päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- ...
- 600
- Seuraava »
Eilisen o_O: Bongasin eilen lauman ihka-aitoja Tukholman pissiksiä. Juoksivat penteleet porukalla kyykkypissille juna-aseman laiturin päähän. Vastaavaa joukkueurheilua on harvemmin tullut nähtyä keskellä kaupunkia maanantai-iltana.
Mun uus hiusvaha haisee ihan mieheltä (eikä ole edes mikään miehille tarkoitettu)
Alkaa vähän vituttaa, kun välillä käsistään haistaa miehen vaikkei semmosta oikeesti ole mailla halmeilla
[q]mekaanikko, 11.1.2006 16:04:
---
Nauskiss, 11.1.2006 15:16:
Sit jos noita kaikkia ex-paskaduuneja ei luettele, niin ei pääse haastatteluun, koska on mukamas vaan chillaillu vuosikaudet.
---
Mun mielestä ton voi ratkaista niin, että listaa paskaduunit jotenkin yhtenä könttänä, tyyliin "vuosina 1978-83 toimin lisäksi mm. rautakaupan myyjänä, miesstripparina, aidan seipäänä sekä Kirkko ja kaupunki -lehden kopiokoneen vartijana".
Ei mulla kyl tosin kukaan ole ikinä valittanut töitä hakiessa siitä että CV:ssä on "aukkoja" kun olen listannut sinne vain omasta mielestäni relevantit hommat ja jättänyt epämääräisemmät säädöt suosiolla veks. No, viimeisin rekrytointi tapahtui niin että työnantaja ei oo ees nähnyt CV:tä eikä mitään työhaastatteluakaan ollut. Ai miten niin kiire saada väkeä remmiin? =D
[/q]
Jeps, mun CV:stä löytyy kohta ´Aikaisempi työkokemus lyhyesti´, jonka alla on listamaisesti lueteltuna kaikki sälähommat.
On minutkin joskus palkattu CV:tä näkemättä ja yhden kerran melkein väkisin palkattu (kieltäydyin) hommiin, joita en oikeesti osaa (flash-koodaamista). Mutta, usein joutuu kyllä töitä hakiessa semmosen syynäyksen ja ristikuulustelun kohteeks, ettei oo tosikaan! Varsinkin jos hakee johonkin ei-niin-rentoon mestaan eli muualle kuin mainostoimistoihin tms.
[q]Avernian:
---
cosmic:
Ostin eilen pantteripussin ja yhessä karkissa törrötti joku ihmeen puutikku
---
Valita asiast niin saa jotain kompensaatiota sieltä.
[/q]
Tikuttoman karkin? LOL En taida jaksaa vaivautua.
Mä olin kuvaamassa tänään urani korneinta kohtausta.
Ton takia aion joskus kattoa ton telkustakin.*lmao*
[q]Lyylikki, 9.8.2006 13:03:
Siivoilin yöpöydän laatikoita. Löysin Celebration Generationin pääsylipun. 2002 + kaikkea muuta moskaa vuosien varrella. Vähän kyllä ihmetyttää, että miten se lippu on selvinnyt mm. muutosta?
[/q]
Koska sillä on tunnearvoa ;)
Kattelin eilen baarissa, että onpa nuoren näköistä porukkaa. Itsehän olen mielestäni vasta tullut täysi-ikäiseksi. Noh, pienen mietiskelyn jälkeen tajusin että nyt 18-vuotiaat on mua 4 vuotta nuorempia. Voi jumalauta. :O
Ostin eilen pantteripussin ja yhessä karkissa törrötti joku ihmeen puutikku
ymmärtäväinen työkkärintäti. samalla päivän :)
[q]ezzy, 1.2.2006 16:24:
---
k1mm0, 1.2.2006 10:11:
tää nyt on ihan sama, mutta olisin vaan ite halunnut ottaa loparit, enkä saada potkuja
---
Parempi noin, jos meinaat työkkäristä selvitä ilman karensseja :)
[/q]
oon virallisesta statukseltani opiskelija, ni ihan sama :P
tuntuu ihan kuin kesästä ois jo ikuisuus.
