]
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!
[q]Rubicon, 4.4.2008 17:29:
Onnistuin telomaan kieleni sekä poikkasemaan kielikoruni PORKKANALLA.
Wtf.
[/q]
Onnitteluni! :D
[q]Fresia, 8.9.2005 12:59:
Kaikesta huolimatta, ihanaa olla koulussa eikä enää vain kaupan kassalla
[/q]
Mäki tahon kouluun!
Krapula tuli neljästä kaljasta vaik oon todella tottunu alkoholiin.*eiei*
[q]Ober, 26.8.2006 13:47:
---
larzizi, 26.8.2006 13:45:
---
Ober, 26.8.2006 13:35:
---
larzizi, 26.8.2006 11:51:
Hmmmm meikä diggas tost jatko osasta.. just sellasta aivot narikkaan disney mäiskettä:P
---
Sellaista se tosiaan oli. Riippuu ihan mistä kukin tykkää...
---
Te naiset teette kaikesta niin vaikeeta ja monimutkasta..:D
[/q]
jos mä haluan aivot narikkaan mäiskettä mä EN halua aivot narikkaan DISNEYmäiskettä enkä mä halua että se juoni liikkuu ku sekavan musiikkivideon leikkaukset:
Tsup liisk läisk HAA-->ölö ölö lentävä hollantilainen --> ugalabugala jumala pataan. takakenojuoksua eestaasrantaa suhsuh--> merellä keskellä jotain vitun kuollutta purkkia ansassa ja iik näin izkäni--> ääööääöö tootte kaikki pidätettyjä petturuudesta siis karkuun ---> löydetää joku vitun arkku ja juostaan taas sen kanssa eestaas pitkin hiekkaa ja juostaan vähän myllyn vesipyörässä keskellä palmuja---> loppunäytös jossa selvii et LISÄÄ PASKAA TULEE TUUTISTA ULOS JEE!
[q]wiwi, 28.10.2008 17:41:
---
Natural Skeletor, 28.10.2008 03:10:
Elämäni toinen paniikkikohtaus näemmä sit nii.
---
Satuitkohan menemään kännissä/darrassa nukkumaan? Elimistön ylirasitustilat on nimittäin omiaan aiheuttamaan ahdistusta ja paniikkituntemuksia.
Ehkä sun kroppa koittaa viestiä sulle jotain?
[/q]
noo 4 päivää enemmän ja vähemmän kippistellen meni ja lähes 2 vuorokautta syömättä. Mehul, vissyl ja etanolil mentii. Tossaki olin jo kyl vuorokauden ollu ottamati. Mut eiköhän tuo kroppa vaan kerro mulle et "ei näin" =P Mut siis jännää tossa on just se et se on kesken unien(REM-vaihe?) ku herää ja ajatus on et no perkele taas joutuu pyörii sängys ku kuitenkaa tuu unta ja 5-20s viiveel losahtanu kupoliin epätodellinen olo. Mietin kans ettei ollu samas pientä shokkiakin kun nousin tähän koneen ääreen ja sit se vasta paheni ja sormet oli ihan kylmät ja iho kans.
no ens kerral taas parin vuoden päästä tietää et ei muutaku väsää teet ja oottelee tunnin viltin kans.
[q]Mellu-, 15.8.2008 08:45:
Espanialaiset ja saksalaiset haavipallon pelaajat :D
[/q]
mikäs espanialaisissa? muutaku mahollinen maalivahdin aika jatkuva molotus puolustustilanteessa. Muista ees mitä se mun mielestä hoilotti koko ajan =P niija sotamaalaukset <3
entäs saksalaisis?
[q]
---
Juhgu, 16.1.2006 13:55:
suurin osa ihmisistä on ihan vitun ärsyttäviä/rasittavia/typeriä/pitkästyttäviä/oksettavia siinä vaiheessa kun promillet alkavat huidella siellä jossain kolmen-neljän tietämillä.
[/q]
EN MYÖNNÄ!
[q]
SuSannah*, 17.1.2006 11:31:
nii-in se on mutta kun ne tosiaan ei oo kaverit vaan poikaystävä.... kukaan ei oo aikasemmin sanonut mitään juomisistani...harvoin vedän ns överit!! kummastuttaa vain...*hmph*
[/q]
Parhaimmillaan tämä menee siinä, että toinen osapuoli vetää himoperseet ja kun tämä toinen osapuoli tulee seuraavana päivänä paikalle ja on vetämässä himoperseitä ja on paras sähläyskänni alkamassa, ottaa tämä edellisenä iltana himoperseet vetänyt puoli herneet ja sit pitää kummankin lähteä viettämään sitä juhannusta kotiin kesken iltaa.
mut palkattiin paikkaan A töihin ja sanottiin et töitä kyllä on. olin et okei.
No sit yhtäkkiä olinki ns. "ylimääränen".. rupesin tekeen paikassa B myös tunteja, mikä oli silkka onni!! Siellä oli pulaa tekijöistä, mut nyt yhtäkkiä sielläkään ei muka olekkaan enää? et muka meinaa olla jo liikatarjontaa??? w00t!? Mut onneks nyt oon saanu sen väh. 90h/3vkoo jollei enemmänki..
Mietin et miksi palkata uutta henkilökuntaa jos kerran ei sittenkää ole antaa töitä??
Nyt firmasta A lähtee kokki vakituikseks tohon paikkaan B koska ei ole enää antaa tunteja tarpeeks kun paikkaan A palkattiin uus kokki...
Ihan kiva et ne tollee pompotelee ja ei ajattele millaseen kuseen ne saattaa ihmisen tolla tavalla.
HYI HELEVETTI! HYI!
Ostin eilen niitä helvetin lämmin kuppi-soppia, ja nyt ajattelin yhden sellaisen ottaa aamupalaksi.
EMPÄS OTA.
Soppaan ONNEKSI tuli pinnalle tällainen ennen kuin ehdin hörppäsemään:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- ...
- 600