päivän o_O

Back to häröily O

meillä on viikon ollut pupu, ja nyt se on jo oppinut avaamaan itse oman häkkinsä :D mielenkiintosta herää siihen rymähdykseen aikasin aamulla ja pelkää sit sähköjohtojen puolesta

[q]gnomex, 11.1.2008 13:41:
---
Kolera, 11.1.2008 11:51:
Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii

---

Kerros mulle mikä tossa on rikollista? Rikoslaki, luku 20: yhdenkään teon tunnusmerkistö ei täyty, eikä kyseessä myöskään ole kunnianloukkaus, koska kohdetta ei ole halvennettu.
[/q]
Aa eli mä voin mennä näyttelee mun alastonkuvia ja muuta runkkausmateriaalia ihmisten nenän eteen kadulla ilman että ne voi siihen mitään sanoa vastaan. Hyvä tietää jatkoani ajatellen.

Ja itse tulkitsisin tuollaisen toiminnan tämän alle:
4 § (24.7.1998/563) Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1 §:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

Alistumaan runkkauskuvan katsomisen kohteeksi. Se on sitten itse määriteltävissä ketä se loukkaa ja ketä ei ja mikä tuo itsemääräämisoikeus nyt sit onkaan mut eiköhän se nyt kuitenkin käsitä sen et voit kieltäytyä katsomasta toisen live-ejakulointia. Joo sä voit kääntää pääs muualle. joo sä voit sammuttaa sen kuvan heti mut sun pitää nähä jotain kuitenkin ennenkuin sä tiedät mitä paskaa sieltä ollaan tuuttaamassa. Lieväähän tuo on toki.

[q]Amma:
EU on kuulemma määritellyt jopa sen, paljonko hevonen saa tuottaa ulostetta/ pvä.
[/q]

mikähän on sanktio jos polle tuottaa yli laillisen määrän?

^^^^^^

*nauru**nauru**nauru*

[q]inneah, 9.8.2006 09:53:
Tänään oli vika terapia käynti! n.6 vuotta käyty ja paperit arkistoon :D
[/q]Onneksi olkoon!*joo**aplodit*

Ostin ekaa kertaa eläissäni biisin netistä mp3:sena. Se on kyl myös päivän :), koska lataaminen sujui hyvin ja koko prosessiin meni mosdownloads.com:sta joku 5min.

[q]plaque, 9.5.2005 22:59:
http://koti.mbnet.fi/kizmo/frog/

[/q]

hahaha, vähäks hauska

taivaalla oli pacman-pilvi mikä jahtas tuulen mukana pakoon menevää sadepilveä. o_O

http://www.norwegianblackmetal.com/

Vieressä istuva kiinalaine vetää huoletta zetaa kuulokkeet päässä.. mahtaa olla aika hyvää ambienttii...

[q]vinha, 17.4.2009 18:51:
Joskus keskiviikkoiltana nukkumaan käydessä katsoin o_O kun huomasin että sängyssäni lakanassa oli jotain kirjotusta tussilla.. H24 tjsp. No annoin asian olla pari yötä, eikä kirjoituksia ilmestynyt ainakaan lisää ;)

Sitten eilen illalla nukkumaan käydessä tajusin että se oli narikkamerkintäni lauantaisista Entropyn bileistä :D Olin ilmeisesti nukkunut käden päällä bileiden jälkeen ja tussit siirtyneet lakanaan :) Onneksi ei ollu mikään Gantin lakana :P
[/q]

Tää vois melkein olla semmonen "silloin tunsin itseni blondiksi" -hetki

Meillä oli joskus ihmisiä enemmänkin täällä sammumassa jonkun retken jälkeen. Aamulla kun herättiin, niin joka toisella oli edellisen illan baarin leimoja ympäri kehoa. Paras oli kaveri, jolla oli leima sekä poskessa, että otsassa. Itseltäni sellainen taisi löytyä vain reidestä tms.

[q]sapeli, 1.10.2008 12:11:
---
Individual, 1.10.2008 08:24:
---
Heli, 1.10.2008 08:22:
---
Kolera, 1.10.2008 07:27:
Slayer kuulostaa ihan Corrosion of Conformityltä!
Selvis seki arvoitus ku katto mikä biisi se oli: coverointi Sabbathin Hand of doomista
---
taidat olla niitä satanisminpalvojia.
---
Kolera ei palvo saatanaa, saatana palvoo Koleraa.