Mun miltei 80-vuotias mummo tykästyi tranceen..
Aamuyöstä heräsin, kun pohjetta kramppas. Sitä kramppaa oikeestaan vieläkin
Mitä jos se o jotai muuta ku vaa kramppi? :/
[q]mayah, 27.10.2005 17:54:
"Nää lääkkeet saattaa vaikuttaa vähäsen reagointikykyyn, et autolla ajoa kannattaa sitte harkita"
[iso]AI VÄHÄSEN?[/iso]
Mä en ikinä nuku päikkäreitä. IKINÄ. Reilu tunti ton lääkkeen ottamisen jälkeen mä tipahdin aivan täysin ja nukuin kolme tuntia ja sittenkin heräsin, koska oli aivan pakko lähteä koiran kanssa ulos. o_O
Oon varmaan huippuseuraa tulevina päivinä.
[/q]
toleranssit on kaikilla kovin erilaisia. Mä tipahdan parista Sirdaludista, mitä tulee joskus popsittua jumitukseen.
[q]kindertin, 20.3.2009 10:51:
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.
Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta
[/q]
sulla meni varmaan yli tullausrajan (150e?) tai sitten ollu ennen vaan tosi hyvää tuuria
Jotenkin kummallista. Kaksi eri ihmistä kaukaa menneisyydestä otti minuun yhteyttä ihan peräkanaan.
[q]alphamagic, 15.6.2006 16:40:
Töissä on asiakaspalvelu- ja myyntilinja jotka molemmat on auki. Jos ihminen soittaa asiakaspalvelulinjalle ja haluaa tilata, pitää puhelu yhdistää myyntiin. Ja tottakai mie vastaan siihenkin puheluun
Vähän aina väki ihmettelee että "etkös sinä juuri yhdistänyt eteenpäin..."
KYLLÄ, mutta tämä on kaytäntö
[/q]
Mä oon töissä sairaalassa ja meillä on vierekkäin kanslian puhelin ja potilaspuhelin. Potilaspuhelin on siis se, mihin soitetaan jos tahdotaan puhua potilaiden itsensä kanssa [huoneiden puhelimiin ei ole suoria numeroita, ne täytyy yhdistää siitä kanslian kautta]. Usein käy sitten niin, että omainen soittaa kanslian puhelimeen, minä vastaan ja selitän, että nyt täytyy soittaa toiseen numeroon. Sitten ne soittaa toiseen numeroon ja vastaan siihenkin ja ne kans ihmettelee, että enkös mä juuri sun kanssa puhunut, siinä saa sitten aina selitellä, että "joo nää puhelimet on tässä vierekkäin mutta pystyn yhdistämään huoneisiin vain tästä"
[q]Rubicon, 2.5.2005 14:47:
---
hemuz-, 28.4.2005 21:13:
edit: äiti vetäny jonku superkevätlaihiksen ja rupee lainailee mun ja pikkusiskon vaatteita
---
mikään ei oo ärsyttävämpää*igor*
[/q]
No mitäs jos isä vetäsis ton saman tempun?
[q]Takyon, 12.6.2009 14:30:
Enpä ole ennen nähnyt poliisilla skootteria ajopelinä. Mut nytpä olen! Siinä oli ihan poliisin logot ja vilkkuvalot ja kaikki :D
[/q]
täällä lahdessa (p)Asko(/a) Raidalla oli kans skootteri käytössä. Oli koomista ku perjantain pillurallikadulla on ajokielto jotain 22 jälkeen ja se siinä sit tönöttää skootterin kanssa käsi ojossa et eipäs tulla tähän suuntaa =P
mä heräsin ennenku kello soi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- ...
- 600
- Seuraava »