---

Eiku eiks se menny niin et Kolera on yksi niistä Ilmestyskirjan neljästä hevosmiehestä?
[/q]
Joo mä oon se kolmas hevosmies eli laitteet jotka ei toimi vaikka niitä kuinka hakkais ja ne toimi vielä eilen liikkeessä

[q]Jone, 27.11.2009 15:23:
---
wiwi, 24.11.2009 23:00:
Jep, palautetta lähti täältäkin. Laitoin myös sähköpostiosoitteeni ja pyynnön vastata esittämiini kysymyksiin. Mielenkiinnolla jään odottamaan.

---

Saitko vastauksen?
[/q]
En saanut. Ne ei ehkä pitäneet mua niin tärkeänä asiakkaana. :´( Vaikka en edes kirjoittanut loppuun että "Hävetkää!".

---

Joku mies jäi tänään kaksi kertaa dösän ovien väliin.

katoin online immeisii misä ne luuraa ni törmäsin
vieras dj-tutka: bem-pole connection 1vko 4p 13t 6min
Siinä on jaksettu kyllä kyylätä tarkkaa tapahtumaa nii =P

[q]Kiito, 23.1.2008 10:22:
---
Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:

Punkka räjähtää nykyään lomakkeella

---

Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?

---

Urpo. Kerro mulle mitä tekemistä punkkien räjäytyksellä on
tekemistä sodan kanssa?
[/q]
Tuliko muuten mieleen että tuossa ei välttämättä parjattu niinkään sitä punkkien räjäytysperinnettä vaan sitä että kun teet jotain väärin ja siitä on huomautettavaa se toimitetaan sinulle lomakkeen muodossa allekirjoitettuna ja rasteja täynnä.
Kun marssiaskel takkuilee muodossa ja unohtuu se varmistin ampumaradalla lataa ja varmistan yhteydessä niin sitten kouluttajat ottavat lipastosta lomakkeen johon raapustavat ilmoitusluontoisen asian että teillä kävi tällaisia ja tällaisia virheitä siellä ampumaradalla ja sitten viereisille herroille lappunen siitä etteivät huomanneet asiaa ja huutaneet SEIS
Tietty kyllä tommonen byrokratiapainajainan pelottaa mitä tahansa valtiota eikä se suostu sylkäsemäänkään tänne päin

[q]Jone, 14.6.2007 21:48:
---
-Santtu-, 14.6.2007 20:42:
*sydän*

---

Jos et kerro kenellekkään, niin voin ehkis mainita et joskus vuosia sit kävin aika monella niiden keikalla fanittamassa. Tytsyt on jopa kerran keikalla omistaneet "What if:in" mulle ja mun aikuisen miehen kuoreni alla oleva teinitytön sydämeni oli pakahtua.
[/q]

aawwwwww*plur* Suloista!

Teen lukkaria ja tajusin, että vaikka luentoja ei oo joka päivä montaakaan, tenttejä kyllä riittää marras- ja joulukuulle vaikka muille jakaa Jokaiseen kun vielä on väh kaks kirjaa ja osa englanniks niin oonkohan hommannut vähän liikaa tekemistä itselleni...lukasin parin pakollisen kurssin kuvauksen läpi tarkemmin ja tajusin, että seminaareihin pitää väsätä esitelmiäkin. Lukkari näytti niin onnettoman tyhjältä ja oli "pakko" ottaa pari kurssia eri aineista lisää

Kaikesta huolimatta, ihanaa olla koulussa eikä enää vain kaupan kassalla

[q]Avernian:
Mistä ihmeestä tänne klubbariin on pöllähtänyt näin paljon nättejä tyttöjä?
[/q]

Taidat bilettää silmät kiinni, right?

edelliseen viellä toinen ihmetys....mua veikattiin raflassa 22 vuotiaaks..*heiii*

Tänään oli vika terapia käynti! n.6 vuotta käyty ja paperit arkistoon :D

[q]Avernian:
Mistä ihmeestä tänne klubbariin on pöllähtänyt näin paljon nättejä tyttöjä?
[/q]

Ja lisää tulee vaan :) hitaasti mutta varmasti kasvava.. en sano sitä sanaa

O